[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 337
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 337


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Suliban
-: bla
Ideje:: 10-20-2009 @ 08:28 pm

Iskolánk két műszakban dolgozik. Azért kényszerülünk erre, mert partneriskolánk délelőtt és délután is tanitja táncolni és zenélni a nálunk is tanuló fiatalságot. Igy este fél hétig is órák vannak. Jómagam, az iskolavezetés ügyeleteseként épp benn vagyok délután, amikor este 6 óra után hallom, valaki motoszkál az aulában. Kimegyek szűk irodámból, s látom ám, hogy egy hórihorgas legény épp kifelé jön a toalettről. Miután a tantestület megállapodott, hogy a "kedves" tanulók kisded játékaihoz nem járulhat hozzá és nem engedi ki őket az óráról WC-re - ez mégiscsak gimnázium és nem DEDO - csodálkozom, hogy hogyan kerül ide. Már tapasztaltan kérdezek. - Ugye felfázott? -Én? Mér? Semmi bajom, tök egészséges vagyok - mér végig a lakli meghökkenten. - Akkor mit keres itt óra alatt? - Kijöttem a WC-re, hogy ne óra után kelljen, akkor' sietek - mondja vigyorogva. - S a tanár úr csak úgy kiengedte? - kérdezem, miközben megmérgesedve gondolok egy pályakezdő kollégára, aki - állitólag - nem tartja magát a tantestület közös megállapodásához. - Nem, kiküldtek. - módosit most már az ifjonc, érzékelve, hogy az ügy nem állt meg egy mondat után. - Szóval kiküldték, nem kiengedték. Akkor mit hadovál itt össze vissza. Nem szégyenli magát? - Hogy beszél velem? - kérdez vissza a közel kétméteres, magát ilyenkor már felnőttnek képzelő égimeszelő. Aztán mert jól megtanulta a rómaiak történelem leckéjét átmegy támadásba - mert ugye az a legjobb védekezés. - Nekem jogaim vannak. - Elmegy maga a jogaival együtt a csudába! Itt hazudozik, és másra kenné felelőtlenségét. Tűnjön a szemem elől. - s ott hagyom, mert felmegy bennem a pumpa. Visszatérve irodámba rájövök, hogy szinjátékot játszik. Később rákérdezek a tanártól: - Kiengedted a Dánielt? - Dehogy, kikéredzkedett, de nem engedtem. Ez után elkezdett hőbörögni, zavarta az órát, elérte, hogy kiküldjem 5 percre. Nem először csinálta. Ekkor bekapcsolódik egy épp mellettünk álló másik tanár is. - Ez már nálam is többször előfordult Dánielnél. Miután ezt igy tisztáztuk, kénytelen vagyok rájönni, hogy valamivel reagálnunk kell tantestületileg erre a kidolgozott akcióra, mert Dániel fejünkre nő. Megváltoztatjuk tehát a házirendet...


Utoljára változtatva 10-20-2009 @ 08:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Skrym
(Ideje: 10-20-2009 @ 10:53 pm)

Comment: na ez az amit utálok, a diákok minősíthetetlen viselkedése. ki nem állhatom. a tanárnak meg semmi joga nincsen, mert hát EU meg személyiségi jogok, meg egyebek... de hát az ember feltalálja magát, pláne aki tanult okos enged, szamár szenved...


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 10-21-2009 @ 09:07 am)

Comment: Munkám révén én is találkozom ilyen emberkedni akaró fiatalemberekkel. Nagyon hamar tisztázzuk aztán, hogy jog nincs szabály nélkül. Arról nem is beszélve, hogy nekem is vannak jogaim. :-) Például nem kell tűrnöm a nem normális emberi megnyílvánulásokat! Amikor ezt éreztetem vele, ill. elmondom neki, akkor "visszavesz". Valahol magyarázhatóak, és értelmezhetőek megnyilvánulásaik. Kamaszkodó fiam pld. az érthetetlenségig hihetetlen gyorsan beszél. Emlékeztetnem, lassítanom kell a megértéshez. Megszokták. Gyors a világ, lemaradnak, ezáltal kilökődhetnek a hasonkorú világból. Jogaikat sokszor elértelmezik, azt fegyverként alkalmazzák, azzal fenyegetőznek! Mert azt látják, hogy a hangosnak (ezáltal úgy vélik az erősnek) áll a világ. Neked, nekem, és sokunknak még ebben a korban az a dolgunk, hogy a Csendet képviseljük, és láttassuk! Egészséget hozzá mindannyiunknak! Üdvözöllek Pista! fTJános


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 10-21-2009 @ 12:20 pm)

Comment: Drága Kékségem! Nem tudok mit mondani. A szülő pénzt hajszol a tanárra hivatkozik, a tanár túlterhelt a szülőre hivatkozik. A gyerek meg a fizetésemnél több zsebpénzzel a kezében kulccsal a nyakában él a vakvilágba. És mindenki hibás csak az nem akinek ez köszönhető. A világ olyan amilyenné tesszük. vali


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 10-21-2009 @ 01:57 pm)

Comment: Sajnos, erre tart a világ. Én is szeretném néha megállítani, de halvány elképzelésem sincs, hogyan. Hiszem, hogy a világot végső soron a munka viszi előre. Munka nincs szakértelem nélkül, szakértelem nincs oktatás nélkül, az oktatás pedig nem nélkülözheti a fegyelmet. Egyetlen demokrácia sem lehet olyan balga, hogy emberi jogokra hivatkozva száműzi a minimálisan szükséges rendet, és az azt megszegők szankcionálását. Mégis, azt látni, hogy a szülő, ha valami nem tetszik neki, vagy maga a diák egyszerűen felképeli a tanárt. A sajtó pedig - ha egyáltalán érdekli még az eset - nem azt szögezi le, hogy ez megengedhetetlen, hanem azt taglalja, hogy kinek volt igaza (!). Nagy bajok vannak.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-22-2009 @ 11:47 am)

Comment: Valikám, nem akarnék Veled vitatkozni, de ezt a naplót bla írta és nem blue, de köszönöm, aranyos vagy, mint mindig....pussz:)))))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-22-2009 @ 11:49 am)

Comment: bla, vannak ilyen és vannak olyan gyerekek is...nagyfiam mondja, hogy neki az nem tetszik, ha egy gyerek zavarja az órát és tök mindegy, hogy hórihorgas vagy apróság...nos, a toalett: hát, úgy vagyok vele, ha muszáj, akkor muszáj, ha nem akkor maradjon a gyerek az órán...


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 10-22-2009 @ 12:26 pm)

Comment: Bocs Gabikám, ez már a láztól volt. Pár nap és megint beszámitható leszek


Hozzászóló: tiszavirag
(Ideje: 10-29-2009 @ 09:07 pm)

Comment: Nálunk se szabad kiemenni óráról, elvileg nem is engedhetek ki gyereket. De ennek ellenére, előfordul olyan gyerek, akit első szóra kiengedek, elhiszem, hogy okkal kérezkedik ki. Ilyenkor ha a többiek felteszik az "...őt miért...?" kérdést, azt válaszolom, mert még sosem hazudott nekem, és elhiszem, hogy okkal megy ki. Ha nem hiszek a gyereknek, jön a "keresztkérdés": ha lefelel 3-ra , kimehet. Általában nincs több gond, azt feleli, mégiscsak kibírja óra végéig. Végül is szópárbaj az egész. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds