[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 172
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 172


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


unsure.gif
Nyílt levél ... Adminról, ... Adminnak
Ideje:: 12-21-2005 @ 05:34 pm


Sziasztok!
Szia Admin!

A Fullos-oknak mesélem, Rólad, mintegy hangosan gondolkodva …  mert napok óta érlelődik bennem és ki akar jönni. Ezért most leírom.

… Én meg csak úgy jöttem a Fullra, természetes módon birtokba vettem, mint bármely más honlapot, ha a neten bóklászok. Igaz, hívtak, mert „falubélim” Paulus szólt egyszer, mikor a buszon együtt utaztunk, s mondtam Néki volt, hogy … hát, unatkozom nagy egyedüllétemben, szóval mondta, hogy hát van egy tutira jó honlap, amatőr irodalmárok, lehet sokat olvasni, meg irogatni is, nézz fel, ha kedved tartja.

Hát felnéztem. Regisztráltam, nézelődtem, olvasgattam és maradtam. Közel egy éve. Igen, január 15-én jubilálok.
Hát és persze nyüzsögtem. Aki ismer, az tudja, hogy ha én egyszer birtokba veszek valamit, akkor teljes gőzzel nyomulok. -Azért remélem nincs keserű szájíze senkinek velem kapcsolatban, mármint azt remélem, hogy nem tolakodóan nyomulok. Vagy illetve nyomultam. Mert hogy ugye egy ideje már elég visszafogott lettem.-

Szóval, visszatérve az elejére, olvasgattam, mindent, de mindent elolvastam, és mindenhová hozzászólásokat irogattam, hisz szabad országban szabad emberek szabadon tehetik azt, amit szabad … :) Na ez itt most humor volt! :)

Tehát, elfoglaltam magam. Tetszett a dolog. Nagyon is.

Egy idő után úgy gondoltam, jó lenne kommunikálni egy-két emberrel. Persze hogy nem sikerült. Próbálkoztam priviüzivel, de napokig nem válaszolt senki. Na végre  - már nem emlékszem, hogy a priviüzim hogy jutott el hozzá -, Bogika válaszolt. Igen, aztán Paulus is. Innen tudtam meg, hogy hát anélkül nem megy el, ha „Cím”-et, azaz tárgyat nem írok az üzihez. Bevallom, időnként még mindig elfelejtem odaírni… :)

Igen. A bonyodalom ott kezdődött  - ahogy visszaemlékszem -, hogy nem ment el a hozzászólásom. Próbálkoztam ezerrel, Szkallas egy tréfás felhívásához mindenképp csatlakozni akartam, … hát nem ment. Na, ment a privi Bogikának. Ő visszaírt, hogy megkérdezi az Admintól és majd visszaír. Ekkor gondoltam egyet, minek ide közvetítő, én is tudok írni az Adminnak. Írtam is. Jött is a válasz.
Ezután bármi kérdésem volt, mindig az Adminnak írtam. Mindig hamarjában meg is kaptam a segítő, szolgálatkész, kielégítő választ. Tök jó. Jó itt a Fullon. Akkor is megállapítottam, most is.

Csak hogy a dolog nem ilyen egyszerű, mert egyszer csak kitaláltam, hogy írok én is verset. Idáig simán ment a dolog, na de fel is kellene tenni valahogy a publikációk közé. Az istenért sem akart sikerülni. Nem sorolom hányféleképpen próbálkoztam. Aztán meguntam, és írtam az Adminnak. Segített.

Igen ám, de kicsi gépem van, és sehogy sem sikerült a verseket vers formátumba feltenni. Na, privi az Adminnak. Jött is a válasz. „Frissíteni kell a Java-t, mert anélkül nem igazán működik a kis szövegszerkesztő a publikációk szerkesztésénél”- jött a válasz, a Java linkjével együtt. Ez is megoldódott.

Következő lépésben képet szerettem volna beilleszteni … akárhová. De hogyan? Kitől is kérdezzem? Hát persze, hogy az Admintól. Elvégre Ő a Full Adminisztrátora, mintegy koordinátora. Nyilván, mint bármely más website-on, naphosszat végzi a dolgát, karbantartja a site-ot, hogy a dolgok jól működjenek, vigyáz a rendre  -már ami a randalírozókat illeti-, mert hogy ez a munkája, ezért kapja a fizetését. Így aztán bármi nyűgöm volt, természetes módon az Admintól kérdeztem, ha gondom volt, Tőle kértem segítséget.
Egyetlen dolog lepett csak meg, hogy mindig közvetlenül,  ötlet-dúsan, kedvesen, magától értetődően jött, illetve jön a segítség. Gondoltam is: „de rendes Adminunk van!” :) Ezt írtam is már valahol, már régebben is.

A félreértés bennem valószínűleg ott született, mikor Admin nyár elején szabadságra készült és írta, hogy rengeteg dolga van, mindent rendben akar itt hagyni, nehogy a főnöke morogjon valamiért is, míg Ő távol lesz. Igen.
Aztán olvastam egy-két hozzászólást, ami megzavart, de nem fogtam a lényegét, miszerint a Full üzemeltetése az Admin egyéni „akciója”, magyarul a Full az Ő „saját”-ja. Ez csak megzavart, de nem tett bennem tisztába dolgokat.

Most, nem is olyan régen egy háborgó-hőbörgő fulltársunk zúgolódása kapcsán értettem meg tisztán és világosan -szintén egy hozzászólásból-, hogy a Full működtetése, -mint Amatőr Irodalmi Klub- a mi Adminunk szabadidős tevékenysége, üzemeltetése pedig az Ő költsége. Nem tudom, Te tudod-e, hogy ez így van. Én nem rég tudtam meg. Azóta kicsit visszahúzódott lettem. Azt hiszem elszégyelltem magam kicsit.
A sok nyüzsgés, a rengeteg kérdés és kérés miatt, amivel folyamatosan, rendszeresen zavargásztam. Mert ez így egy kicsit mégis csak más. Mert ha valaki a munkáját végzi, ellenszolgáltatásért, akkor talán mégis csak természetes, hogy kérek, kérdezek, mert hisz…

De így egészen más színezete van a dolognak. Mióta bennem ez tisztázódott, azóta minden közvetlenségért, segítségért valahogy még hálásabb vagyok, azóta valahogy jobban érzem a súlyát, a szeretetet, az odafigyelés értékét, … amit talán soha nem tudok majd viszonozni. Legfeljebb csak azzal, hogy nem randalírozok, nem kritizálok, nem türelmetlenkedek és nem kérek feleslegesen … Hát ezért röstelltem kicsit el magam. Talán csak a sok kérdés, értetlenkedés, kérés miatt … Admin. :)

És a magam részéről hálás szívvel köszönöm, hogy ilyen vagy, hogy létrehoztad ezt a site-ot, hogy otthont teremtettél úgy nekem, mint a hasonló érdeklődési körű fulltársaimnak. Valószínűleg nem mindenki ért egyet a gondolataimmal, a meglátásaimmal. Nem baj. Én csak annyit tudok, kevés ember tud úgy adni, hogy nem kérkedik vele. A Full Adminja pedig ilyen. Szerintem.

Köszönet mindenért Admin, és ez úton kívánok Neked békés, kellemes Karácsonyt, Szeretteid körében! Szeretettel és üdvözlettel:
zizike

2005.12.21.


u.i. Csak egy kis megjegyzés. Admint nem ismerem személyesen. Sem Fullos talin, sem máshol az életben még nem találkoztunk.
Nem mintha jelentősége lenne, csak úgy mondtam.
De remélem, ami késik nem múlik, és megismerlek személyesen is! :)

                           



Utoljára változtatva 12-21-2005 @ 05:37 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 12-21-2005 @ 05:47 pm)

Comment: Zizike. :) Szerintem most Admin azt fogja írni, hogy már ezért az írásért is érdemes volt. :) (Most meg kezdheti átfogalmazni.) :)))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-21-2005 @ 07:38 pm)

Comment: Szívemből szóltál Zizike....:))))))))


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 12-21-2005 @ 10:53 pm)

Comment: _zizike_ ! Úgy gondolom, többen vagyunk, akinek véleményét megírtad. Köszönet ezért.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 12-21-2005 @ 11:21 pm)

Comment: Hát Zizike! El kell mondanom, mindenben igazad van! Azt hiszem a hangos verssel, igencsak próbáratettem Adminunk türelmét.... De sikerült,..és köszönöm neki. Na a képek feltevése,...publikációhoz,...hsz-hez, topikhoz,...hát az nem megy,...pedig Te is, Angyali is adott útmutatást...de én annyira nem értek hozzá,...hogy lépésről lépésre, olyan szájbarágos módon kellene útmutatást kapnom,...:)))))


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 12-22-2005 @ 08:04 pm)

Comment: :)))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 12-23-2005 @ 04:48 am)

Comment: Szia Zizi, Szia Admin ! :)))))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds