[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 50
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 50


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


tongue.gif
Megint hajnali öt...
Ideje:: 06-18-2006 @ 03:05 pm


Egyre nehezebben bírom az éjszakázást! Úgy látszik, öregszem...Igencsak érdekes volt a tegnapi nap. Próbálom elmesélni, bár még félig alszok. Remélem semmi lényegeset nem hagyok ki...
Tegnap reggel apum már fél hétkor költött,mire én morogtam egy sort,aztán nagy nehezen visszaaludtam, de negyed 8-kor megint bejött, és akkor már felkeltem. Morcos voltam, mint mindig, amikor felébresztenek. De időben elkészültem. A ballagással kb. háromnegyed órát késtek, aztán tök uncsi műsor volt, amiből alig lehetett hallani valamit. Utána mentünk át Mezőszemerére, ahol már terített asztalok vártak minket unitesómék udvarán. Szép számban összegyűlt amúgy a rokonság, és még a szomszédék is segítettek. Rengeteg étel volt, rántott csirkecomb és szárnya, tejfölös csirkecomb, töltött káposzta, három féle köret és vagy négy féle savanyúság.Ezen kívül kb. 20 féle sütemény,és négy torta. Elég sokminden meg is maradt. délben apum hazajött anyumért.Fél három körül pedig mentünk a meccsre. Érdekes volt nagyon, az Andornakiak rúgtak két gólt, de az eredmény 1:1 lett :). Aztán megláttam, hogy ott van Gabi bnője...elég rossz érzés volt. Meccs után úgy kellett elkapnom Gabit,alig akart tudomást venni rólam. Haragudott, hoy nem vittem a cédét a buliképekkel,de tényleg nem az én hibám volt. Amúgy annyira sütött a nap, majdnem meggyulladtam, és leégett a hátam, vállam. Még megvártuk az éremosztást,mert az andornaki ifi lett a bajnok. Dávid öcsémet hazavittük, és visszamentünk Szemerére.Én még lezuhanyoztam, és nemsokára mentünk a buszhoz. Szihalmon először tesómmal bementünk a Ligetbe,aztán kikísértem a vonathoz, nemsokára jöttek Csilláék, és velük mentünk vissza.Ők söröztek, én vodkanarancsoztam, később megérkeztek Orsiék is, és beültünk. Unitesóm is meghívott még egy hubira, utána meg kb. 3 vodakarancsot még ittam...Gabi elég szemét volt, ott nyalták-falták egymást a barátnőjével...lehetett volna kíméletesebb is Csillával. Pali is marha rendes volt. Megkérdezte, hol van tesóm, mondom otthon, a pikniken. Aztán kb. öt perc múlva,hogy hol van kis Polgár. Erre én: honnan tudjam, január óta nem vagyunk együtt...mire olyan kaján vigyort vágott, hogy azt hittem, képen törlöm...De voltak jó dolgok is, rengeteget nevettünk, és jól esett, hogy sajnálták, amikor elmentünk. Hazajöttünk vonattal, aztán még kimentünk a Mámorba. Ott már csak őszilevet ittam, meg szotyiztam:). Hamar ki is józanodtam. A Mámor felé vezető úton csörgött Csilla telefonja, Feri volt az, hogy jönek ők is le...Mi meg sokáig vártunk rájuk.De végül jöttek..Csak nem Feri és Gabi, hanem Feri és Felicián. Őket is jól lefárasztotta Marharépa:).Aztán elmentünk onnan, én vettem egy hamburgert, közben összefutottam Jánossal...majdnem elment mellettünk...Hát jól esett, mit mondjak. De ráköszöntem, mire ő is köszönt, és most nem éreztem a szívdobogást...Csak már nem volt olyan nagy étvágyam. De azért ettem. Elmentünk hátra az udvarra így négyen, ettünk, utána felmentünk hozzánk. Próbáltunk aludni, de két ilyen nem normális sárc mellett igen csak nehéz volt:).Tévéztünk, meg hülyültünk,én a földön feküdtem,Csilla és Felici az ágyon, Feri meg a lábamnál...Hajnali öt körül mentek végül haza.
Még most is nagyon álmos vagyok,de este lehet, hogy nyársalunk. Majd még kiderül.
Most már azt hiszem, épp eleget írtam. Ha kihagytam valamit, majd elmesélem máskor.Addig is:
CSÁÓ!!!


Utoljára változtatva 06-18-2006 @ 03:08 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Haltion
(Ideje: 06-19-2006 @ 11:09 am)

Comment: CSÁÓ!!


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 06-20-2006 @ 01:17 pm)

Comment: "A Mámor felé vezető úton csörgött Csilla telefonja" :o)))) Salve!


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 06-21-2006 @ 09:20 pm)

Comment: Breitkopf! Csak, hogy félreértés ne essék: a Mámor egy helyi kocsma :).


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds