[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 226
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 226


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Pest
Ideje:: 11-07-2005 @ 10:35 am

Szép reggelt.

Hátha valakinek kijut az is. Nekem ritka szar. Ha eddig nem éreztem volna magamat ritka szarul, hát most úgy érzem magamat. Tetves élet. Lógok a suliból és itthon dekkolok. Mert ismerősömnek nincs kedve sehova se mennie. Ezért aztán megérte lógnom. Szar lessz meginn pótolni azokat a szarokat. Mindegy. Nekem mostanában tényleg csak a szar kedv jut. Inkább lennék most is a menhelyen. Vagy bárhol csak nem itt.

Pest: Szép volt, engem teljesen lenyűgözött este, és nagyon gyönyörű volt. Mint egy gyerek úgyéreztem magamat. Aztán bementünk egy templomba hangversenyre, ahol két kórus énekelt, meg játszott, és ismerőm is köztük van, csak ő most nem lépett fel. Nagyon boldog volt, ahogy látta a kórust. Nekem is tetszett, tényleg lenyűgöző volt. De aztán kijöttünk templomból. Előjöttek újra a bajaim, de igyekeztem mosolyt eröltetni magamra, hogy ne rontsam el ismerős kedvét. De ő is látta még így is rajtam hogy valami nem stimmel, de nem foglalkozott vele. Legalább ő boldog volt. Aztán hazaértünk hozzájuk, és jól elbolondoztunk. Nagyon kedves családja van. Nekem viszont nehéz volt sokszor mosolyt eröltetnem az arcomra. Igyekeztem nem a gondjaimra gondolni, de ez nem az én műfajom. Ami a szívemen az a számon. Aztán elindultunk másnap Miskolcra. Csalódott voltam mert igaz találkoztam egy rég látott ismerőssel, de akivel annyira akartam, nem tudtam, és ez hatalmas fájdalom a szívemnek. Hazafele egész úton csak zenéket hallgattam, és közben sok számnál, a saját temetésemet képzeltem el. Itthon jó volt ahogy kivittem ismerőst a menhelyre, meg mutatni nekik a kutyákat, meg az egészet, utána meg a kedvenc helyemre a telkünkön, amit annyira imádok. Meg még csámborogtunk. Megvettem a mai napra a napi jegyet is, hogy ma mászkáljunk, meg beszélgessünk. De hülye voltam. 600Ft igaz a jegy, de marhára dühít. Kibaszott smucig ember vagyok, főleg ha épp egy motorra gyűjtök, amire annyira vágyam, mégha csak egy kis ócska Simson is az, ami 50km/hnál többet nem igazán megy. Plussz most ithon dekkolok így, és és az agyam majd szét durran a méregtől. Kurvára fája a szívem, és megintt depisnek érzem magam. Bőgni tudnék olyan szarul érzem magam. Na megyek, majd este még írok, meg kiegészítem, mert úgyis előjön belőlem ma minden rossz, és szar élmény ezzel kapcsolatban. Addig is pá.



Utoljára változtatva 11-07-2005 @ 10:35 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 11-07-2005 @ 11:50 am)

Comment: Ne már... Tessék örülni egy kicsit az életnek. Lógni is csak akkor szabad, ha jól érzed magad már magától a lógás élményétől. Rosszkedvűen az iskolában is ülhettél volna. Mesélnél magadról, a menhelyről és a kutyákról?


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-07-2005 @ 04:13 pm)

Comment: csatlakozom Khama velemenyeehez de nekm kisse sok, hogy a szar, aalandooan ott uul a szaadon! s meeg a "kibaszott" bekoopesed is zavar de nem azert irom, hogy depibe keriitselek vele!.. (hacsak nem jaatszod a lelencgyereket, eezel a fogaassal keltve sajnaalkozoo erdekloodest magad iraant!...) ----------- ooszinteen szoolva azert kattintottam Rad. azt hittem ez egy "Reegi pesti melenkolia emleke! de nem az! de mindezzel egyut jool irtad meg.. meegha uugy erzem, aluluutesnek is tuunik amiket osszeirtaal, de nem volt elvesztegettett idoo, hogy olvastalak


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 11-07-2005 @ 07:13 pm)

Comment: Bolyongó, versenyezhetünk looserségben :o) Na komolyan...szóval vannak pillanatok nálam, amikor teljesen kikapcsolok, és elfelejtem a bajaimat. Azokért élek :o) Azzal pláne nem próbálom elrontani ezeket, hogy másra gondolok, akkor tényleg kikapcsolok. Legközelebb ha jössz pestre, konkrét céllal gyere - az legyen az értelme, hogy idejössz azért, akit látni szeretnél. Szerintem. Néha elfog a késztetés, lógjak a suliból...ez akkro van, ha a migrénes görcsöm miatt épp letekerném a fejemet...de ez nem lógás :o) Szerintem vagy szerezz migrént, vagy legalább az egzszitenciális életedet ne tedd tönkre, hogy valahonnan el tudjál indulni a lelkieket összeszedni. (ezeketa szavakat magamna is bátorításképpen írtam) .o)


Hozzászóló: kritta
(Ideje: 11-07-2005 @ 08:08 pm)

Comment: Írj csak! Írj, írj, amennyit csak jólesik, mert az írás állítólag felér egy pszihiátriai kezeléssel :) Legalábbis nekem hatni szokott. A depi-dolgot viszont nagyon is ismerem, és sztem vigyázz magadra. Testi épségedre, a tudatodra és a kis lelkedre. Még szükséged lesz rájuk. Egy sorstárs ;)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds