[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 188
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 189

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Normal.gif
Januári tavaszi nap
Ideje:: 01-13-2007 @ 02:10 pm

Január 13.

Itt ülök a lakásban és élvezem ezt a váratlan tavaszt. Egyszerűen nem tudok betelni evvel a téllel - már ha lehet télnek nevezni - pedig kénytelenek vagyunk a dátum miatt.

Nyitva vannak az ablakok, és szagolgatom a levegőt, nézegetem a rohanó felhőket, az előbukkanó napot - és a napnak szurkolok! Délelőtt - miután összeraktam az ebédet (összeraktam szó szerint: rakott kelt - ez lett a nyertes, nem is maradt belőle sok) kitártam az ablakot a konyhában, és felkuporodtam az étkezőasztal tetejére és ott napoztam. Gondoltam, ha már nem normális az idő én sem leszek normális - nálunk tilos az asztal tetejére ülni, de most kivétel volt. A gyerekek is csak néztek, aztán hagytak magamra ahogy a párom is - én úgyis mindíg teszek valamit, pörgök ezerrel - mosok, takarítok, pakolok, vasalok, főzök, sütök, szöszölök a köz és az ő érdekükben. Most meg csak úgy ültem magamnak a napsütésben. Tudja, hogy nagyon igénylem a napot - mert ha nincs csak egyre türelmetlenebb, szótlanabb, kókadtabb leszek. Tavaly például amikor már alig akart tavasz lenni ahogy kisütött a nap (emlékszem pont a tesómnál voltunk) kiültem a kertbe a hintaágyba. Mit bántam, hogy nincs alattam párna, hogy csak erőlködik a nap - engem nem zavart - kiültem, mintha napelemeim lennének - hadd töltekezzek.

Mostanában, hogy ilyen az időjárás - fantasztikus dolgokat látok. Tiszta az idő, nincs köd, randa szürkeség. Reggel, ahogy elindultunk a suli-ovi járatba láttam egyszerre az éjszakát és a hajnalt. Komolyan! A reptér egyik felén sötét volt az ég, felette a telihold ragyogott - a másik oldalon már rózsaszín csíkokat húzott a még fel nem bukkant nap.Este is volt érkezésem meglesni, hogy hogyan foglalja el az éjszaka a nappalt - mindenkinek meg kellene állnia ilyenkor! Én nagyon élvezem.

A munkahelyemen is csak figyelem a felhőket, a színeket (randa tűzfalra és az udvarra látok, de ha süt a nap azt látom!) és rögtön jobb kedvem lesz.

Látom, hogy a fák is kezdenek rügyezni - ami félő hogy nem jó igazán, mi lesz ha egyszer csak itt lesz igazán a tél? A hóval a faggyal, kemény csikorgással berúgja az ajtót mi meg mind behúzódunk, és reménykedünk hátha időben elmegy? Az egyik kollégám mesélte, hogy az elmúlt hét végén kirándultak az erdőben és ibolyát találtak! Kedvenc kolléganőmnél bújik az írisz és a tulipán. És még hány helyen!

Pillanatnyilag a felhők győztek- a nap eltűnt. Ma valószínüleg nem látom hogy veszi be az éjszaka a nappalt.

Sütöttem egy kis meggyes pitét, csinálok egy kis tejszínhabos forró csokit - nekem ma csak azért is klassz szombatom lesz! Ha jön a tél ha nem....



Utoljára változtatva 01-13-2007 @ 02:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-13-2007 @ 07:51 pm)

Comment: Szeretem, ahogy írsz :)


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 01-13-2007 @ 08:23 pm)

Comment: Ma- Dömsödön a piacon aranyesőt árusított egy néni.hazafelé jövet sok helyen láttam a kertekben is.Tavasz van, na! Még ha januári is.Örvendek az örömödnek és a békés sütlérezésnek.


Hozzászóló: sabbathsong
(Ideje: 01-14-2007 @ 09:34 am)

Comment: Köszönöm, amit írtál! Mondhatni a számból vetted ki a "sót" . Reméljük megmarad a napsütés! Hiszen akkor valahogy mindenki jobb kedvű. Legyen mindig jó napod! Kata


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds