[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 51
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 51


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005. oktober 24.
Ideje:: 10-31-2005 @ 12:01 am

Itt ulok egy boeing 747esen. A 37H ulesen. Sajnos nem ablak mellett, mert azt a helyet atadtak egy vak faszinak. Na ez csak vicc persze. Tesom (repteren elejtett) tanacsan filoztam: irj naplot! Es arra gondoltam: miert ne ?! Lehet csak ez az egy bejegyzes lesz benne, de ez is valami :)

Szal itt ulok a repcsin. Allat ez a gep. Egy hatalmas szornyeteg.Most epp nagyon mocorog. Valahol Amsterdam felett jarhatunk. 10400 meter magasan. Az elozo utat jobban elveztem... mast sem tettem mint bamultam ki az ablakon es csodaltam az alattam elterulo meset. Lattam a Margit-szigetet, a Duna-kanyart madartavlatbol. Alig birok irni ugy razkodik a gep. Most villant ki az oveket bekapcsolni jelzes. Meg jo hogy ki sem kapcsoltam oket... Visszaterve a Bp-Frankfurt utra.Csodalatos elmeny volt. Sokaig nem is volt felho alattunk, aztan belejuk ertunk, majd felejuk. Mintha vattahegyek terulnenek el alattad. A Nap csillogosra festi oket. Kozben a tavolban egy masik repulot fedezek fel. Epp az ellenkezo iranyba tart...Haza. Hianyozni fog. Egyre kozelebb kerulnek a felhok. Meg tudnam erinteni oket... El sem hiszed, hogy alattad tobb ezer meter semmi tatong. Megerkezunk Frankfurtba. Rossz az ido. Ket doccenessel leteszi a gepet a pilota. A repteren harc az idovel. 50 percem van a new yorki jarat indulasaig. Baromi nagy ez a repter. A 65os kapu kell nekem. 20 perc az indulasig..Vegre megvan a kapumhoz vezeto folyoso. Elotte iszonyat hosszu sorok... biztonsagi ellenorzes. Beallok az egyik economy-feliratuba. Varok. 15 perc. 10 perc. Kezdek mergelodni. 8 perc. Mi lesz mar?? Vegre sorra kerulok. Kellemetlenul erzem magam, ahogy tetotol talpig vegigtapogatnak. Viszont a biztonsagis sracnak tetszik a taskam :) Rohanok a gepre...

Szolgaljak fel a kajat.....lefotoztam :) Nem tudom miert fikazzak a repulos kajat. semmi problema vele. Egyedul a parizsit kifogasoltam a salataban.

Zavar, hogy nem ablak mellett ulok. Helyettem egy lengyel faszi es a gyereke, akik ki sem neznek. Nekem meg szuksegem lenne a latvanyra! :(

-

Meg 1.5 ora van hatra. Hihetetlenul bosszanto, hogy olyanok ulnek az ablak mellett, akik nem ertekelik a termeszet adta szepseget. Jo-jo tudom, hogy nem kellene ekkora dobra verni, de itt vagyok ket letelemem, a Viz es az Eg kozott es nem erzekelhetek belole semmit :( Raadasul hideg van es nem lehet kenyelmesen aludni. Eljen a MAV!! Megyek...kinezek a stewardesskonyha ablakan...    



Utoljára változtatva 11-02-2005 @ 09:43 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 11-02-2005 @ 02:11 pm)

Comment: Első blog :) lassan és visszafelé haladva, rák módjára elolvasom az élményeidet. Tesódnak nem is volt olyan rossz ötlete ;-)


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 11-02-2005 @ 11:53 pm)

Comment: Én is fentről kezdtem a bejegyzéseket :o) Mindig is érdekelt, ki olyan tökös, hoyg küldöldre menjen. Én a betojiságomat a "lokálpatrióta" jelszava mögé dugom. .o)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds