[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 53
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 53


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

látod, itt vagyok
Ideje:: 12-10-2007 @ 11:05 am

Látod, még itt vagyok... talán véresre sírt szemmel, térdelve az elmúlt évek gyönyöre előtt, kábítva szemed varázsától, reszketve a múlt háborgó tengere fölött.. de melletted vagyok... és most öszinteségbe öltöztetem a meglazult szívünket, megrajzolva életünk vonalát, irgalom helyett inkább gyakoroljunk önkritikát.

Itt vagyok, vállam a válladhoz ér, látod? Milyen egyszerű, pedig ez sem több: csak Te meg Én...ölelésedben feljajdul hiányom, zajos csendedet elnyeli a szél,csodát karcolok a szíved fölött, hadd legyen örök emléked minden velem töltött éj...

Látod, kedves...még mindig itt vagyok... téged nézlek, míg csukott szemhéjad mögött a jövöt álmodod, kezed derekamra kulcsolod, ronggyá válik a hűtlen gondolat elveszlik a tegnapok csúcsa fölött.

Szeretlek, dalom neked örökre szól, szíved mögé sírom a hajnalt, szélnyoszolyát küldök a jéghideg télnek, mert szeretlek...évszakokon és éveken át, szeretlek téged...



Utoljára változtatva 12-10-2007 @ 11:12 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 12-10-2007 @ 12:42 pm)

Comment: Vannak dolgok, melyek kimozdíthatatlanok sarkaiból. Még ha lenne esetleg az a bizonyos fix pont, akkor is. Annak ellenére, vagy épp azért. És vannak azok a pillanatok is. Tudod, amelyek örökké tartanak...


Hozzászóló: 102
(Ideje: 12-10-2007 @ 02:09 pm)

Comment: szép, szép, szép!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-10-2007 @ 04:18 pm)

Comment: majdnem olyan, mint a Prayer blogja... ugyanúgy kezdődik, ugyanúgy ível, ugyanúgy magával ragad.... mégis milyen más, amit utána érez az ember! itt a fájdalomból szőttél gyönyörű sorokat... szépet írtál, Jutka!


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-10-2007 @ 07:35 pm)

Comment: Én is hasonlóságot fedeztem fel a stílusban Zoli ilyen jellegű írásaival. De tudom, hogy ez semmit sem jelent, hiszen aki igazán szerelmes az tud így írni! :-))) (Nekem is van a fiókban pár hasolnó, és azokat sem Zoli írta! :-)))


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 12-10-2007 @ 08:56 pm)

Comment: Szép.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 12-10-2007 @ 09:32 pm)

Comment: Elöször nem tudtam mi az az "olyan, mint a prayer blogja", de aztán rájöttem és elolvastam( mostanában nem nagyon teszem tiszteletem)... hát az enyém nincs olyan fennkölt, nincs olyan szép. Én egész más miatt írtam ezt, bennem más motíváció égett. Köszönöm a hozzászólásokat és a méltatást, de eszem ágában sincs a prayer Zoli kenyerét elvenni, ezért amennyiben úgy látjátok jónak leveszem ezt az írást. Csak egy szót még: Ági, nagyon sokat jelentettek a szavaid, nem hittem volna, de be kell vallanom, a dicséret tőled-nagyon jó esik...


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 12-10-2007 @ 10:05 pm)

Comment: Ne viccelj már! Ez napló. Mindenki azt ír, amit akar. Ja? Hogy hasonló érzelmekkel vagyunk megáldva? Hát, bizony..., ilyen a szerelem! :))))))))))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-11-2007 @ 08:28 am)

Comment: Dehogy is tupir, le ne vedd!!!! Ha Adyhoz vagy Szabó Lőrinchez hasonlítana, akkor is levennéd? Nagyon szép írás ez! És jó helyen van itt!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds