[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 85
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 85


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005. oktober 31. /2
Ideje:: 11-01-2005 @ 05:56 am

Az amerikai faszik 98%an baseballsapka van - otthon is. Lehet csak azert, mert 98% tul koran kopaszodik. Nem tudom. Csak latom, hogy Alan le nem venne es csak a konyhaban 7 sapka sorakozik.

Alkottam. Egy halloween tokot. Csak olyan hagyomanyosat, nekem az is boven eleg volt. :) Mar kint is van az ajto elott tarsaival egyutt. Mindegyikben gyertya eg. Tok faszan nez ki. Es tokillat lengi korul a bejarati ajtot. Tokos minden. Hamarosan besotetedik es megindul a gyereksereg. Rachy mar keszulodik. Most viharzott be a szobamba, hogy megcsodalhassam a piros mukormeit. Mindegyiken fekete pok van. Azt mondja olyan cooooool erzes az ujjain. En maradok a kek koromlakknal. Blue Nailed Bride :)

-

Na ez is megvolt. Brutalisan neztem ki. Haha. Amikor lementem a konyhaba beoltozve megijedtek, mint a szar :)Aranyos dolog ez a halloween. Bar hazrol-hazra jarni inkabb gyerekeknek valo dolog. Candycandycandy...tudod kinek kell ennyi cukorka! Mivel Rachel hamar behisztizett, hazajottem vele. Es milyen jol tettem. Egesz mostanaig az ablakban ultem  es elveztem, ahogy taviranyitos jatek patkannyal ijesztegethetem a nepet...vagyis a gyerekeket. Parszor ajtot nyitottam az ingyeneloknek - persze nyikorgatva, s nagyon komolyan kijelentettem, hogy en erdelybol jovok, es mit akarnak ?! :) Hehe. Genya dolog ez a halloween, ezert is tetszik :) Persze utana teleszortam a zsakjukat csokival! Egy csomo allat dologgal vannak kidekoralva a hazak. Foldbol epp elomaszo hulla, sirkovek, csontvazak, szornyek, ijeszto vilagitas meg ilyenek. Es persze tokok :) Tesomat idezve: Kircsiiii. Jovore a csaladom szeretne egy "spooky" hazat a kertbe. Erre a Lauren: en mar nem lathatom (en viki), erre az Alan: ki tudja...lehet ket evet marad. Hoppppa. Jo ejtet.



Utoljára változtatva 11-02-2005 @ 09:34 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds