[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 307
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 307


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Újra gyerek - blogsorozat 1.
Ideje:: 11-12-2009 @ 07:21 pm

A fél hatos kígyó és a sasagáj

Azt ugye már többször kifejtettem, hogy az ember a gyereke révén sokminden olyat meg tud venni (magának) amire korábban nem volt mentsége.

Mai körutamon például (postára indultam és patikába és láááám, a játékboltban kötöttem ki) - találtam egy fakígyót. Tudja mindenki, hogy apró faízekre szedhető, ha az ember szét akarja cincálni - de ne akarja - amúgy meg eme kialakításának köszönhetően ha megfogjuk a farkánál, tekereg erre-arra. Vettem is elő nagy boldogan otthon, hogy na most majd jöhet a Tekeredik a kígyó című dalocska, és közben ficánkoltathatom a jószágot. De nem. Kígyónk a ma igen divatos menedzserbetegségben szenvedett. Ha azt a férfitestrészt akarom hasonlatnak felhozni, amely gazdája igen szívesen veszi kölcsön eme állatka nevét - ennek hívván az alsónadrág zsebibabáját - akkor azt mondanám: fél hatos kígyó volt. Fogtam én a farkincáját, ő meg csak nézett a padló felé. Akkor néztem meg, hogy kissé trehány iparosmunka volt, így az ízületei nem engedték meg neki azt, hogy vízszintesen tekeregjen nekem. Meg szálkás is és helyenként porckorongdsérves. Kár. Kígyó beteg. Kígyót viszavisszük, babám.

Gyerek nézett rám nagy szemmel, majd amikor rájött hogy újra séta lesz vigyorgott, mint a vadalma, és indultunk vissza a játékboltba.
Már a kígyóvadászatkor kinéztem még egy műanyagból készült, de igen pofás sast. A két szárnyán gumiszalag volt átfűzve, gondoltam ezek majd biztos mozognak is kicsit, ahogy rugózik az állat fel-le. És a sas repülni fog!
Csakhogy ismét érdekes felfedezést tettem. Hazaérve a gyermeket kicsaptam a játszószőnyegre legelni (mindent a szájába vesz amit talál) az újabb szerzeményt pedig nyomtam a csap alá nem törődve azzal szeret -e fürdeni vagy nem. Szépen lemostam kitárt, leszálláshoz készülő szárnyait, majd megfordítottam. ÉS egy nimfapapagáj nézet velem farkasszemet. NA neeeee. Megvizsgáltam mindenütt, és meg kellett állapítsam, hogy a teste az teljesen a sasé, csak a feje... az teljesen hasonlít egykor volt sárga nimfa papagájomra. Most mi legyen? MIt mondjak a gyereknek mi ez? Bőszen gondolkodom, hogy is hívjam a sas és a nimfa papagáj eme szerelemgyerekét, végül elnevezem sasagájnak. Mivel a másik kombináció, a "pasas" az már foglalt szó... közben azon agyalok, hogy én vagyok ennyire vak, vagy a kínaiaknak mindegy az, hogy milyen madár a madár, csak szárnya legyen. (Made in China)
Azt hittem, a papagáj az ábrázoláskor ül egy rúdon. Jó-jó tud repülni, de a legtöbbször nem így látja az ember. Talán ez már egy állatbarátabb világ? A szabadítsátok ki Lórit- mozgalom része? Le a kalitkákkal!

Végül oda jutok, hogy ez  madár még mindig jobb, mint a műanyag könyv idióta, szögletes állatfigurái. Ó, hol vagy Vidám mesék c. mesekönyv illusztrátora!!!!

Előre félek, mi lesz ha állatkertbe megyünk.  

 A sas leszállt...

ű

És Lóri lett belőle.

 



Utoljára változtatva 11-12-2009 @ 07:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 11-12-2009 @ 07:55 pm)

Comment: Biztosan egyet fizet kettőt kap akció volt. :))) Mi egy húsvéti plüss nyuszival jártunk így. Eredetileg maci lehetett, de gondolom visszamaradt a karácsonyi vásárból, hát rákötöttek a fejére, a maci fül elé, egy nyuszifület. Így lett belőle Manyusz, Maszi, Nyuci, Fábryt idézve: Medvenyúl!


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 11-12-2009 @ 08:33 pm)

Comment: :D


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 11-14-2009 @ 08:21 pm)

Comment: :-)))))))))))))))))))) Hát, Rien, marha jót derültem!!! :-)))))))))))))))))) Köszi a mosolyt! Remekül fogalmazol, mint mindig! puszi a picinek is


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds