[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 325
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 325


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Halló Istenem!
-: veva
Ideje:: 10-24-2009 @ 01:24 am

 

II. Timóteus 4, 7-8.
„A jó harcot megharcoltam, a pályát végigfutottam, hitemet megtartottam.
Készen vár az igazság győzelmi koszorúja, amelyet azon a napon megad nekem az Úr, az igazságos bíró, de nemcsak nekem, hanem mindenkinek, aki örömmel várja eljövetelét.”

(megj.: azokat a szavakat húztam alá, melyek elindították gondolataimat. vé)


Ó, Uram!
Néha megriadok; mi lesz velem, ha pályámat végigfutom, s reményeim szerint hitemet is megtartom?
Sokszor azt gondolom, talán azért van ennyi befejezetlen ügyem, hogy még ne legyek kész, a Veled való igazi találkozásra, de olyankor meg is ijedek. Mi lesz, ha úgy kell elmennem, hogy még nem állok készen? Azt tudom, hogyha szólítasz, mennem kell akkor is, ha a „jó harcot” nem tudtam befejezni.
Meddig tart a Te türelmed?
Ennyi intő jel után – betegségek, fájdalmak, bánatok, a halál közelségének megtapasztalása – vajon jó úton járok-e? Vagy talán magamnak gyártott törvények között hányódom?

Van, amikor nem érzem a közelséged. Az félelmeket szül bennem, de azután eszembe jut, hogy amikor bajba kerülök, Te ott vagy mellettem, és átveszed az irányítást ide-odacsapódó sorsom vezetésében.
Ez is félelmetes, mert ilyenkor azt hiheti az ember, hogy kiszalad a talaj a lába alól, akarata a semmibe tűnik, s csak hányódik a végeláthatatlan és sötét útvesztőben. Amikor azonban rájön, hogy Te vagy a háttérben, s Te irányítod az orvosok vagy más emberek ijesztően gyors intézkedéseit, ideje van a megnyugvásnak és a hálának.

…és újra itt van a következő gondolkodnivaló.
Azért vagyok hálás, mert itt maradtam ezen a földön, továbbélni itteni életem, s örülök annak, hogy még nem kerülök abba az örök otthonba, amit nekem (is) készítettél?
De hisz oda vágyódni illenék (időnként vágyódom is, főleg, ha túl sok a teher, vagy nagyon hiányoznak a már Nálad lévők), és azt is tudom, hogy a legteljesebb szeretet ott vár rám!
Miért hát?

A legtöbb válasz Nálad van, s ott van jó helyen!
Én csak azt tudom, hogy még nagyon sok szeretetszál kötöz ide (nem bilincsként, hanem magam által óhajtott kötelékkel), vágyódás az után, hogy láthassam szeretteim örömét, s ha muszáj vigasztalni (Jaj Uram, kevés bánatot adj!), szeretnék támasz lenni!

Azért mégis arra kérlek, hogy egyre kevesebb rendezetlen ügyem lehessen, mert akkor még talán találhatnék újakat is.
Adj állhatatosságot, s erős akaratot akár önmagam érdekében – önmagam ellen is, s adj jól működő, stabil „telefonvonalat” lelkem és lelked között!

Ámen!

2009-09-26

 



Utoljára változtatva 10-24-2009 @ 01:24 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zyuwataneo
(Ideje: 10-24-2009 @ 03:10 am)

Comment: Vica! Lapozd a bibliádban Pál apostolnak a Filippibeliekhez írt leveléhez! Itt olvasd el a 1. fejezet 6.-os versét, ami Így szól!..: (nálam pl. eredetileg is vastagon van szedve) .........Aki elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézusnak ama napjáig (Fil 1,6)............ Szerintem elég világos egy kijelentés!.. Én ehhez tartom magam . A többi már az ő dolga! Szerintem nem kéne aggódnunk miatta.


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 10-24-2009 @ 09:16 am)

Comment: Évám! Meglehet, első olvasatra nem ide írandó, de az alábbi gondolatok is egy-ugyanazon fa gyökereiből táplákoznak, és érzem, hogy ezt most le kell írnom Neked, magamnak, mindannyiunknak. "Avilai Szent Teréz így fogalmaz: egy kevés bátorság nem elég, hogy egy ilyen hatalmas valaki mellett ott maradjunk. Az Istennek, aki ilyen ellentéteket egyesít magában, nem jöhet létre kapcsolat komoly válságok nélkül." A következő idézet pedig Szent János első leveléből való. Egy olyan idézet, mely könnyen feloldja a hitben elvesző ember útkeresésének félelmeit, bizonytalanságait: " A szeretetnek nem az a lényege, hogy mi szeretjük Istent, hanem, hogy ő szeret minket..." Miért is ne bíznánk hát benne?


Hozzászóló: veva
(Ideje: 10-27-2009 @ 11:40 pm)

Comment: Köszönöm mindkettőtöknek a biztatást... - hiszen tudom én is, de időnként mégis bizonytalankodom. S gyakran eszembe jut még egy idézet: "...de ha nem tenné is" --------------------------------- ...azért én mégis állandóan reménykedem! :)


Hozzászóló: zyuwataneo
(Ideje: 10-28-2009 @ 12:09 pm)

Comment: Ámen! (lol)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds