[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 175
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 175


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Mit találjak ki?
Ideje:: 01-03-2006 @ 04:35 pm

Hajnalban már óra nélkül kelek évek óta. Gyermekkoromban is keltem, de akkor még nem fizikai mivoltjában, hanem csak úgy lustítósan. Persze ez csak a látszat volt, mert mindig ilyenkor csináltam meg a belső leltáramat. Sokszor jutott eszembe, hogy mit felejtettem el.

Most éppen az csipkedi az agyalapimat, hogy mit találjak ki a temetői hangulat feloldására...

Hajrá! Minek az internet! Álláshirdetések... A számok makacs dolgok... Több tízezerből az aligtucat megfogja Nógrádot... Távmunka... Kacagtató lóláb, mindegyik...

Nincs mese... Tűzrakás, csirke-, cica-etetés... Latyaklapátolás...

A páromnak ma már nem csörgött az órája. Én sem tudok vigasztalót szólni, az állásbörzétlenség döbbenetes... Ha más nem lesz, marad megint a stanyeszli-hajtogatás... Fillérekért...

Még mindig hibádzik két cikk a hétvégén megjelenő V. évfolyam 1. számú ZAGYVAFORRÁS-ból... A hirdetők sem hozzák az új anyagokat... Aztán - magad uram, ha szolgád nincs - még nyomtatnom is kell... Megformázom a Gyetvai Gyuri gyűjtéséből származó 1649-es peranyagot a zagyvaiak, a kazáriak és a tarjániak tárgyalásáról... Meggyönyörködöm a cirkalmas írást... Mit szólnának ugyan az új klubomban egy ilyen szövegnek... No majd egyszer...

Postás... Levél... Nem rossz... Csak számla... Pfujj!...

Néha egy kis Full... Majd szétdurranok a BIDE-olvasáskor... Csak nem valótlanshow-sodtunk... Haj-aj!... Innét is lehet, hogy kiöregedtem... Hajrá! Magamután a szleng!...

Megvan!... Kinyomtatom... Odaadom... (Nektek is elküldöm), hogy IRIGYKEDEM... Sikerült.



Utoljára változtatva 01-03-2006 @ 04:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 01-04-2006 @ 08:29 am)

Comment: Hangulatosak a blogjaid. Nagyon bevonod az olvasót. Világos.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 01-04-2006 @ 10:21 pm)

Comment: Csak nyugalom. Innen nem öregedhetsz ki.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-05-2006 @ 07:54 am)

Comment: Örülök a figyelmeteknek! Igen! Meg kell oldani a mindennapokat is!


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 01-05-2006 @ 09:22 am)

Comment: A sokszínűségben is meg lehet találni a Neked tetsző színt. Másnak esetleg "az" tetszik. Hadd írjanak! Talán boldog perceket szerzünk...


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-05-2006 @ 09:45 am)

Comment: Kerlac! Megtisztelsz! Lassan majd megbékél bennem is a dolog, bár teljesen sosem fog. Nekem nem a csúnya szóval van bajom - nagyon ritkán én is használok - ha azt mondjuk valamilyen cél érdekében le kell kanyarintanunk, hanem azzal amikor azért kanyarintunk le valamit, hogy az ocsmányságot körbeágyazzuk, és az a fő atrakció! Igen, tudom! Vannak erre nyitottak, olvasom. Azonban én sokkal jobban örültem annak, hogy komolyabb dolgok, szépséges írások a "bide" után valósággal ömlöttek a klubba. Kerlac! Köszönöm, hogy rátok találhattam!


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 01-05-2006 @ 05:51 pm)

Comment: Kedves Lacoba, hidd el, nem védem a csúnya szavak használatát. Itt egyszerűen arról van szó, hogy amikor lehetőséget adunk a megjelenésre, vajon szelektáljunk-e valamilyen szempont alapján. A Fullextra alapfilozófiája értelmében ezt nem tesszük, így sokkal több remek írás kerül föl, mintha bármíly jóizlésű szerkesztők válogatnának. Az olvasók majd szelektálnak. :)


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-05-2006 @ 08:05 pm)

Comment: Kerlac! Teljes mértékben egyetértünk, hiszen tudod mit! Most úgy látom, hogy sokakat döbbentett jó írásokra, lehet hogy éppen a bide. Ömlenek a publikációk és sok-sok mély, laza, s persze jó vers került a klubba mostanság. Laci! Csak gratulálni tudok Nektek! Jó ez a csapat. Ma küldtem anyagot a Magazinba is. Remélem arra a másik oldalamra is lesz fogadókészség... Köszi!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds