[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 189
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 190

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

nem fontos!
Ideje:: 09-14-2006 @ 09:52 pm

tudom, ez nem fontos... csak ma.
már jól kibőgtem magm, úgyhogy kezdi elveszíteni a jelentőségét, de azért leírom, hátha egyszer mégis írok valamiféle egészségügyi kórképet...

szóval ma visszamentünk a kórházunkba, ahol Puskás öcsit is kezelik, és ebből megint rájöttem, hogy a mamám fontos ember, mert ilyen helyen csak fontos emberek lehetnek, ahol Puskás öcsi is bizalmat szavaz az orvosoknak.
a tegnapi nagy vigasság után úgy képzeltem, hogy már szenvedtünk eleget, hát majd most jön a jól megérdemelt jutalom...
ah, már megint tévedtem, de még mindig nem bírom megszokni, hogy sosem úgy van, ahogy azt gondolom.
szóval.. megérkeztünk a kórházba, ami fontos emberek számára van fentartva, és ültünk szerényen, fontosságunk tudatának hiányában.
gondoltuk, mi már itt ithhon vagyunk, úgyhogy majd ha ránk érnek jön valaki, és megmutatja az ágyat, amit elfoglalhatunk, majd persze csodánkra járnak, hogy mi vagyunk azok, akik eltüntettek egy ekkora (2x3 centis) rögöt...
na, persze, kifelejtettem a számításból azt az aprócska tényt, hogy az orvosok csak akkor hisznek a csodákban, ha már minden egyéb lehetőséget kizártak.. de mentségemre szóljon, az aprócska tényeket mindenki ki szokta felejteni a számításaiból.
így hát, úgy jártunk, hogy lelet ide, zárójelentés oda, a doki bácsi/ néni a saját szemével akarta látni azt, ami nincs, úgyhogy megint lenyelették anyukával azt az endoszkópnak nevezett csövet, amihez négy órával korábban bekötötték az infúziót (a harmadik nővérke első próbálkozásra meg is találta anyukám vénáját a karjában, az első kettő csak próbálkozott -naná, a kézfején, mert ott az eltorzult izületekben sokkal jobban látszik a véna- habár csalóka a dolog, mert valamiért a tű, mégsem talál utat az erekben, de sebaj.. a beteg jól tűri, hiszen tudja: saját hibájából rosszak a vénái)

tehát a lényeg a lényeg, hogy az eredmény megerősítette a szívsebészeti klinika állítását, miszerint a rög eltünt, tehát nincs, vagyis a műtét elhalasztása indokolt volt...
nagy örömömben visszaraktam, mami protézisát, és újfent elhatároztam, hogy elmegyek a fogorvoshoz, amíg van mit fúrni, faragni a számban.
rögtön a tettek mezejére léptem, és a fogorvoshoz hajtottam, aki megállapította, hogy a múlt héten betömött fogam (öt ezer forintos töméssel együtt) leginkább a kihúzásra érett meg, mert ha begyulladt, akkor annak annyi, és supsz, már ki is húzta...

mamira gondoltam, hogy ő milyen bátor volt, és hogy bánja a fene, még több, mint a fele fogam megvan, és különben is: a sors mindig csak annyi szenvedést mér ránk amennyit elbírunk...
aki ügyes, és sokat bír, az legközelebb még többet kap, de mégis érdemes igyekezni, mert aki a még többet is elbírja, az ámulatba ejti a világot, és azért az nem semmi!



Utoljára változtatva 09-14-2006 @ 09:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 09-14-2006 @ 10:09 pm)

Comment: Jobb volna, ha derűsebb kalandok jönnének szembe, mint az egészségügy. De úgy látom, minden rosszban van valami jobb (mondjuk a méregdrága töméshúzás nem az a kategória), pl. kiderül, hogy vannak hősök.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 09-15-2006 @ 05:50 am)

Comment: Ezt az utolsó mondatodat jegyezzük meg, érdemes néha idézni. Amikor nem írtam, akkor is olvastam. Üdv: Mindkettőtöknek. ( meg a többieknek. )


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 09-15-2006 @ 08:41 am)

Comment: Tegnap is láttam egy új mobiltelefon reklámját.Szerintem hetente dobnak piacra egy kisebbet, többet tudót,ami ámulatba ejt,vajon hogy fér el egy ilyen apróságban ennyi minden.... Az viszont elszomorít hogy egy embernek mi mindent kell kibírni néha egy betegség kapcsán .


Hozzászóló: Freya
(Ideje: 09-15-2006 @ 09:10 am)

Comment: A férjem fogtömése 20e Ft. Ha azt kellene kihúzni, azt hiszem visítanék. Nem az együttérzéstől...:-)))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-15-2006 @ 10:39 am)

Comment: Csingi:) persze, csak mindig olyan helyre kell állni, ahonnan látszik a fény... Csizi:) fel vagy mentve hozzászólásból! (ááá, csak vicceltem!) Kriszta:) nem tudtam, hogy került a mobiltelefon a képbe, de aztán egészen elámultam, hogy milyen remek kontrasztot találtál! Freya! :))))))))


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 09-15-2006 @ 11:24 am)

Comment: Csípem a szarkasztikus stílusodat.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-15-2006 @ 03:48 pm)

Comment: Paulusom! Paulusom! jajdejóóó:)))


Hozzászóló: Galdr
(Ideje: 09-15-2006 @ 08:08 pm)

Comment: :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-15-2006 @ 11:23 pm)

Comment: Olvastam, és gondolkodóba estem az egészségüggyel kapcsolatban. A fogaim jók, de a vesém nem, és remélem, hogy e maradék egy még sokáig itt lesz velem, mert ha azt húznák ki....???? gaby )))))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds