[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 202
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 202


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Cool.gif
Visszatekintés
Ideje:: 07-23-2008 @ 11:39 pm

Nos jó rég kószáltunk erre, de mindennek eljön az ideje. Két éve. De fura kimondani. Az idő csak egy fogalom amit sokszor sokan fel se fogunk mit is jelent. Most én is így érzem magam. Kimondjuk az idő múlását, de talán bele se gondolunk abba ami mögötte rejtőzik. Most pár napja én belegondoltam. A sok sok nap, óra, perc. Múlnak tellnek. A minap barátnőmnél ücsörögtem és gondolkoztam, és a honlap címén agyaltam, de nem jutott az eszembe, aztán egy napra rá elhatároztam hogy felhívok egy régi itteni arcot és megkérdem tőle. Nagyon jól elbeszélgettünk, aztán a legnagyobb meglepetésemre kaptam egy smst, amiben megköszönte hogy felhívtam és reményét fejezte ki hogy hamarosan viszont lát majd. Jól esett, főleg annak tudatában hoyg félve hívtam fel. Talán még mindig azt hiszi hogy az vagyok aki voltam vagy hisz a változásban, és az idő jótékony hatásában. Amikor megkaptam a holnap címét furán éreztem magam saját múltbéli soraim írásánál. Némelyik mondat olvasásánál szánalmat, lenézést éreztem önmagam múltbéli mivoltja iránt. Akadt persze sor ahol csak sajnálatot éreztem, de olyan is ahol megmosolyogtam. Változtam, alakultam, formálódtam. Egy éve volt egy jelentősebb fordulat az életemben, akkor félve néztem előre, és féltem hogy a múltamat nem vetkőzhetem le majd soha. Tény hogy vannak dolgok amik nehezen múlnak, vagy részben ott vannak a jelenlegi életemben, de ez talán így van jól. Az élet egy görbe. Vannak magas, és mély pontjai. Az így van rendjén úgy hiszem, legalábbis elfogadom, viszont igyekszem minél több magas pontot alkotni benne, és minél kevesebb mélyet. Van aki szerint már az is nagy eredmény ha pusztán a közép vonalhoz igyekszem minél jobban maradni, így nincs se túl jó, se túl rossz időszak az életemben. Én igyekszem minél jobbat elérni, és magasabbat. Változtam... De miért is ne tenném ha lehetőségem és esélyem van rá. Nem elékszem meg a kevés, kevesebbel. Persze a szemléletem is változik bizonyos dolgokban. Ez a barát ma pontosan bebizonyította pl hogy nem mindig igaz hogy a barátok jönnek mennek. Ha el is tűnik valaki az nem biztos hogy örökre elveszlik. Nem szabad félni a változásoktól. Sosem tudjuk mit hoz. Az élet kiszámíthatatlan, de legalábbis mindig mutat valami újat, csak tudjuk befogadni. Jó éjszakát mindenkinek, azt hiszem még jövök máskor is:)


Utoljára változtatva 07-23-2008 @ 11:59 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Boszorkany
(Ideje: 07-24-2008 @ 07:39 pm)

Comment: Drága Laci! Hát persze, hogy örültem Neked! Iszonyatosan szeretlek Téged! És tudom, hogy változtál, mint ahogyan én is. Nagyon- nagyon sokat. Én is itt vagyok újra! És újra írom a blogomat! Sok szeretettel: Zsófi


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-24-2008 @ 08:38 pm)

Comment: Nagyon örülök, hogy újra ránk találtál...:)))) Úgy tűnik az elmúlt idő komoly változást érlelt benned, és már ebből a pár sorból is pozitív irányt érzek. Remélem, hogy jössz ismét, és mesélsz nekünk...:)))) Ölellek szeretettel Anna :))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds