[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 188
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 188


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Egyszerű bonyolultság
Ideje:: 09-07-2008 @ 11:03 pm

 Ha félreteszünk minden sallangot, és igyekszünk mindent a maga egyszerűségében szemlélni, rájöhetünk, hogy az erősnek tűnő emberi kapcsolatok milyen törékeny alapokon nyugszanak. Szeretet, bizalom, tisztelet és társai. Csak egy kis kétely kell, és máris értéktelennek tűnik az egész. Elég pár megválaszolatlan, elsunnyogott kérdés, és az ember máris a gyanakvás magányos szigetén találja magát. És onnantól nincs megállás. Kombinálni kezd, a nyughatatlanabbja nyomozásba fog; hirtelen abbahagyott telefonbeszélgetések, nem stimmelő időpontok, érthetetlen számlák jutnak eszébe. És hihetetlen leleményességről tesz tanúbizonyságot. Célozgat, és ártatlan képpel kérdezősködik, és nem árulja el magát, mikor a szemébe hazudnak. Pedig ekkor már sok mindenre tudja a választ.

 Gondolkodik és gondolkodik. Elvégre értelmes, kulturált, felvilágosult lények vagyunk. Mégis, valami állatiast, valami ősi fájdalmat érez, és szűköl, tépelődik. Hagyjon csapot-papot, és a büszkeségét követve szálljon ki abból a hintából, amelyben már olyan kényelmesen elhelyezkedett? Vagy maradjon, és vegye fel a kesztyűt a láthatatlan, ám egyre jobban körvonalazódó ellenséggel?  Hányan mennek és hányan maradnak? Mi alapján döntik el, hogy mit tesznek, és később hogyan tudják meg, hogy jól döntöttek-e? Tudnak-e annyit kapni, hogy az elveszett bizalom ismét erős legyen, és tudnak-e úgy adni, ahogy régen?

 Sokan, a határozottak, az erősek, az önmagukkal kibékültek rögtön tudják a válaszokat. De sokan kétségbeesnek, mert nincsenek válaszok, és nincs segítség, mert a választ nem mástól kell várni, hanem magukban meglelni. De hogyan??



Utoljára változtatva 09-07-2008 @ 11:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-08-2008 @ 12:30 pm)

Comment: A válaszok bennünk vannak. De mindenkiből más hozza ki, hogy megtalálja. Én szerencsés vagyok. Amikor át kellett értékelnem az életem, csak azok maradtak mellettem akik elmondták ha rosszul döntöttem, de akkor is támogattak.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 09-08-2008 @ 01:10 pm)

Comment: Ami az elveszett bizalmat illeti: iszonyúan nehéz egy eltörött kristálypoharat úgy összeragasztani, hogy észrevehetetlen legyen. Gyakorlatilag éppen azért, mert ha úgy látszik is, hogy nem látszik, Te mindig látni fogod, hacsak ránézel: ott van eltörve! Egy törés mindig törés lesz. Legfeljebb eltussoljuk, beforr... De soha nem lesz, ami volt. Hogy aztán ki hogyan dönt, mint lép... Nagyon nehéz kérdések ezek, és végtelen dolog irányítja az embert. Önmaga, az önmaga normái, mások, s azok normái, az álmok, a vágyak.. Hadd ne soroljam. Nehéz dolog az, amit írtál. És azt hiszem, jó döntés sincs. Csak döntés...


Hozzászóló: paperback
(Ideje: 09-08-2008 @ 04:48 pm)

Comment: Köszönöm, hogy olvastatok. Ezen tépelődhetek egy darabig...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds