[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 214
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 214


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gyermekorvosi ügyelet
Ideje:: 07-11-2006 @ 01:17 pm

Riasztottak az óvodából, hogy lázas a kisfiam - 38,7 a hőmérséklete. Párom elszaladt érte kocsival. Mivel a mi orvosunk épp szabin, a helyettes meg majd délután lesz, felhívta a gyermekorvosi ügyeletet, hogy jöjjenek ki (persze az otthoni lázcsillapítás, bokára, csuklóra hidegvizes borogatás stb. mellett.) Nos, nemhogy nem jönnek ki, és telefonon adják a tanácsot (amikkel egyébként szerintem minden szülő rutinból tisztában van), hanem azt mondták, hogy üljünk autóba, és vigyük be a gyereket. Mondtuk, hogy momentán nincs autó, és egyébként se tartjuk jó ötletnek egy közel 39 fokos lázas gyerekkel szaladgálni. Válasz (kapaszkodjatok meg!): ne legyünk ingerültek, és egyébként is, Afrikában többszáz kilométerre van egy kórház egy adott településtől, és ott se nagyobb a halandóság, mint nálunk! Na, az ilyet kéne az orvosi kamaránál feljelenteni (már ha lenne foganatja, de úgysincs), megfosztani a praxisától, és elküldeni répát egyelni.

(Mindeközben jobban lett a kisfiam, valszeg beszedett valami vírust, amire persze az orvos se tud majd mit adni.)



Utoljára változtatva 07-11-2006 @ 01:17 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 07-11-2006 @ 02:03 pm)

Comment: Neti, ha mégis összejönne, mifelénk tárt karokkal várjuk a "répaegyelő" munkaerőt, mert abból mindig hiány van (ennyit a munkanélküliségről)... :) (Megnyugtatlak, az orvos minden létező vírusra tud adni gyógyszert; valami jó kis placebo (ami szerencsés esetben nem árt túl sokat) mindig akad...)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-11-2006 @ 02:10 pm)

Comment: Bob, egyelőre nem hozzátok küldtük, hanem egy "p" betűs helyre, de jólneveltségem okán nem részletezném, hová :)


Hozzászóló: mango
(Ideje: 07-11-2006 @ 03:36 pm)

Comment: Jubbulást Levinek, Neti.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-11-2006 @ 04:01 pm)

Comment: Köszönöm!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-11-2006 @ 08:32 pm)

Comment: Szia Neti! Most leesett az állam attól amit olvastam. Egy orvosnak nem szabadna így viselkednie. Nagyobbik gyerekem míg kisebb volt, rendszeresen szedett össze olyan vírust, mely hányás, hasmenéses volt, gyerekorvos vagy kijött vagy vittük az ügyeletre, ha bírtuk. Egy alkalommal annyira rosszul volt, hogy az ügyeleten annyit mondott az orvos vigyem a fertőzőre. Kedvesen megkérdezte, hogy kocsival vagyunk-e, mert ha nem akkor hív egy mentőt. (megjegyzem, 5 hónapos terhes voltam, akkor terjedt a hepatitis szinte járványként) Persze elbőgtem magam, hogy hét vége van, nem csinálnak semmit sem a gyerekkel, csak infúziót adnak és kész. Elmentünk, ahol egy elég érdekes dologgal találtam magam szembe. A dnő megvizsgálta a gyereket és közölte, hogy felveszi az osztályra. Megkérdeztem, hogy mit csinálnak vele, annyit mondott, hogy infúziót kap és majd hétfőn lesz labor akkor vesznek tőle mintákat és kész. Én túl makacs voltam akkor, de most sem vagyok különb, és azt mondtam, nem. Erre az orvos: "anyuka, nem a születendő gyerekre kell gondolnia, hanem a meglévőre" - több se kellett nekem, kérdeztem, hogy hol a papír, mit kell aláírnom, és már viszem is a gyereket. Távozásképpen köszönés helyett annyit még megjegyzett, hogy: "ha éjszaka visszajönnek nem vagyok hajlandó felvenni, bármilyen állapotban is vagy a gyereke, jegyezze meg" - erre csak annyit mondtam neki, kötelessége lenne, de nem fogom ilyen vadállat kezébe visszahozni, és vegye tudomásul, hogy nekem mindkét gyerekem fontos, és a kicsi él a hasamba, tehát menjen a csodába, ezzel kiléptem a fertőző ajtaján. Remélem soha sem kell visszamenni oda. Soha nem felejtem el, pedig a történet, már közel 10 éves. Levinek gyógyulást kívánok. Biztosan hamar túl lesz rajta, hiszen a vírusok jönnek-mennek.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-12-2006 @ 07:47 am)

Comment: Igen... az ilyen történések kapcsán óhatatlanul fölmerül bennem - az ilyeneknek hogy jutott eszükbe orvosira menni? Vajon mi késztette őket, miféle ambíció? Döbbenet... Tegnap éjfélkor egyébként ügyeletet hívtunk, mert 39,5 volt a láza, bárhogy csillapítottuk. Na, képzelheted azt a "közelharcot", mire hajlandóak voltak kijönni. Magas láz és hányás több dolgot is jelenthet, mint hogy a gyerek bekapott valami vírust. Nyilván akkor nyugszom meg, ha egy orvos megnézi, és azt mondja, nyugalom, tényleg semmi vész. De ezt a szempontot ők képtelenek megérteni - mondván, mindenhová úgyis képtelenek kimenni. No comment.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds