[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 25
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 25


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Dry.gif
Hohohohóóóó
Ideje:: 12-06-2006 @ 06:15 pm

A címe kétes értelmű még számomra is, nem tudom eldönteni hogy a Nagy hohohohorgász pechje, vagy a Mikulásbácsi gúnyos röhögése ami késztetett a cím beírására, mindenesetre a mai napomra mindkettő helytálló. Ugyanis. Hivatalos ügyben Budapestre kellett ma utaznom babuci nélkül persze. Szerény számításaim szerint vissza kellett (..volna...)  érnem cirka 6 óra alatt. Tehát tettrekészségtől és tejtől duzzadó keblekkel ébredtem ma reggel hatkor, zuhany, smink, kv, fogmosás,miegymás után szopizott Picinyke, a másik cicit meg lefejtem azzal az optimista gondolatmenettel, hogy egyszer eszik babuci 11-kor üvegből, kettőre meg itthon vagyok, és adok neki enni ciciből háromkor. Nos, hát kalandvággyal eltelve indultam útnak, de már láttam hogy kései indulásommal nem segítem elő a jegyvásárlással egybekötött vonatelérést, tehát fogtam egy taxit. (....miért mindig az utolsó pillanatban zuhanyzás után tör rá az ember lányára a szükség..azt nem tudom...)  A sofőr mint őrölt ki letépte láncát hajtott a villamossíneken a belvároson át, ahol amúgy tilos autóval közlekedni, és közölte, ilyen szép nőért ő bármire képes. Így nekem más dolgom sem volt mint hálát rebegni a bókért és kapaszkodni. Megvettem a jegyet, sőt újságot is az útra, (...színes trendi nőimagazni, hagy frusztráljon még ez is 94kg-san, hogyan kellene kinézni a szeretet ünnepén...) majd 3perc várakozás után felültem a vonatra s az elindult velem fővárosunk irányába. Végigolvastam az utat, szinte elrepült a két óra, egyetlen bátyám már az állomáson várt, hogy a konzuláusra fuvarozzon hogy hamar vissza tudjak indulni ha elintéztem mindent. Merthát minikének ennie kell.És ciciből mert a cumitól öklendezik, fintorog, és egyáltalán. Megérkeztünk a konzulátusra, a bejutás a kapun nem volt egyszerű mert a csengőre nem reagált senki, de aztán jött egy jártasabb fickó aki kecses mozdulattal benyúlva a kerítés résén belülről utat nyitott az ügyfélfogadó irodák irányába. Megint hálás voltam. Itt, miután nem a konzulátus által képviselt nyelven karattyoltam, hanem Urambocsá' magyarul sz*r-ba se néztek engem, de jó öreg bürokrácia bácsit régről ismerem, tehát eme bánásmódot mármár bóknak fogtam fel. Ki kellett töltenem egy nyomtatványt amiből egy kukkot sem értettem, de szííííívélyesen lefordítgatták nekem...persze mondatonként;ez úgy nézett ki, hogy én mentem: Ne haragudjon, segítene lefordítani ezt nekem?-Mi? Jah...Ahha..ezt jelenti. -Köszönöm szépen. Vissza a pulthoz ahol írtam. Majd a következő sornál vissza az ablakhoz, elnézst de ezt sem értem...-MI? Jah. Ezt jelenti. És már fordult is el, nehogy az összeset egyszerre meg tudjam kérdezni. Tehát 20 perc volt egy féloldalas nyomtatvány kitöltése, én meg csak sétáltam oda vissza és tök hülyén éreztem magam... De kész voltam végre, és ahogyan a dolog kinézett, lelki szemeimmel már láttam hogy a deles IC-n ülök eszegetek valamit, olvasgatok és pontban 13:59-kor lelépek a vonatról hogy rohanhassak az én pindurkámhoz. A felüléssel, eszegetéssel deles icvel nem is volt gond. Csahogy! A senkiföljén K. és F. település között, tudjátok ott ahol még a madár se jár, és csak villanypózna is csak azé van, hogy a marslakók lássá, van itten civilizáció csak kissé arrébb, nah, egy ilyen helyen a vonat elgázolt !!!!! valakit. Vártunk, jön e mentő, nem jött, nem tudott ugyanis a senkiföldjére behatolni a mentőautó, jött inkább egy terepjáróféle és a jó öreg ladanívás rendőrautó. És kezdődött a kálvária. Egy rendőr fel a vonatra, végig a kocsikon a mozdonyvezetőig, majd vissza a kocsikon le a szabadba. Mindez 2 órán keresztül, mindeközben álltunk. Elment mellettünk az egy órási IC, a 13:35-ös gyors, és mi még mindig álltunk...Khömm.Ennél a pontnál kezdtem mérges lenni. (...és hallani a címben szereplő hohohohóóóóóó-t) Hívtam anyukám, mi van kicsikével, mondta hogy még alszik. Jó...ha nem érek haza mielőtt ébredne adjatok enni neki megint cumiból:( Nekiálltam keseregni, mikor is éreztem, hogy elöl, az a két labdaszerű izé ami kb három hónapja fel meg leereszt a mellkasomon, elkezd de piszkosul feszülni, s kezd mármár fájdalmassá válni. Keménységi szint a betonéhoz volt hasonlítható.... Kesergésémhez immár rettegés is párosult, aki birtokolt már egy jó egyhetes tejlázat, talán megérti honnan cikázott át az agyamon a pokoli félelem....Hát én túléltem egy ilyen hetet és nem kívánom senkinek. Nah, lényeg az hogy két órányi várakozás után elindultunk végre, s 13:59 perc helyett 15:55-re megérkeztünk szülővárosomba. Rohanok kifelé mint az őrült, taxi taxi taxi....van ott egy állomás nekik, tehát nem nagyon kellett keresgélni, csakhát én ugye válogatok, mert csak egy bizonyos taxival vagyok hajlandó utazni miután egyszer egy magántaxis mosdatlanságát és alkoholszagát voltam kénytelen egy viszonylag hosszú úton szagolni. Megtaláltam az Én taximat, mire egy magános beszólt, hogy:-Mivan má magának asse mindegy milyen ótó? Oszt még akko válogat? Mondom:-Nem nem én nem ülök csak ebbe elvből s meggyőződésből...mire miután beültem odahajolt az ablakhoz és szitkozódott még. Már épp fontolgattam, hogy kiszállok és jól kupán vágom mikor az Én taxim soőrje egy-Kussoljál már gazember! felkiáltással elhallgattatta a suttyót. Komolyan néha érdemes nőnek lenni, nem kell legalább verekedni:) És hazaértem. Kézmosás után a kiságyhoz ugrottam, pindurmanókám éppen ébredezett, gondoltam, milyen drága megvárta a mamit meg az ő cicijét, mire a kishölgy se szó sebeszéd rám se nézve nekiállt mosolyogni az anyámra, unokanővéremre, hugomra, és mindenkire csak rám nem. Olyannyira hogy rám se nézett ha magam felé fordítottam elfordult... Rosszul esett. A mami így rohan majd leszakad a melle, és még csak rá se néz az ő szeme fénye? Hát nem. De azért 10 percre rá bőséggel evett és miután az arcomba büfögött jó kamionsofőr módjára már nekem csakis nekem ért fülig a szája, és én megnyugodtam. Most pedig itt ülök, s gondoltam megosztom veletek e napot, ez jutott nekem a Mikulástól aki így röhög rajtam hohohohóóó...és én meg csak rángatom a vállam, kinőttünk már az ajándékokból, most jöhet a pech ha valamit kapni akarok.:)


Utoljára változtatva 12-06-2006 @ 06:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 12-06-2006 @ 06:23 pm)

Comment: :) Írhatnál regényt. Menne. :))))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 12-06-2006 @ 08:11 pm)

Comment: Köszi:)Örülök hogy tetszett:)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-07-2006 @ 10:19 pm)

Comment: Csillám, fantasztikusan írod le a napjaidat, öröm olvasni. puszillak szeretettel: gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.20 Seconds