[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 198
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 198


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Csak szólok, hogy kedd van...
Ideje:: 10-31-2006 @ 10:05 am

Múlt héten voltam Pesten. Jó volt.
KEdd este érkeztem meg a Keletibe.Gabi már ott várt rám.Egyből kezébe nyomtam az utazó táskámat, ba.romi nehéz volt ugyanis.A fél szobámat elvittem:), na jó, nem is. Csak sok ruha volt benne, meg a piperecuccaim:). A Deák térnél apró idegesítő tényező volt csak, most nem részletezném. 11 után érkeztünk meg Kispestre. Anyukája már szundított a tévé előtt. De azért felkelt, hogy üdvözöljön:). Ettünk vmit, aztán alukáltunk is. Szerdán még nem mentem be Gabival, inkább otthon maradtam. Nem sokat mozdultam ki, csak amikor kiteregettem, meg elmentem cigit venni, és cigiztem.
Kb. 5 körül ért haza Gabi. Nem sokkal utána elindultunk az Interspar-ba vásárolni.Később csatlakozott Erzsi néni is. Már akkor igen feszültek voltunk, Gabi fáradt volt, egész nap a suliban döglött, én éhes voltam és még kissé nyűgös az esti utazás és reggeli koránkelés miatt. Otthon aztán össze is kaptunk kicsit, másfél hónap alatt először. Kb. 5-10 percig nem is szóltunk egymáshoz. Nem kiabáltunk, meg semmi, csak nem tudtunk megegyezni és mindketten bedurciztunk. Aztán persze kibékültünk:).
Csütörtökön bementem vele matekra...hát, majd' elaludtam rajta! Amúgy sem szeretem a matekot,örülök, hogy nekem nincsen évek óta, meg alapból mindig örültem, ha meg volt a kettesem...Most meg másfél óra tömény matek vmi Coshy+La Hospital tételekkel+bizonyításokkal...Amúgy kb. kínai nyelvórán is lehettem volna...
Utána hazamentünk ebédet főzni,amit az anyja már előkészített. Közben tévéztünk, meg ilyesmi...:).Erzsi néni hamarabb ért haza, mert úgy döntött, hogy hazamegy, elég munkája van otthon is. Kicsit azért virult a fejünk:). Pénteken időben beértünk a suliba, én szinte végig csak újságot olvastam+rejtvényt fejtettem...Valahogy a legkevésbé sem érdekelt a digitális technika...Közben Gabit noszogattam, h figyeljen oda! Egyszer kimentünk cigizni is. Délután elgondolkoztunk, h este menjünk-e ÚjVárKlubba, de végül nem mentünk...Utólag kicsit sajnálom, de hát ez van, majd legközelebb.Szombaton majdnem nem mentem KlubThalira. Semmi kedvem nem volt hozzá. Így utólag szerintem megéreztem vmit, mert volt némi feszültség és egy tag ki is lett zárva. Szóval végül elmentünk, nagy nehezen és egy óra késéssel. Nem is maradtunk sokáig, fél egykor indultunk haza, mert még sok dolgunk volt. A ház szó szerint szaladt. Ruhák, újságok, kaja a földön...Gyorsan össze szedni mindent, bepakolni a táskába, elmosogatni, vmi rendfélét hagyni...Aztán drága páromnak eszébe jutott a számítógépet szétszerelni, mert sógorának kellett a winyó...Hát fél négy után indultunk el, h elérjük a negyed ötös vonatot...Már a Metrón ültünk, mikor Ági hívott, h hol vunk már...Ő volt a klubvezető, és mivel miskolci volt, azzal a vonattal utazott,amivel mi(szerettünk volna).Hát kb. 5-10 másodpercen múlt, h lekéstük. Bár a jegyünkön 16:16 volt, de még láttuk a vonatot elindulni...Hát,nem volt más választásunk, negyed óra múlva indult egy vonat Hatvanba, elmentünk azzal. Hatvanban átszálltunk a Nyíregyházáig tartó vonatra.Háromnegyed hétre értünk kövesdre. Értem jött öcsém és a bnője, Gabi anyja pedig még csak akkor indult el...Nem vártuk meg, mert hideg volt és még otthon is volt dolgunk.
Este discoban voltunk. Egész jó buli volt, Tóth Peti jó zenéket nyomott. De kb. fél egykor leültünk Gabival, és onnantól csak wc-zni keltünk fel,egészen kettőig...Fárasztó hetünk és napunk volt ugyanis. Kedvünk lett volna még táncizni, de erőnk már nem volt. Na,nem baj, talán most hétvégén is megyünk.
Vasárnap drágám visszament Pestre. Most nélkülem van ott. Nagyon hiányzik. Szombaton még a háztól és az udvartól is elbúcsúztam. Nem tudom, mikor megyek legközelebb. Talán tavaszi szünetben. De még a téli szünet sem kizárt.
Majd meglátom. Még addig sok víz lefolyik a Rimán:).
Mindenkinek szép napot!
Csáó!



Utoljára változtatva 10-31-2006 @ 10:05 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds