[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 144
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 144


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Cying.gif
Hát ezt nem hiszem el!!!!
Ideje:: 01-08-2006 @ 12:13 pm

Most pont úgy érzem magam,mint 2 évvel ezelőtt.Vagy még roszabbul.
Két évvel ezelőt,pont ilyenkor hagyott el az akkori nagy szerelmem,Zoli.Most pedig bizonytalanná vált a kapcsolatunk Norbival.
Pedig azt hittem,végre találtam egy srácot,aki igazán szeret,de tévedtem.Bizonytalan,összezavarodott,megilyesztette, hogy ilyen régen(8hónapja) együtt vagyunk,mert neki még nem volt ilyen hosszú kapcsolata,megilyesztette,hogy ismeri az egész családomat,stb.És ráadásul mindezt nekem kellett kihúznom belőle.
Sírva mondtam el tegnap neki,hogy mennyire rosszul esik,hogy elhanyagol,stb.,stb.,mire ő kibökte a fennt említetteket...
Tegnap vígasztalt Csilla,Zsóka,Gyuszi...Este Zsókával kimentünk.Egy kicsit vodka-narancsoztunk...Csak egy kicsit csíptem be tőle,magamnál voltam,emlékszek miket beszéltem össze és mit tettem.Kimentünk a Piacba is,ott volt Ádám.Elhülyéskedtünk,szívtam a vérét,de ő már nem kéne...Minek?Hogy még jobban szenvedjek?Hogy újra megcsaljon?És ne szeressen igazán?
Zsóka nagyon szerencsés Gyuszival.Ő mindent megbocsájt neki,annyira szereti.Volt idő,amikor azt hittem,már nem szeretik egymást.Mégis másfél éve már együtt vannak.Csilla szerint úgyis meg fogjuk beszélni Norbival.Zsóka szerint pedig legyek vele hideg,hadd harcoljon értem.Ő is ezt tette,most éppen újra boldogok Gyuszival.
Tegnap óta úgy érzem,hogy engem nem lehet szeretni.Végiggondoltam a pasikat az életemben,és rájöttem,hogy egyik sem szeretett igazán.Vagy megcsaltak,vagy elhagytak...Norbi sem szeret...
Húsz éves leszek idén és nem találtam egy normális pasit,aki legalább úgy szeret,mint ahogy én őt.Pedig olyan boldog voltam,azt hittem,egy beszélgetés csak segíthet a Norbival való kapcsolatomban,ehelyett reményvesztett lettem.
És mindez pont a félévi vizsgák előtt.Holnaptól vizsgázok,de most úgy érzem,hogy fel kéne adnom.Nem vagyok képes így végigcsinálni a sulit,bejárni Egerbe úgy,hogy tudom,Norbi is ott van,még ha picit messzebb is van az ő sulija.
Bár nem szakítottunk,de úgy érzem,hogy nem sok kell hozzá.
Talán jobb is lesz,ha kicsit egyedül leszek.Másfél éve nem volt "szabad" pillanatom,napom.Nem voltam egyedül már kb. egy éve és hét hónapja...Majd egyszer találok hozzám való pasit.Addig meg legalább csak magamra gondolhatok.



Utoljára változtatva 01-08-2006 @ 12:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kritta
(Ideje: 01-08-2006 @ 02:48 pm)

Comment: Sok lelkierőt is kitartást kívánok a jelenlegi helyzethez. Még ha nem is szakítotok, akkor is szerintem hagyj időt magadnak átgondolni, hogy vajon miért nem szerettek vagy miért érzed így. Norbinak is hagyj időt, nem hiszem, hogy mindenképpen szakítani akarna veled, csak neki is meg kell nyugodnia.


Hozzászóló: Failure
(Ideje: 01-09-2006 @ 12:21 am)

Comment: Norbi is biztos mindent okkal csinál... Próbáld meg az ő szempontjait is megérteni. Egyébként tényleg biztos, hogy mindent okkal tesz, merem ezt azért is mondani, mert én is Norbi vagyok, és nálam is így van, gondolom akkor nála is... :) No jó, nem viccelem el. De... Szóval ne csak magadra gondolj. Rá is. Lehet, hogy fél. Aggódik. Valahogy próbáld feloldani a problémáit. Ha most azt látja rajtad, hogy bánt téged az, hogy bizonytalan, vajon ezzel csak nem még kétségbeesettebb és bizonytalanabb lesz? Szerintem légy vele kicsit megértő és elfogadó, biztos jól esne neki, és segítene mindkettőtökön. Vagy én nagyon naív vagyok?


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds