[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 298
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 298


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Egy éves ...
Ideje:: 05-31-2007 @ 04:59 pm

Egy éves a blogom!:)) Gondolom, illene megünnepelnem valahogy, pl. egy új bejegyzéssel:))

Az első bejegyzésem volt az első és utolsó "művem", amire 0 azaz 0 hsz.-t kaptam, de mint láthatjátok ez nem tört le:))

Na és a tegnapi napom egyszerűen fantasztikus volt!:)) Lehet, hogy csak apróságok történtek, de az olyan napokon, mint a tegnapi úgy érzem jó felé haladok, érdemes élnem, szép a világ!:)) Ki kellett mennem (hivatalból) a könyvtérre, mivel nálunk tegnap kezdődött a könyvhét. Már ahogy megérkeztem, nagyon kezdtem élvezni azt, hogy egyáltalán élek! (Gondolom a napsütés hatott rám így, meg az, hogy végre emberek közé kerültem.) Sokat beszélgettem, hülyéskedtem a rég nem látott kollégákkal, barátokkal. És igen, pont úgy mint tavaly ilyenkor ellátogattam az Indián sátrához is. De nem ám egyedül; velem volt Magdi, az egyik legjobb barátnőm. És mivel nem volt elég pénzem, kisegített, így meg tudtam venni egy különleges gyöngyös karkötőt, sok-sok lelógó levéllel. (Tesóm kérdezte is otthon, hogy "mihez fogod ezt felvenni?" - de szerintem csak irigykedett.) Később sem mutatott semmilyen jel arra, hogy én a térre tulajdonképpen dolgozni mentem, segíteni az információs pultnál. Láttam, hogy ott vannak éppen elegen, kollégák. Én csak sodródtam tovább Magdival, egy srác levett minket, átöleltük egymást, elkísértem Magdit dohányboltba, fagyiztunk, majd kitalálta, hogy lépjünk le sörözni - nem fog bennünket senki keresni. (Nos ez már nem az első eset, hogy lelépek Magdival egy kötelező céges rendezvényről.) Egy kis közeli kiülős kocsmába mentünk. Nagyon jólesett a jéghideg sör. Jól kibeszéltük a pasikat, sőt beszélgettünk egy régi barátnőmről, Jutkáról is, akit már 20 éve nem láttam, de most az iwiw-en megtaláltam. Kiderült, hogy Magdi is ismeri. Ha Jutkáról beszélhetek valakivel, az mindig nagyon jól esik, mert ilyenkor úgy érzem: régi sebek gyógyulnak be. Ez már egy nagyon régi ügy, amelyben hibáztam én is biztosan, de anyukám sem akarta, hogy megmaradjon a barátság köztem és Jutka között. Pedig esküszöm, hogy mindig hozzám hasonló rendes kislányokkal barátkoztam ... Csakhát anyukám olyan mélyen csalódott a barátságban, pontosabban a sógornőjében, hogy ha csak azt mondom, hogy nekem igenis vannak barátaim, és számomra ez egy fontos érték (ha nem a legfontosabb), máris nagyon nyűgös, és dühös lesz. Hát, igen nem vagyunk egyformák. Különben is ismeritek a mondást: Isten a barátainkkal kárpótol a családunkért. Ez rám fokozodtan érvényes!!!

Látom már, hogy ez a bejegyzés nagyon hosszú és zavaros lett, de remélem azér több hsz.-t kapok, mint tavaly ilyenkor ...

 



Utoljára változtatva 05-31-2007 @ 04:59 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: edami
(Ideje: 05-31-2007 @ 06:04 pm)

Comment: Kedves, hangulatos, valoban zavaros, de a blogba ez is belefer. Szeretettel gratulalok az evfordulohoz, edami


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 05-31-2007 @ 06:48 pm)

Comment: én családtagnak jelentkezem...


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-31-2007 @ 09:31 pm)

Comment: Wanderer75 vandorka:))) Orulok neked mikor latom a blogot. MInimum egy huseges olvasot konyvelhetsz a szemelyeben:) Puszillak


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-31-2007 @ 10:08 pm)

Comment: Apropo. Dupla cellal irok. 1. Hogy noveljem a hsz-aid szamat:))) 2. Csak gondoltam kozlom, en is egy lelogo leveles csilli villi karkotot fuzok epp hordasi celzattal:) Uzenem a tesodnak, akinek tetszik az ilyesmi az barmihez felveszi es ugy is stilusos:)))


Hozzászóló: edami
(Ideje: 06-01-2007 @ 06:16 pm)

Comment: Visszajottem, miutan sikerult vegig olvasni az osszes blogbejegyzest. Nagyon jo erzes volt megismerni kozelebbrol is, elmeny ahogy irsz, nyiltan, tisztan, szivbol es egyszeruen. Szeretettel gratulalok edami


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 06-01-2007 @ 06:31 pm)

Comment: Ha meg nem sértelek, akkor azt mondom, hogy ismerősnek tűntek a soraid a számomra. Hasonlóan bölcs, minden áron jót akaró édesanyával küszködöm én is nap, mint nap. Örülök, hogy írtál és bocsi, hogy nem reagáltam az első írásodra....


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds