[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 340
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 340


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nyaralás ősszel:))
Ideje:: 10-03-2007 @ 04:53 pm

Múlt héten szabin voltam: Horvátországban. Csodálatos volt!:)) Amikor megláttam a tengert a busz ablakából olyan volt, mintha megkaptam volna a csodát!:)) Annak, aki minden évben odajár, talán nem olyan nagy dolog Horvátország, de én még most voltam életemben először. Rendes nyár volt, meleg, perzselő napsütés. És az volt az érdekes, hogy nem égtünk le, mint itthon szoktunk, hanem ahogy kifekedtünk a napra tesómmal, azonnal csokik lettünk:)) Rengeteget fürödtünk a tengerben, 3 és fél napig. Az utolsó napon szeles, esős volt az idő. Akkor Triesztbe mentünk. Na ott is el tudnék lakni:)) Most megvalósult az az álmom, hogy egy baráti társasággal utazzak, ahol magunk fedezzük fel egy város nevezetésségeit. Tesóm munkahelye egy nagyon-nagyon jó csapat, folyton viccelődnek, ugratják egymást, és mindenki egyenrangú, azért is lehet náluk ilyen utazásokat szervezni. Triesztben voltunk egy Mária templomban, és a Szent Giusto templomban - ez nagyon régi, csak az egyik felébe mehettünk be, mert a másikat éppen felújították. Láttuk a várat, és római kori ásatásokat. Utána elmentünk az Il Giulia nevű nagyáruházba. Hihetetlen bőség volt mindenból. Persze leginkább a ruha-osztály tetszett. Gondoltam, hogy majd nagyon gazdag leszek, és majd beugrok egy olasz áruházba vásárolni:))
A legnagyobb élményt viszont mindenképpen a tenger jelentette, amit rájöttem, hogy nem ismertem meg abból, hogy 2 éve olaszban 2 órát fürödtem benne. Most viszont mindennap kétszer láttam a dagályt, és egyszer apályt (mivel éjfél körül is van, de akkor aludtam:)) Hihetetlen szép volt a naplemente, amikor dagály van, a víz kijön a partra, és rengeteg sirály ül a tengeren. Az egyik oldalon beleesik a nap a vízbe, a másikon meg már jön ki a hold. Ez semmihez sem hasonlítható érzés:)) Azóta sokat olvastunk tesóm is én is az árapályról, de a magyarázatok (a hold és nap vonzása) nem elégítenek ki minket. Ott az ember azt érzi, hogy ez egy élő bolygó, a tenger is élő, naponta kétszer kiárad, és visszahúzódik ...
3 horvát sráccal is megismerkedtünk, de sajnos ők csak "azt" akarták, semmi ismerkedés, előjáték ... Ennek ellenére velük is sokat nevettünk:)) Egész éjszaka buli volt az üdülőtelepen, zenéltek és énekeltek a horvátok. Nagyon jó volt ezen aludni. Imádtam a zenéjüket, ami mindenhol szólt, tengerparton, boltban ...
Érzem, hogy még vissza kell oda mennem!:))

 



Utoljára változtatva 10-03-2007 @ 04:53 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 10-03-2007 @ 07:06 pm)

Comment: Kedves Wanderer! Képszerű, nagyszerű megfogalmazás! Szinte én is ott voltam a tenger partján, és átéltem veled a sok színes élményt. Köszönöm! Szeretettel: Nefi


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-03-2007 @ 09:47 pm)

Comment: Örülök, hogy jól érezted magad Virág. Jövőre mi is Horvátországba készülünk, reméljük sikerül. pusza: gaby)))))


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 10-03-2007 @ 11:56 pm)

Comment: Mi is Horvátországban voltunk a nyáron, én is életemben előszőr! Nagyon tetszett, mindennel meg voltam elégedve!:) Én is visszavágyom:) Jó lett az írásod, érdeklődéssel olvastam:) Írtam egyet én is az utúnkról, benn porosodik a gépben:))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-04-2007 @ 09:24 am)

Comment: És még hányszor visszamész! Aki egyszer megszerette az Adria türkiz színű, tükörtiszta hullámait, az újra és újra el akar benne merülni... Én minden évben elmegyek, ha három napra, akkor annyira, de minden nyáron találkozom az én nagy, türkiz színű szerelmemmel.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds