[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 162
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 162


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Előszó
Ideje:: 01-28-2007 @ 06:34 pm

Na, várjál! Bevezetőnek annyit, hogy ez a blog nem jött volna létre, ha az egyik versemhez „Ho” nem azt írja, amit írt. De azt írta. Úgyhogy köszönd neki! Meg magadnak! Hogy a francnak kell Neked minden baromságot elolvasni. Nos, akkor ennyi bevezető után jöhet a tárgyalás. Ja. Hosszú tárgyalás lesz nyilván! Mire .. és tanácsa kimondja a Köztársaság nevében.. Á, mindegy. Szóval az a bizonyos szó az volt, ami beindította bennem az állatot, hogy… „filozófás” Nos, akkor nyomban, hszben elkezdtem írni, de rájöttem, ez nem való oda. Se. Itt meg, blognak még elmegy. Hátha nem veszik észre. Elvégre ott hívtam rá fel a figyelmet! Szóval filozófia… Az van. És most nem dicsekedni akarok, mert nincsen mire. Inkább csak bevállalom. Hát ja! Mert attól, hogy nézelődik az ember, nem biztos, hogy szemlélete is lesz!:) Nnno. Én meg aztán tényleg nézelődök. Meg szeretem a filozófiát is. Két kenyér között, sok salátával. Peeersze! Tegnap is, belemerültem a gondolataimba, és a tűzoltók alig tudtak kiszabadítani! Hát Te!! Ne tudd, milyen mélyre tudok süllyedni magamba! Ott már csak a bányászbéka találna a fején szenet. Szóval Kedveseim, úgy döntöttem, hogy a jövőben e helyütt fogok majd pár gondolatomat megosztani Veletek. Ez volt az előszó. A többi már nem erről szól:)) Hogy milyen időnként, az még titok. Előttem is. Már csak hogy valami érdekes is legyen az írásomban.:) Addig is puszzzzantlak Benneteket.


Utoljára változtatva 01-28-2007 @ 08:09 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 01-28-2007 @ 08:06 pm)

Comment: én várom... :-)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 01-28-2007 @ 08:09 pm)

Comment: Legyen (jó)szerencsénk. :) Már csak a stílustörés miatt. :)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 01-28-2007 @ 08:21 pm)

Comment: zanzaa: Milyen jó lenne, ha jó idő lenne! Kiülnénk valami padra, és várnánk együtt!:)) //// kerlac: Elképzelésem szerint marad a napló-stílus, de mégis más. Tán komolyabb. De honnan tudhatnám:))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-28-2007 @ 09:56 pm)

Comment: Filozófia és humor? Jó! Várom a mielőbbi folytatást!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 01-28-2007 @ 10:05 pm)

Comment: Eroica: Megpróbálom. Végülis mit veszíthetek? Vagy jó lesz, és nevetnek, vagy pocsék, és akkor is nevetnek.(De ha meglátom!!!!!:)))))) Mert azért mégsem mindegy, hogy velem, vagy rajtam!:))


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 01-29-2007 @ 10:53 am)

Comment: Én szívesen olvaslak, itt is... :-)))


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 01-29-2007 @ 05:37 pm)

Comment: Audrey: Meglássuk! Mondta a jó pap, és hóttig állította, hogy nincs zsák a foltján!:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds