[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 259


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gondolataim a Full-ról
Ideje:: 02-15-2010 @ 07:12 pm

 

Érdekes dolog ez Fullon... a hozzászólások. Az általános hsz: remek volt, szép volt, csodásat alkottál---- Hát igen, jó ilyesmit olvasni művünk alatt...Bevallom, én is hízok fél kilót,mikor ilyeneket olvasok. (Nekem szabad, mert 15 kg-al kevesebb vagyok, mint illene.:))
Nos, a hízókúrának mégis más fajtáját igényelném... Szeretnék néha erősebb kritikát hallani, miszerint versemben,írásomban stilisztikai, irodalmi, vagy éppen értelmi zavaros hiba van.
Bevallom őszintén, én a magam részéről azokhoz a művekhez írok hozzászólást, amik tetszenek.
Nem akarom bántani, önbizalmában csonkítani azokat, akik számomra nem tetsző műveket produkálnak. No, nem azért, mert egy tapintatos lélek vagyok, hanem mert tudom, olvasom,hogy másoknak ez az írás tetszett,és talán bennem van a hiba... (Vagy mások is is a szabvány szöveget küldik???))))))
A Full szabályzata kimondja, hogy hozzászólás csakis az érintett két félé. Mégis sűrűn előfordul,hogy egy-egy hsz. nem is az alkotóhoz, hanem az előtte levő hsz-k.hoz szól.

Nincs jogom ítélkezni, én is követtem el többször ilyesmit...
Nem tartom bűnnek, néha a hozzászólások értelmileg, tartalmilag többet írnak, érnek, mint maga az írás. Sőt!! Ezt még jónak is tartom, ha az írás felvet egy egy gondolatot, amire a hozzászólások tartalma ad igazi értéket, tartalmat.
A hozzászólásokkal szemben meglepő számomra, hogy igen sokszor nem a művet, hanem írót értékelik. Tudnék sok nicket említeni, akinek bármi írása megjelenik, (legyen az akár 3 X), máris dicsőítő hsz-k tucatja övezi, míg egy-egy igazán érdemes irodalmi alkotás alatt néma csend honol.
Miért van ez, miért lehet ez?
Nos, a Fullon kialakult egy, vagy több klikk, akik egymás műveit olvassák, értékelik.
Ez nem is lenne gond, vagy vagy baj, ha a „klikkek” nyitottabbá válnának, és befogadnák az „újoncokat”.
Ekkor talán a Full átvehetné az irodalmi portál vezető címet, ahol DEMOKRÁCIA van, kezdő,és régi”öreg”egyaránt megbecsült,ha értékeset alkotott....Nem XXXX Anna portálja, hanem egy nagyszerű közösség, aki még Anna előtt indítotatta ezt a weboldalt.
Magam részéről nagyra értékelem Anna munkáját, szerintem sokan nem is tudjuk, sejtjük, mennyi energiáját emészti ez fel. Nagyra becsülöm őt, noha több személyes konfliktus merült fel köztünk.

Én már a portál tagja voltam, mikor ő idekeveredett, eleinte én biztattam, segítettem őt, aztán fordult a kocka, ő lett a „főnök”.
Mit ne mondjak, jól csinálta a dolgát, ha problémánk akadt, azt mindig egyetértéssel oldottuk meg. Nüansznyi apróság, hogy a „végül-is-egyetértés” abból fakadt, hogy mint volt jó katona,megadtam az „elöljárónak” való tiszteletet, és eszerint cselekedtem.
Továbbra sem fogok mást tenni, sem lázadó, sem forradalmár nem leszek.
ÁMDE!!! Találtam a neten egy portált, ami „site adminunk” hiányosságait tárja fel.
Bármennyire belém verték az „elöljáró” kifejezés tiszteletteljes fogalmát, most elgondolkodtam... (Hát, már a Hadsereg sem a régi:))))
Ténylegesen ekkora hatalmat gyakorolhat – barátja súgására- egy csodás, megértő, érző lelkű ember társunk, hogy mert kezében a BAN-pálca, kitilthat bárkit is egy, az egész világ előtt elérhető fórumtól, és onnan nyomtanul törölheti akár értékes, akár értéktelen műveit???
Nem, nem egy embert védek, akihez a híresztelések ellenére semmi közöm sincsen.... Többeket, akik nem tudnak nyilvánosság elé jutni műveikkel,mert egy „megsértett” személy így ítélkezett!
Kevés, nagyon kevés fórum van a világon, ahol tilos a kritika. Mi lennénk ez egyik???

Javítsatok ki, világosítsatok fel, ha rossz irányba mentem!








Utoljára változtatva 02-15-2010 @ 08:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: winner
(Ideje: 02-15-2010 @ 07:50 pm)

Comment: Kijavítlak!!! Nagyon rossz irányba mész. Te félreértelmezed a demokráciát. A demokrácia nem azt jeleni, hogy nincsenek szabályok és mindenki azt csinál, amit akar. Az, az anarchia. Ahol pedig anarchia van ott nincs fejlődés. Nem értem igazán mire is akarsz önigazolást ebben a blogban, de lehet jobb is. Azt hiszem ez lesz az a blog amire jönnek a hiénák és csámcsognak. Ha ez volt a cél, akkor végül is a blog elérte amiért íródott.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-15-2010 @ 07:52 pm)

Comment: Nefi! Ha bajod van valakivel , történetesen Annával, akkor beszéld meg vele, és ne akard folyamatosan "megtaposni",.... Ez a portál Anna előtt is egy ember kezében volt, aki sokkal keményebben vezette,, akár a kedvencével szemben is, ha vétett a portál szabályai ellen. Tudomásul kell venni mindenkinek ez egy nagy család, akik együtt vannak, beszélgetnek, nap mint nap találkoznak,...de a "családfő" otthonában, és vannak íratlan szabályok amit mindenkinek be kell tartani,....ha meg le van írva, akkor mindenképpen. Nem értem a kirohanásaidat, nem látom az okát, Nefikém te meg csak vagdalkozol a nagyvilágba. nem tudom ki vagy mi inspirál arra, hogy Annát folyamatosan sértegesd. Tudomásul kell venni mindenkinek ezt a portált Anna irányítja, ő a feljebbvaló - hogy szavaiddak éljek - sőt egyszemélyben a tulajdonosa, és az irányítója. Hidd el nekem, ő nagyon jó ember, mindenkinek, mindenben, és mindig segít. Ő alapból mindent embert jónak fogad el. Sokszor vissza is éltek/nek vele. Remélem te nem teszed! Ugye?


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-15-2010 @ 08:05 pm)

Comment: Én elolvastam ezt a blogot... de Nefi: nem értem, egyszerűen nem értem, hogy miről akarsz írni! Így inkább nem mondok semmit. Mindig említed, hogy nem a szándékoddal van a baj, hanem talán nem jön át, amit mondani szeretnél. Azért írok most ide neked, hogy ezt megerősítsem: nem jön át. Hiányoltad blogodban a kritikát, hát, ha akarod, ezt éppen veheted annak. Nem bántani akarlak, csak szólok, hogy valahogy a megfogalmazás... áh, nem tudom. Talán a többiek majd értik.


Hozzászóló: prince60
(Ideje: 02-15-2010 @ 08:57 pm)

Comment: Remélem, mert hozzászólok a bloghoz, ezért még nem avanzsálódom hiénává!? De hozzászólok. mert bár nem vagyok olyan öreg az oldalon, de vagyok olyan nem fiatal, aki eleget megtapasztalhatott ahhoz, hogy véleményt formálhasson. Nem érintenám pontról pontra a blogban található mondatokat. Tényeket szeretnék leírni, így talán senkit nem bántok meg feleslegesen. Annát csak innen a fullról ismerem. Az a néhány találkozó, amin ott tudtam lenni, nem ad alapot, hogy kijelenhetem: Ismerem Annát. Amit ismerek belőle az az, amit letesz ide minden áldott nap. Soha nem tapasztaltam, hogy a hangulata -ami meglehet nem mindig rózsás- kihatott volna a tevékenységére. Soha nem tudtam úgy, és olyan kérdéssel, kéréssel fordulni hozzá, amit ne a lehető leggyorsabban ne orvosolt volna. Sokszor Ő maga ajánlotta fel a segítséget. Pedig gondolom lett volna más dolga is. Szervez, odafigyel, rendet tart, nem akadályoz senkit semmiben, és biztos van még egy csomó pozitív dolog, ami hirtelen nem jut az eszembe. Vajon ez kevés? Vagy inkább úgy kérdezném mi kell még? Vezet!!! Vezet valamit, ahol szabályok vannak. Mindenkinek lehetősége van egy ilyen, vagy ehhez hasonló oldalt kreálni és elvezetgetni a saját belátása szerint. De megteheti, hogy szerényebb működését máshol fejti ki. Ez nem célzatosság, ezeket tényeknek szántam. Valóban, ha valaki az én házamban nem úgy viselkedik ahogy az elvárható azt én magam is kitenném a falakon kívülre. Némi joga Neki is hadd legyen már, ha öve az oldal. Nefi kedves a hsz-em nem ellened irányul. Nekünk egymással soha nem volt bajunk, mert dolgunk sem volt egymással, de ezt most tényleg "betámadásnak" gondolom. Felesleges. Ha kritikát kérsz a műveid alá, akkor küld be a mazsolázóba ott ne aggódj megteszik a többiek, ha intelligens hangnemben is, de megteszik. Én is szeretném, ha keményebben kritizálhatnánk, de erre ott van a privát üzenet lehetősége. Nyilvánosan nincs értelme másokat alázni. Úgy van ahogy írod, meglehet, hogy másnak tetszik az adott írás. A klikkesedés pedig az ilyen létszámú közösség esetében szinte automatikusan kialakul. Ja, és nagyon fontos!!! Nem az Anna se... nyaljuk, csak talán az Ő toleranciáját próbáljuk meg visszatükrözni, az Ő megfeszített munkájáért. cserébe. Tudom, hogy véleményemmel nem maradok magamra, mert az előttem hozzászólok szavai is ezt igazolják, de ha mégis, akkor önállóan is vállalom a véleményemet.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-15-2010 @ 09:02 pm)

Comment: Ismét egy személyeskedő, "Nefi kóstolgatja Annát" blog... Talán sokmindent el lehet rólam mondani, de azt hiszem a türelem Oszkárját veled kapcsolatban, már nem veheti el tőlem senki. Nem tudom, ez hogyan van nálad, reggel felébredsz, aztán telik az idő, és hopp, felötlik benned a visszafoghatatlan érzés, hogy ma beszólok egyet az Annának. Nos Nefelejccss, most is mint már sokszor, rengeteg tévedéstől hemzsegnek a mondatok, de egyet azt hiszem most nem vettél figyelembe. A nevem kiírásával, csúnyán megsértetted a személyiségi jogaimat, amelynek jogi következményeit minden ódiumával viselni fogsz!...A téma a demokrácia és a hsz, úgy gondolom lerágott csont, és már nem egyszer írtam ki a főoldal tetejére is, hogy NEM ITT TALÁLOD! Otthon nálatok lehet, vagy bárhol ahol hirdetik, de ez a hely nem arról szól, itt az önkény uralkodik, személyemben és általam, a Te szörnyű nagy keserűségedre... A kitiltásokról annyit kedves Nefelejccss, hogy az illető akire céloztál, már több hónapja nincsen kitiltva innen...Talán elfelejtette veled közölni... Felfüggesztését, mint általában mindenkiét, egy idő után törlöm, csak természetesen ezt nem Tőled teszem függővé, mint ahogy a döntéseimet is magam hozom. A hsz-ek a műveid alatt neked szólnak, és ha nem tetszenek, hát írj az írójuknak, és kérd ki magadnak, hogy legyenek szívesek téged legközelebb alaposan helyben hagyni, mert Te azt úgy szereted. Viszont azt azért ne Te akard eldönteni, hogy másnak mi esik jól, vagy rosszul, a műve alatti hsz-ben. Ez nem a Te dolgod. Ez a blog minden szabályt megsért ami a Full-t illeti, de nem vesszük le, mert ezzel a bloggal csak egyet tettél, bebizonyítottad, hogy nem tévedtem a szándékaidat illetően. Az utólagos magyarázkodásaidtól kezdve, a félremagyarázott "humornak" beállított sértegetéseidet is beleértve... Nem ismersz, bár régóta regisztrálva vagy, de ma már azt nem mondom, hogy tagja is lennél ennek a közösségnek, hiszen amit leírtál, és engem akartál vele megsérteni, az nem engem sért, hanem mindenkit aki itt olvas, és hozzászólást ír. Az újakról pedig annyit, hogy ne te akarj a szószólójuk lenni, mert nem tudhatod, Ők mennyire ismerik a site admint...Befejezésül... nos nem tiltalak ki, de remélem megtalálod, vagy létrehozod magadnak azt a demokratikus helyet, ahol nem kell a tulajdonossal hadakoznod, a magadsemtudodmiértek következtében... Anna1955 site admin.


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-15-2010 @ 09:15 pm)

Comment: Drága Nefi! Azt hiszem a verseimen, hozzászólásaimon keresztül ismersz engem. Nem hiszem, hogy az a kép alakult ki rólam benned, hogy "benyalok a hatalomnak". Sőt! Egy párszor már engem is rendreutasítottak. Megmondom őszintén, hogy jogosan. Mi, ketten Veled, csak egyszer találkoztunk személyesen egy pesti bulin. Egy nagyon értelmes, jószándékú, aranyos embernek ismertelek meg. És őszinte, a szívedből jövő, tehetséges verseket írsz. Én nem vagyok költő. Én egy bohóc vagyok itt, a full színpadán. Szerintem egy őszinte bohóc vagyok, mert felvállalom bohócságomat. Ezért merem azt mondani, hogy most valahol nem értem ezt a bejegyzést a blogba. Valakinek törölték a verseit? Netalán neonak, vagy más néven szereplő emberkének? Mert az tényleg elképesztő lenne. Az, hogy én kinek a versét olvasom, és kihez szólok hozzá, az az én magánügyem. Sok verset olvasok, és kevéshez szólok hozzá. Most személyes dolgokról beszélek, azért, hogy hátha helyes irányba tudom hozni a szerintem vakvágányon mozgó vonatod. Tehát a jó versekhez hozzászólok. Lehet, hogy sok jó vers van, ami engem nem ragadott meg. Azért, mert más a véleményem, mint pl. Neked. És itt jön az, amit feszegetsz többek között. Igen, vannak, akiknek a verseit, írásait sokkal többen megnézik, mint a többiekét. Pl. Anna verseit. Szerintem jó versek, de benne van, hogy Ő a portál tulajdonosa, és ezért is kíváncsiak rá. Lehet, hogy sokan elvtelenül írják hozzá a dicsőítő hsz-eket, a lelkük rajta. Én akkor írok hsz-t a verséhez, ha tényleg nagyon tetszett a vers. Vagy vegyünk egy másik példát. Aleb. A személyes véleményem szerint néhány társunkkal együtt az elmúlt egy-két évben szenzációs verseket ír. És, ha néhány szóban is, de ezt értékelem. Természetesen értékelek olyan verseket is, amik nem ilyen magasságokban röpködnek, de ez nem azért van, amit gondolsz, feltételezel, hogy itt klikkek lennének. Legalábbis én nem tudok róla. És egy normális közösségben teljesen értelmetlen, hogy nyaljuk egymás seggét. Szerintem kialakul egy értékítélet, hogy kinek a versei tetszenek nekem. Elolvasom a többiekét is, ha tetszik, értékelem, de vannak olyan emberek, akiket szívesen olvasok. Most mondok két nevet, Ha megharagszanak, akkor lerendezem velük: piroman, meg trendo. Pont olyan hülyék, mint én életfilozófia szempontjából. Csak sokkal jobb verseket írnak nálam. Tehát nem lehet kihagyni az olvasásból, a hsz-ekből a személyes kötődést a verseik iránt. Igazából nem értem, csak érzem valahol, hogy mit akartál a blogodban mondani. Talán azt, hogy itt diktatúra van? Én, mint rebellis nem tapasztaltam ezt. Szabályok vannak. Útirányok. És szerintem nem is olyan kötöttek. Sokat írtam most, de ha újraolvasva írásod, valami okosság az eszembe jut, folytatom. puszi Józsi


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 02-15-2010 @ 09:15 pm)

Comment: Bizony, hogy rossz irányba mész nefi! Ha ennyire bögyödben van a Full, el lehet menni máshova, ahol él és virul a te általad értelmezett demokrácia. Ahol megírják a műveid alá a kemény kritikát. A választás a Tiéd! Maradhatsz is, és Te is írhatsz építő szándékú kritikát a művek alá! Sajnos, azt kell mondjam ez a blog nem a Fullról szól... Ismételten a portál tulajdonosát támadod, számomra teljesen érthetetlen okokból. Elkeserít, és felháborít az írásod!


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 02-15-2010 @ 09:20 pm)

Comment: Nefi, én nem mennék bele ebbe az egészbe, főleg nem itt, és nem most. Mindig is kiálltam melletted, ahogyan anno XY taggal való konfliktusodnál is megtettem, és megmondom őszintén, nagyon kedvellek is téged, DE: EZ MOST FELESLEGES VOLT! Ez egy nyílt kóstolgatás egy olyan ember ellen, aki NAGYON IS JÓ ÚTON HALAD, RENGETEGET TANULTAM TŐLE, MEGMUTATTA MÁR NAGYON SOKSZOR A HELYES UTAT AKKOR IS, AMIKOR VÉRBEN FOROGTAK A SZEMEIM BIZONYOS DOLGOK MIATT, ÉS AZ Ő TANÁCSAI MINDIG IS ELŐNYÖMRE VOLTAK, HASZNOMRA VÁLTAK. AMIN ÉN ESETLEG ELGONDOLKODOK, Ő ARRA ANÉLKÜL MONDJA A HELYES, BÖLCS ÉS JÁRHATÓ UTAT, HOGY EGY PERCET IS IDŐZNE A VÁLASZON! Ő ANNA! Kicsit gondolkodj el ezen te is, kérlek...


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 02-15-2010 @ 09:23 pm)

Comment: Kedves Nefi, ha szólíthatom így! Ez a bevezető elég zagyvára sikerült, csak kettőt emelnék ki ebből! 1.Sekélyesek a hozzászólásokban leírt kritikák, erre kegyed mit ír? Idézem :" Bevallom őszintén, én a magam részéről azokhoz a művekhez írok hozzászólást, amik tetszenek." Gondolom ez nem szorul magyarázatra! 2. A demokráciát mi sem bizonyítja jobban mint az, Ön még mindig a Full tagja lehet!!! Amennyiben e nemes irodalmi fórum tulajdonosa,fenntartója más lenne,nem biztos, hogy ez így lenne! Remélem azért mert viszonylag fiatal vagyok a Full tagjai közül és én inkább mint olvasó vagyok jelen elfogadja Kegyed ezt a kritikát tőlem!


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 02-15-2010 @ 09:47 pm)

Comment: Kedves Nefi! Én soha nem bántok senkit, de most emlékeztetlek arra, hogy ez a Full közösség segített neked önzetlenül, hogy olvasgasd a verseiket. Ezt a jó és emberi cselekedetet, Anna támogatta a legjobban. Ezt miért felejted el? Nem csak Annát bántottad ezzel az írással, ha nem mindenkit aki már régóta családnak érzi ezt a közösséget. Hidd el, Annánál jobb embert nagyon nehéz találni. Én mindig tisztelettel vagyok iránta azért, hogy fáradtan és betegen is összetartja, ezt az igenis kedves és szerető családot.


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 02-15-2010 @ 09:47 pm)

Comment: Kedves Nefi! Igyekszem úgy írni, hogy a blogodra (na, ha most ezt ünneprontó olvasná, lehetne, hogy megfedne, miszerint milyen magyartalan kifejezés ez itten!) reagáljak, de beláthatod, óhatatlan, hogy ezáltal ne szóljak Hozzád, aki a fenti sorokat írta! Hiszem, hogy nem is lehet külön választani. Azaz, amikor Hozzád szólok, szólok soraidhoz is, és fordítva. Igen, amikor egy írást értékelünk, annak íróját értékeljük. Amit, és ahogy írsz, az Te vagy. Aki ezt másképp hiszi, gondolja, vallja, az eleve feltételezi, hogy az alkotó alakoskodik. Én nem hiszem ezt Rólad. Te ilyen vagy. Én elfogadom. Bizonyára érkeznek majd olyan hozzászólások, amelyek másképp észlelnek (értelmeznek, fogadnak el) Téged. Ezt pedig –ha már itt a kritika szó is meg lett említve Általad- Neked kell elfogadnod! Említést teszel „egy-egy igazán érdemes irodalmi alkotás”-ról, „amely alatt néma csend honol”. Magam részéről örömmel venném, ha példát tudnál említeni! Kérdésem van viszont ezzel kapcsolatosan! Ki és mi határozza meg, mondja meg egy műről, hogy „érdemes irodalmi alkotás”. Nyílván az olvasó. Beláthatod, hogy (kritika!) nem lehet általánosítani. Hiszen Te is bevallod, hogy csak azokhoz szólsz hozzá, amik Neked tetszenek. Miért nem írsz olyanhoz, ami nem tetszik? Tessék kritikát gyakorolni! Többekről teszel említést, „akik nem tudnak nyilvánosság elé jutni műveikkel, mert egy „megsértett” személy így ítélkezett!” Nem kétlem - mert elfogadlak-, hogy az Általad említett portál, ahonnan információd származik, számodra teljes hitelességgel bír, de alkotói túlzásnak tudom csak elfogadni, hogy ezáltal többen nem részesülhetnek a nyilvánosság kegyeiben! Azért akad még néhány portál, ahol meg lehet jelenni! Írásod végén felszólítod olvasóidat, hogy javítson, világosítson fel, ha rossz irányba mentél. Te mit gondolsz? Jól érzed magad? Haladsz? Tudod, merre haladsz? Amennyiben igen, akkor miért is vársz ellene bárkitől ellenvetést! Döntöttél. Tegyük fel, valaki azt írja, hogy ne tovább, mert rossz az irány! Visszafordulsz, megállsz? Miért tennéd? Minden kérdésre magadban találod a választ. Tanácsot vársz? Segítséget vársz? Te, Te vagy! Mi nem lehetünk Te! Bízom benne, hogy szavaimat nem sértésnek, csupán visszajelzésnek, véleménynyilvánításnak, (kritikának?) értékeled! Tisztelettel üdvözöllek!


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 02-15-2010 @ 10:28 pm)

Comment: Mit írhatok ide? Nem tudom. Egyet azonban bizton állíthatok, megint eltévedtél Nefi. A ruhák vannak. Ott lógnak a fogason, s bizony nem mindegyik jó mindenkire, ha mégis jó lenne akkor lenne szerinted demokáré? Tudod, egy írás nem csupán attól lesz jó, hogy hányan és mit HSZ-elnek alatta. Az írás attól olyan amilyen, amit beleírnak, és ahogyan beleírják. Az olvasó, a HSZ-t író csupán egy szubjektum, két olvasó az már két - külön - szubjektum. Amikor aztán egy írásról a nagyon soknál is többen vélik, hogy jó, akkor arra már oda kell figyelni másoknak is. Ám, az író embernek éppen ilyenkor kell nagyon visszafognia magát, mert a ló aztán könnyen szalad. Nos, ezekhez a tényekhez hozzátartozik, hogy a kritika nem szubjektív (ha az akkor semmit sem ér), az bizony objektív (verstan, helyesírás, egyetemes mondanivaló, költői eszközök, szöveg- és kép-alkotás stb.) tükre annak, amit az író ember papírra vetett. Nézzünk egy adott témát. Itt van ez a fenti blogod. 1. Nem érthető (félre sem igazán), zavaros a célja, éppenúgy mint a mondanivalója. 2. a valóságalapja nem lelhető, nem is ismert, mert amit leírsz nem léteznek, vagy nem úgy. 3. Konkrétumok nélküli az írás (ellenpéldákat már soroltak, de még én is tennék ide néhányat: - írásokat a Fullextrán csupán akkor töröl bárki is, ha az a szabályokat sérti, még véletlenül sem azért mert valaki, valakijének, a valakije. Olyan természetű törlés egyetlen egyszer sem fordult elő, amiről te említést teszel - konkrét megjelölés nélkül. - Amikor valaki elmegy - mondjuk haraggal - a portálról kérni szokta a művei törlését. Erősen kapaszkodj! Még ilyenkor sem törlik az arra jogosult adminok, hanem megkérik, hogy tegye ezt meg önmaga. - A személyeskedő írások, bejegyzések, HSZ-ek esetében is erős tolarencia érvényesül (szerintem túlzottan is) - lásd: a te többszöri hasonló személyeskedő megnyilvánulásod - Ugyanez a helyzet a más oldalról idecipelt sérelmek, esetleg sértegetések, megjegyzések esetén is. Nem sorolom tovább, de ezek más előjelekkel szerepelnek írásodban) Tehát a ruhák ott lógnak a fogason, ha nem akarod, hogy kényelmetlen legyen, vagy hogy kiröhögjenek, netán mutogassanak rád, hanem azt szeretnéd: csettintesen aki vizitál, akkor tanuld meg azt kiválasztani, amelyik méretben, fazonban, színben illik termetedre, illeszkedik egyéniségedhez! Ja, hogy az irodalom... Itt sincs ez másként.


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-15-2010 @ 10:48 pm)

Comment: Kedves Nefi! Az a baj, hogy én, ellentétben a többiekkel, azt hiszem, értelek. Értem, hogy mit akarsz mondani. És meg kell, hogy mondjam, a bicska kinyílik a zsebemben tőle. Csak a teljesség kedvéért, pár gondolatodhoz volna nekem is hozzáfűzni valóm. Nem szeretnélek megbántani, aki ismer, az tudja rólam, sajnos a diplomáciát még hírből sem ismerem, de megpróbálok tényleg a lehető legobjektívebben hozzászólni ehhez a bloghoz. "Találtam a neten egy portált, ami „site adminunk” hiányosságait tárja fel."- Marha bátor embernek tartom azokat, akik máshol sunnyogva, mások háta mögött beszélnek a közös problémáikról. Bravó! Ez valóban roppant gerinces jellemvonás. Megtehetné itt is, szemtől szemben, csak hát ehhez már kurázsi kéne. "Ténylegesen ekkora hatalmat gyakorolhat – barátja súgására- egy csodás, megértő, érző lelkű ember társunk, hogy mert kezében a BAN-pálca, kitilthat bárkit is egy, az egész világ előtt elérhető fórumtól, és onnan nyomtanul törölheti akár értékes, akár értéktelen műveit??? "- tudod, aki egy picit is ismeri édesanyámat, az tudja róla, hogy a döntéseihez nem kell segítséget kérnie, arra meg kimondottan allergiás, ha irányítani próbálják. Mert arra sajna azonnal rájön, ha manipulálják. Olyan költőtársunkról még nem hallottam itt, aki ki lett volna tiltva, és törölték az összes művét. Olyanról viszont már hallottam, aki, miután anyuval összeveszett, nagy durral elment innen, és saját maga leszedte az összes művét. Remélem érzed a különbséget. "Kevés, nagyon kevés fórum van a világon, ahol tilos a kritika. Mi lennénk ez egyik???"- nem Nefi, itt sem tilos a kritika. Sőt! A sértegetés viszont igen. A te blogod sértés számba megy. Ha valami személyes bajod van, megbeszélheted azt privát felületen is, nem dobva csámcsognivaló koncot azoknak a sértett embereknek, akiknek az egójuk sajna nem fér bele ezen portál kereteibe. Ja, és még egy gondolat. Ha vannak olyan szerzők, akiknek olvasás nélkül lefut a művük, Te miért nem írsz oda? Te miért nem olvasod őket?


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 02-16-2010 @ 12:07 am)

Comment: Ó, édes Istenem! Annyira szerettem volna korábban ideérni...Mostanra szinte mindenki megnyilvánult már előttem, s elhangzott már minden zsánerű válasz is. Amúgy pedig Anna TÖKÉLETESEN indított a válaszában. Ilyen blogból produkáltál már egy párat... Kicsit izgatott lehetsz... Mindig kell egy kis huncutkodás igaz? Na, ez most annyira jól sikerült, hogy értelmező kéziszótár kellett az elemzéshez. Ehh...jó is az ha figyelnek az emberre... (No, én meg ezúttal nem bírtam magammal, és lettem az intelligens hozzászólók között a paraszt...) Nem baj. Annak is lennie kell valakinek, és én vállalom. Vállalom, hogy írásod vészesen felpumpálta a vért az agyamba, mert megint "megtaláltál" valakit. Valakit, akinek személyét és értünk (igen, teérted is!) végzett munkáját időről-időre kikezdik a "sértődött kizártak", akik mostmár seholsem nyilvánulhatnak meg többé, mert a full diktatórikus site adminja...Komolyan izomsorvadást kapok ettől a tempótól, úgyhogy befejezem ezt a hszt, amire nem vagyok büszke, de ez IS én vagyok, MOST ez vagyok én. S vállalom magam, MOST is. Ja, és egy kérdés. Miért nem azoknak írod meg, hogy milyen jók és demokratikusak, akik most a "külső sötétségben fogcsikorgatnak", ahelyett, hogy a fullt osztod, hogy bezzeg a mások...? Nagy Norbert


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 02-16-2010 @ 12:15 am)

Comment: Nefi, ahogy elolvastam ezt a blogot, az első gondolatom az volt, hogy sajnállak Téged... Annak az embernek, akit az írásos megnyilvánulásaidon keresztül magadból mutatsz, mintha ezer arca lenne és ez a sok-sok arc a szélrózsa minden irányába képes forogni: egyszer mézes-mázas, egyszer naiv, egyszer finoman, máskor durván sértegető, személyeskedő... és még sorolhatnám - de az eredendő valahol mégis egy és ugyanaz. Valami fene nagy keserűség lehet a Te lelkedben, és ez olyan mértékű rosszindulatot formál benned, amit képtelen vagy magadban elfojtani, elrendezni. Véleményem szerint igen furcsa módon értelmezed a demokrácia, de még a kritika fogalmát is, és igen, nekem is az a véleményem, hogy nagyon rossz úton haladsz. Néha olyan érzésem van, hogy valaki hátulról uszít, befolyásol, eszközként használ, s Te ugrasz minden feldobott koncra. Akár mi is áll hátterében az állandó lázongásodnak, mondhatnám, a Te dolgod, hiszen minden megnyilvánulási mód jellem kérdése, de nem tehetem, hiszen azért mégis csak egy közösséget szekálsz lépten-nyomon. Nem kis felháborodást tudsz kelteni - talán ez a cél lelkesít? - a Fullon azzal, ahogy időnként pengeélre állítod ezt a portált, és amilyen kitüntetett figyelemmel kritizálod Anna vezetői képességeit, (miközben kijelented, hogy mennyire nagyra becsülöd Őt) messze nem tartva az emberi tisztelet határait sem... - hát mit mondhatnék Neked azon túl, hogy sajnállak... A tisztelet, nem így működik, Nefi. Ez egy olyan közösség, ahol jönnek-mennek-vannak az emberek. Barátkoznak, olvasnak, publikálnak, leveleznek. Mindenki ráérez, rátalál arra a táborra, akit ha ideje szűkén van, akkor is elolvas. Több okból is. Pl.: közel áll egy-egy szerző személyisége, költészete, vagy műveinek stílusa, gondolatisága, de van, aki az új tagok írásaira kíváncsi jobban, ezért több időt szán azokra, mert, szereti felfedezni az új csodákat... aztán bizony van, aki szinte mindent elolvas és próbál egy-egy szóval reagálni. Észrevétlenül is kialakul egy rendszer, és beindul minden nap a gépezet. Mindenki teszi a dolgát, van, aki kötelességből, van, aki érdeklődésből. Én nem akarok belemenni tételesen a blogod mondataiba, mert jórészt zavarosnak tartom az okfejtéseidet. Valami hatalmas káosz van benned - én így látom. Mégis, mit vársz tőlünk? Összegezve tényleg nem tudok mást mondani, mint azt, hogy siralmasak ezek a kirohanásaid, Nefi. Ha nem érzed itt jól magad, mi tart itt közöttünk? Anna ócsárlása? Ez annyira szánalmas. Ilyen gondolatisággal ne várd, hogy túl sok barátra lelsz itt. Mindenkinek megtalálja egyszer a saját közegét Remélem, Te is. Sok szerencsét kívánok hozzá!


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 02-16-2010 @ 12:21 am)

Comment: Utolsó három mondatom javítom: Mindenki megtalálja egyszer a saját közegét. Remélem, Te is. Sok szerencsét kívánok hozzá!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-16-2010 @ 07:30 am)

Comment: Már többször nekikezdtem a hozzászólásnak, de inkább elballagtam. Tetszett az az Oszkár, szó mi szó, ha van ilyen díj, az jár neked Anna. Azt viszont nem igazán értem, miért számít személyeskedésnek, ha kiírják a nevedet, mint laptulajdonosét. Hiszen te vagy az oldal tulajdonosa, nem mint Anna1955, hanem mint vezetéknévvel és keresztnévvel rendelkező személy. (Igyekszem óvatos lenni, nehogy valami kalamajkába keverjem magam, úgyhogy nem írom ki a neved) Szóval, amennyit én fel tudok fogni Nefi blogjából, talán ő is attól szenved, amitől sokan mások, akik a kezdetek kezdetén itt voltak: ők egy oldalhoz csatlakoztak, ahol találtak egy közösséget, és hosszú időnek kellett eltelnie ahhoz, hogy mindenki számára világos legyen, hogy ezt az oldalt igazából egy személy működteti: korábban más, most pedig te. Én úgy vélem, hogy értem, és csak el szeretném magyarázni: fájdalmas volt megélni, hogy széthullott egy közösség, nekem a mai napig nagyon hiányoznak, még Kerlac is, pedig vele igazán nem voltam valami jóban. Én nem gondolom, hogy ez a Te hibád lenne, Anna, ez egy folyamat volt, ahol emberként vettünk részt, gyarlók és esendők vagyunk mindannyian, és siratjuk azt, ami elveszett, hiába van helyette szebb, jobb, másabb. Siratjuk az elveszett hitet, mint kisgyerek a télapót, hogy azt hittük, miénk az oldal. Velem is az történt, hogy csak bóklásztam a neten, aztán idetaláltam, és fogalmam sem volt, ki a főnök, mert amilyen kis naív vagyok, én azt hittem, hogy ezt az oldalt az a sok ember tartja fent, aki ide irogat. Aztán mikor először megdörrent az ég, akkor mereszgettem a szemem, hogy mi van? Itt van főnök is? Ez még előtted volt, mikor más volt a főnök, csakhogy mindenki számára világos legyen. Persze, már ideje lenne nekünk is felnőni, hogy ez van, ez az oldal valakié, és akik idejönnek, azok valakihez jönnek. Mert mi sem hittük soha, hogy csak úgy el lehet adni az oldalt a megkérdezésünk nélkül. Annak, akivel ez nem történt meg, talán érthetetlen mindez. De annak, aki elveszítette a barátait, annak nagyon is érthető. De nem a te hibád. Ez csak megtörtént velünk. Mert ez a törvény: az oldal egy emberé. Igazából nem is értem, miért nincs kiírva valahova, hogy kié az oldal. Akkor megszűnne ez a misztikum, akkor mindenki tudná, hogy a te vendéged.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-16-2010 @ 09:53 am)

Comment: Azért azt had jegyezzem meg, egyetlen portál sem teremtődött csak úgy ...magától. Minden portálnak van tulajdonosa, ha kiírja a nevét ha nem. Ha eladja nem köteles ezt a tagokkal megbeszélni. Erről ennyit. De Szemillám ez te biztosan tudod?! :))) Ugye nem tévedek? :))


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 02-16-2010 @ 10:05 am)

Comment: Elnézést, hogy fiatal tag létemre megint megszólalok, de Nefi pont ezt hiányolta!:-) Először is a Microsoftnak is van tulajdonosa, de nem hiszem hogy a felhasználók bármibe is beleszólhatnának ugye?:-) Másodszor,ha ez egy irodalmi portál kedves Nefi és Szemilla akkor miért nem azzal foglalkozunk?:-) Harmadszor pedig én itt és most kijelentem, csak addig maradok a portál tagja amíg itt kultúrát szívhatok magamba és jól érzem magamat közöttetek!:-) (Szerintem mindenki tegyen így!)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-16-2010 @ 10:44 am)

Comment: Ágnes, én nem is azt mondtam, hogy bármi is magától teremtődött volna, habár... :) A microsoft sem magától teremtődött, de azért biztosan mindenki morcos lenne, ha egyszercsak valaki közölné, hogy új tulaj van és megváltoztak a játékszabályok, és akinek nem tetszik, az nézzen tévét és adja fel a postán a leveleit. Persze, biztosan nem egészen jó a példa. Én csak a kiszolgáltatottságról beszélek. Igazából senki nem érzi a kiszolgáltatottságot, mikor idejön, de attól az még létezik. Persze, időközben ismét felállt egy csapat, és ismét sokan otthon érzik itt magukat, de tény, hogy volt egy másik csapat is, amelyik megfizette a tulajdonosváltást. Én értem, hogy ehhez mindenkinek joga van: az előző tulajdonosnak joga volt eladni az oldalt, Annának joga volt megvenni és úgy alakítani a dolgokat, ahogy azt legjobbnak látta. És még azt sem vitatom, hogy Anna ezt áldozatos és odaadó munkával teszi, legjobb tudása szerint szolgálva a közösség érdekét. De mi (gyerekek), akik naívan magunkénak hittük az oldalt, elég nehezen értjük meg, hogy nem a miénk. Kicsit olyan ez, mint a Pál utcai fiúkban a grund. Csak egy szabad tér volt, ahol játszottak életre-halálra, aztán jönnek a földmérők és beépítik a helyet, ami azoknak a gyerekeknek az életet jelentette. Attól, hogy a jog az építkezők oldalán áll, attól még fáj elveszteni a grundot, ami senkié sem volt, és mégis valakié. Én nem akarok semmi mást, csak érthetővé tenni, hogy mi az, ami még mindig fáj - nemcsak nekem, hanem mindazoknak, akikkel együtt játszottunk. Az illúzió elvesztése fáj.


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 02-16-2010 @ 11:01 am)

Comment: Kedves Szemilla! Az érintet jogán írom Neked, most sokkal érthetőbben mint eddig!Lehet picit cinikusnak tűnök majd, én ilyen vagyok! Egy cégnél dolgozom ahol a két tulajdonossal együtt kezdtük a munkát! Gyakorlatilag az összes munkát én szereztem és nélkülem már az elején összedőlt volna ez az egész.Amikor indultunk nem volt anyagi lehetőségem tulajdonossá válni, ők ezt megértették.Ma én vezetgetem a céget, de egyet sosem felejtek el,bármi is történjen, ŐK A TULAJDONOSOK! Én is kiszolgáltatott lennék ha ezt gondolnám, de nem így van!!!Örülök,hogy megbecsülik a munkámat és tudomásul veszem a helyzetemet és legjobb tudásom szerint teszem a dolgomat! Tudomásul vettem, ha nem volt akkor anyagi lehetőségem mint alkalmazott is büszke lehetek a közös sikereinkre! És itt jön a cinikus rész! Aki úgy gondolja hogy, ez neki nem felel meg, az hozzon létre vagy vásároljon magának új grundot, vagy legalább hagyja játszani azokat akik ezt szeretik!:-)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-16-2010 @ 11:06 am)

Comment: Még annyit ...és ezt a témát befejezem. Szemilla te az előző tulajdonos idején kiváltságos voltál, és az ég zörgése előtt is tudtad hogy személyi tulajdonban van.. Mikor nagyon zörgött, kétséged sem lehetett. Most a saját portálodon megvalósíthatod mindazt amit itt "elvesztettél". de az illuzió csak ilyen,.... Ehhez őszintén sikereket kivánik! Maradok szeretettel


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-16-2010 @ 11:17 am)

Comment: Jesszus! Nekem nincs saját portálom -csakhogy tiszta legyen a dolog. Én máshol is csak alkalmazott vagyok, de most már illúziók nélkül. És hogy kiváltságos lettem volna- hát ezt elég viccesnek tartom, hiszen akkor is kizártak, ahogyan azután is kizártak, és akkor is visszaengedtek, ahogyan azután is visszaengedtek. Hogyan lehet, hogy nem értitek? Én megtanultam a leckét. Nekem mindegy, ki a tulajdonos, a helyzet mindig ugyanaz.


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 02-16-2010 @ 11:24 am)

Comment: Egy indián nagypapa magyarázza unokáinak, hogy milyen is az élet. - Viaskodás folyik bennem... Kegyetlen viaskodás, ahol két farkas veszekszik - mondta. Az egyik farkas a félelmet, a haragot, az irigykedést, a szomorúságot, a sajnálkozást, a kapzsiságot, a gőgöt, az önsajnálatot, a bűnt, a haragot, az a hazugságokat, a büszkélkedést és a felsőbbrendűséget testesíti meg. A másik pedig az örömet, a békességet, a szeretetet, a reményt, a testvéri osztozást, a szerénységet, az alázatot, a kedvességet, a jószívűséget, a barátságot, az együttérzést, a bőkezűséget, az igazságot, a könyörületességet és a hitet. Ugyanilyen viaskodás folyik bennetek is, meg mindenki másban. A gyerekek elgondolkoztak ezen egy kis ideig, majd az egyik megkérdezte: - Nagypapa, melyik farkas fog győzni? - Az, amelyiknek enni adsz - válaszolta az öreg csendesen. Hát, mi elég sokan vagyunk itt a portálon, hogy ezt a második farkast tápláljuk, azért a sok jó tulajdonságáért, ami fel van sorolva.


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 02-16-2010 @ 11:33 am)

Comment: Nem Kedves Szemilla! Szerintem Te és Nefi nem értitek, ITT MINDENKI A MÁSODIK FARKAST ETETNÉ, de a többség biztosan!Ugye az nem fordulhat elő itt sem, hogy egyenes emberek rejtőzködve írják a válaszaikat???:-) Üdvözlettel!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-16-2010 @ 11:47 am)

Comment: Azt gondolom, hogy ismét sikerül a dolgokat jól félremagyarázni, mert a lélek, meg az érzéseink, meg az elképzelések, az álmok, nagyon jó téma..., fogékonyak rá az emberek, meghatódnak, mint egy filmben szereplő gyermektől, vagy kutyától a néző... Kedves Szemilla, a nevem használata az én jogom, mint ahogy az is, hogy milyen szinten és életem mely részében kívánok neki nyilvánosságot adni, itt az interneten. Itt az egyetlen felelős valós személy én vagyok. Te és mindenki más, még Nefelejccss is csak jöttök és mentek, ahogy kedvetek tartja...Ma Szemilla, előtte Ukume, és az is lehet, hogy még másik sok néven... Nem vagyok köteles beszámolni az indokaimról, de engedtessék meg nekem, hogy eldöntsem, mikor akarok és hol nyilvánosan szerepelni a nevemmel.... Ami egy adásvételi szerződés következményeit illeti, ugyancsak szállhatunk a fellegekben, álmodozhatunk is, de nekem valós kiadás, nem álmodozás, és nem a lelkem érzései, hanem a keményen kifizetett számlák valósága folyamatosan... Mégis had kérdezzem meg, mi a csodáról beszélsz, mikor a múltat taglalod? Arról, hogy nem értettem egyet Kerlac a magazinnak konkurenciát teremtő belső elképzeléseivel? Vagy arról, hogy a kijelentése, amely szerint csak akkor hajlandó velem együtt tevékenykedni a portálért, ha teljesen szabadkezet kap? Vagy arról, hogy többszöri megkeresésem ellenére hagyta el a portált, mert nem fogadta el, hogy eladták? Vagy arról, hogy még a legelemibb esélyt a bizonyításra sem szavazták meg nekem sokan? Mit is vettem én el a tagoktól? Elmondanád? Jó lenne már tudnom...!! Ennek a portálnak a kialakításához 2005 óta nem keveset tettem, talán több éven keresztül sokkal többet, mint Te abban az előtte eltelt egy évben, amely alatt még ki is zártak innen...és az egyetlen voltam, aki szembeszállt az akkori tulajdonossal, mert kerestem a kizárt Ukumét... A múltról lehet nosztalgiázni, de nehogy már elfelejtsük, hogy abban én is itt voltam, legfeljebb az akkori vezetői klikk egy része, nem tudta elfogadni az igazságérzetemet bizonyos dolgokkal kapcsolatban. Nem tudta elfogadni, hogy hangot is adtam neki...Már akkor is zavart, ha nem az irodalom a lényeg, hanem az, hogy ki kinek a kije. A versek megítélésében pedig maradjunk annyiban, hogy ha klikkekről beszélünk, akkor az-az időszak valóban tanulságos példa lehet erre nézve... Szóval mit is vettem el? Nem publikálhatsz? Dehogynem... Egyet nem engedek, a személyes ellentétek portálra hozását. Te Rám haragszol, szíved joga... de vajon tudod-e miért? Az egyetlen ember voltam aki őszinte volt veled, elismerve és felismerve az igazi lényed... Te és vajon Nefelejccss önmagatokon kívül figyeltél-e másra annyit, mint én. Én ott voltam az előadóestéden, én ott voltam olyan tagok koncertjein, akik ma már esetleg csak rám emlékeznek. Én figyeltem Rád, és Rátok, mindenkire! Örültem ha elértétek amir evágytatok...Mikor Nefelejccss hónapokra eltünt, én voltam aki kerestem. És Mit tudsz Te arról és mit tud Nefelejccss, hogy mi minden kell ahhoz, hogy ez itt menjen... lehet kijelenteni hatalmas igazságokat... De féligazság mind, hatásvadász valósággal... A portál ma sem üzemel másként, mint eddig. Attila elképzelése mindig szemem előtt van. Mindig tiszteltem és tisztelem ma is a mérhetetlen kitartásáért, áldozatáért amit itt tett. Belefáradt, amit nem csodálok...Sokszor érzem én is... Azóta évek teltek el, és nem hinném, hogy kevesebbek lettünk. Az út, az ma is az, amit Ő jelölt ki, a változás csak annyi, hogy ma már én vállalom a nehezét... Az alkotók? Igen... szívem csücskei, de a lényeg az olvasó, mert értük érdemes alkotni...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-16-2010 @ 12:51 pm)

Comment: Jaj, Anna, azt hogy kettőnk között mi történt, csak te meg én tudjuk. Erősen kétlem, hogy ismernél, azt meg különösképpen, hogy felismerted volna az igazi lényemet. Én nem rád haragszom, én nem haragszom rád, én senkire nem haragszom. Igazad van, én nem fektettem bele egy fillért sem ebbe az oldalba, nekem csak az érzelmeim vannak, éppen ezért azt gondolom, ahogy te jogosan elvárod, hogy elismerjék azt az áldozatot, amit hoztál, én is elvárhatom, hogy jogom legyen az érzelmeimhez - mert nekem ez minden vagyonom. Sosem vontam kétségbe a jogaidat, az áldozathozatalodat, de ahogy én nem ismerhetem a te történetedet, úgy te sem ismerheted az én történetemet. Tudod, hányan mondták, hogy ők voltak az egyetlenek, akik kiálltak értem? Én már nem harcolok senkiért és semmiért, mert az érzelmekkel nem lehet vitába szállni, márpedig az igazság mindig ott van legbelül.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-16-2010 @ 02:54 pm)

Comment: Tudod Szemilla, én sem harcolok... De olvasd vissza itt a blognál a hozzászólásaidat, és gondolkodj el azon is, hogy ez a blog sértéseihez mennyiben kapcsolódik... Te mondhatsz rólam véleményt, tehetsz irónikus megjegyzéseket ("Igyekszem óvatos lenni, nehogy valami kalamajkába keverjem magam, úgyhogy nem írom ki a neved") mintha bármit is tudnál a miértekről... Nekem már ehhez nincs jogom szerinted...Én is mondtam véleményt, és tettem fel a múltra vonatkozó, ugyancsak sokféleképpen értelmezhető kinyilatkoztatásaidra kérdéseket... Arra nem érezted úgy, hogy válaszolj... Vajon miért? Ha nem akarok valamiben résztvenni, akkor nem veszek benne részt... Te részt akartál ebben venni, magyarázatokat gyártani valamire, ami egyértelműen a sértegetésemre és a portálon alkotók sértegetésére íródott. Magyarázatokat gyártasz olyasmire, ami mind a ketten tudjuk, hogy olyan kirohanás, amelynek minden mondata sértő... Vajon miért? .... Én emlékszem egy blogra, ami alatt megjelent egy nagyon vaskos vélemény, egy hsz formájában... És arra is emlékszem, hogy a törlését nagyon gyorsan kellett elvégeznem kérésedre, (ez anélkül is megtörtént volna természetesen), de azt nem tudod, hogy számomra milyen következményekkel járt például csak ez az egyetlen eset...De természetesen Te voltál a lényeg, hiszen az alkotónak joga van ahhoz, hogy a gondolatait kifejtse, és senkinek nincs joga megsérteni emberi mivoltában... Mikor Téged kellett megvédeni, akkor mások voltak benned az érzelmek... Érzelmei mindenkinek vannak, még nekem is, bár ezt gondolom nehéz elhinni...


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 02-16-2010 @ 03:16 pm)

Comment: "Jóhiszemű csak akkor lehetsz, ha feltételezed embertársaidról, hogy okkal cselekszenek." Ez kedves az ön oldaláról való, jó lenne megszívlelni nem?


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 02-16-2010 @ 03:22 pm)

Comment: Bocsánat az utolsó bejegyzést Szemillának küldtem és a webcím az itteni adatlapról való,amit személyes adatként közölt, nyilvánosan! Köszönettel!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-16-2010 @ 04:17 pm)

Comment: Anna, ami azt illeti, úgy látom, a személyeskedésen sem ugyanazt értjük, úgyhogy így nehéz bármit is mondani. Én nem tudok mások helyett nyiltkozni, hogy mit miért tettek, és valószínűleg azokat a történeteket is legfeljebb halvány részleteiben ismerem, úgyhogy jogom sincs úgy tenni, mintha tudnám. Már többször leírtam, hogy nem téged hibáztatlak. Én nem keresek bűnösöket, mert sosem vettem magamnak a bátorságot, hogy mindentudónak higgyem magam, akinek joga van ítélkezni. Én mindössze arról beszéltem, milyen érzés volt szembesülni azzal, hogy változnak a dolgok a fejünk felett. Én a saját érzéseimről beszéltem, mindenfajta személyeskedés nélkül, és ehhez továbbra is igyekszem tartani magam. Kedves Attila! Igazán megtisztelő, hogy így érdeklődik utánam, de ennek a mondatnak az én fülemben valószínűleg egészen más a csengése, mint az önében, különben nem hozta volna ide. Én soha nem feltételeztem senkiről, hogy ne okkal cselekedne, csak mivel ez mindenkire vonatkozik, néha az okokból egészen bonyolult háló képes szövődni.


Hozzászóló: Boki
(Ideje: 02-16-2010 @ 06:58 pm)

Comment: Felhívom figyelmét Nefelejeccss-nek egyrészt arra, hogy a szavaknak értelmük van és azokat nem a saját akaratunk szerint értelmezzük másrészt ha bárkit sértegetni akar, azt pontosan és adatok közlésével tegye „Klikk[fr] =>1 informális csoport, amely rivális csoportokkal folytatott küzdelemben a rendet zavarja; 2 Bizonyos értékek , célok védelmében létrejött informális csoport (Idegen Szavak Szótára Osiris Kiadó* Budapest, 2007 ;” 546.old. II. oszlop 13.szó) Melyek a rivális, ellenséges csoportok a fullon belül, esetleg megnevezne legalább kettő ilyen csoportot. Idekeveredik=> „4.Keveredik:- akaratán kívül jut, keroül vmibe, s ott mimtegy elvész… // a. (átv, Kissé rosszalló) Vki,vmi szokatlan , rendsz. bonyodalmas úton módon jut, kerül vhova vhonnan Pl. mondatok: Rossz társaságba keveredett Hát ez honnan keveredett ide” 5. véletlenül v, figyelmetlenségből úgy kerül vhova, vmely anyagba , vmik közé, hogy nem tud szabadulni // a. Akaratán kívül, a körülmények folytán, az események során vmely kellemetlen dologba helyzetbe kerül , bonyolódik, sodródik; Olyan dolgot csinál, olyan vállalkozásba fog, amely anyagi lehetőségeit meghaladja, és hitel, ill. kölcsön felvételére kényszerül. // b.(átv.) kerül, hogy vmit mintegy akaratán kívül folytat(nia kell) Szándék nélkül, akaratlanul vmilyen viszonyba, kapcsolatba kerül 6.(átv, ritk, biz)Vmibe (bele)avatkozik, hívatlanul részt kérvmiből. Melyik értelmezést értsük a „… Én már a portál tagja voltam, mikor ő idekeveredett…” mondat olvasásakor Egykori tanárunk mondta”aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul, mert akkor az arab búsul” Fogadja meg egykori jóemlékezetű tanárom , Dr Simon Vendel tanár úr szavait


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 02-16-2010 @ 07:05 pm)

Comment: Az alábbi HSZ-ből töröltem a linket, mert szabályaink nem teszik lehetővé, a HSZ-t vissza-teszem ide: Hozzászóló: szhiporka (Ideje: 02-16-2010 @ 04:48 pm) Comment: Kedves Fiúk Lányok , Varázslók, és Boszorkányok, Szóval Kedves Fullextrások , Kedves Amatőr, Irodalmat, és amatőr-irodalmat kedvelő fórumtársaim! Nem olyan régen, mint fiatal, és kíváncsi emberpalánta feltettem egy kérdést a Legesleg nevű fórumtársunk blogjának a végére. Annak a blognak a végére, amit igen sokan olvastatok, látogattatok, aztán kíváncsian vártam a kérdéseimre a választ. Vártam, vártam, és megint csak vártam. Aztán csodák csodája, a válasz valahonnan egészen máshonnan érkezett. Kívülről, egy másik, kicsi, és zártkörű fórum adminisztrátorától. Ezen nagyon elcsodálkoztam. A válasz a feltett kérdésemre egyrészt nagyon is kimerítő volt, és mi tagadás igen meggyőzőnek találtam. Amin a leginkább elcsodálkoztam, hogy annak a fórumnak valószínűleg valamennyi tagja itt is eléggé jól kiismeri, magát, vagyis úgy tűnik nagyon is tudja, hogy mi itt a dörgés. Szerintem valamennyien fullextrások. Kezdtem tehát sejteni, hogy időnkét hova tűnik ennek a nagyszámú közösségnek a tagsága, és miért nincs itt, amikor kellene. A válasszal együtt kaptam egy meghívót a fórumozásra, és egy belépési jelszót is mellé, amire már nincsen szükségem, mert a nélkül is be lehet oda lépni. Szerintem azon a fórumon elhangzott írások tartalma elég sok mindent képes megvilágítani abból, amiről most itt szó volt. Először magam se nagyon értettem, hogy miért van ugyanannak a társaságnak két külön fóruma. Most már kezdem kapisgálni, és azt is érteni vélem, hogy az a másik miért igyekszik egy meghívás alapján működő, nagyjából zártkörű fórumnak lenni. Hangsúlyozom, én magam nem értek egyet azzal, hogy e célra két külön fórum létezzen! Ez meg is írtam abban a másik fórumban az egyik adminisztrátornak. Ha jól sejtem hárman is moderálnak ott. Nézzetek körül, és olvasgassatok ott is. Ha pedig nem értitek amit Nefelejcs itt írt, (pedig számomra minden szava világos), fölöttébb tartok attól, hogy elveszítjük őt itt a fullon, mert félő, hogy egy renitens társaság tagjai az írásait valahol máshol nagyon is érteni fogják, és mint egy szekta be fogják szippantani maguk közé. Én nagyon sajnálnám, ha így lenne. Az oldal címe: (innét moderáltam a linket) Eddig csak jelszóval lehetett belépni, de úgy látom, hogy már jelszó nélkül is el lehet a tartalmát olvasni. Az én jelszavamat már legalábbis nem kéri. Még most is kíváncsi vagyok a másik blogban feltett kérdésemre. Jobban mondva már inkább csak arra vagyok kíváncsi, hogy mégis mivel lehet logikusan indokolni, egy ilyen elkövetett nyilvánvalóan hatalmas butaságot. Számomra most már legalább az teljesen világos, hogy minden innen kizárt, itt megfenyegetett, itt cenzúrázott tag, azt a másik oldalt fogja erősíteni. Sajnos viszont lényeges különbség, hogy az ott elhangzottakba ennek a fórumnak a vezetőségének nem lehet beleszólása, mint hogy kénytelen lesz tudomásul venni az ott elhangzottakat. Ennek a jelenségnek a szólásszabadság itt mindenáron való tiszteletben tartása mellett egész biztosan nem lenne lehetősége felütni a fejét. Szerintem ez a betegség minden diktatúrának, így a fullextrának is egyenes-ági következménye. Legalábbis a történelemkönyvek szerint ez mindig is így volt. Nem kell, hogy egyetértsetek vele! Lehet, hogy még én se értek teljesen egyet önmagammal. Jelenleg viszont így látom, így gondolom! Majd elfelejtettem! Fölmerült bennem az újabb kérdés, hogy Kliediát , aki szintén tett föl ezidáig megválaszolatlan kérdéseket az enyém elé. Vajon őt is megkereste-e válasszal ez a renitens társaság? Csak még annyit, hogy azon az oldalon az írásokat nem fentről-le, hanem lentről felfele kell olvasni. Ez számomra kicsit furcsa volt, de kis idő múlva meg lehetett szokni. Ugyanis így következnek időrendben egymás után. Szióka! Mini


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-16-2010 @ 07:57 pm)

Comment: Bár a Google szerint nincs az oldal, de mert itt volt a link, azért csak megnéztem,... Azt hiszem többeknek a tükörbe kellene nézni, és véleményt mondani magáról. Bár előtte fogjon a kezébe egy csomag papirzsebkendőt.. Talán egy közmondást ajánlok ismeretlen szerzőtól... Az nem baj hogy nyakig ülnek benne, csak ne kavarják... Ti pedig kavarjátok,...és már itt érezni...


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 02-16-2010 @ 08:35 pm)

Comment: Kedves szhiporka! Természetesen továbbra is élnek a szabályok, melyek nem teszik lehetővé a cenzúrázást (tudod, az nem cenzúra, ha egy linket kiadminisztrálnak a HSZ-edből, hanem ezt írják elő a szabályok, ezt amikor belép valaki ide akkor elfogadja), a cenzúra teljesen mást jelent. Kitiltás csak azután történik, amikor valaki már sorozatosan megsérti ezeket a szabályokat. Ez általában sosem végleges. Az oldalról csupán olyan írást törölhet bárki is, amely szintén nem egyeztethető össze a Fullextra szabályaival. Az írásokat általában saját maguk törlik a szerzők, úgyhogy aki az írását itt keresi és nem leli az önmaga törölte (csak ködösítés, hogy itt valaki töröl, bár tudtommal a régi "szép" időkben még törölt az előző admin, de ő is csak ritkán, mert dolgozzon vele aki feltette, utána pedig viszakozik). A portálról még kérésre is csak nagyon indokolt esetben kerül törlésre írás. Tehát a szabályok léteznek, itt is mint az élet minden területén. Ezek a játékszabályok... No és az irodalom (?), amiért ez az egész létezik, az bizony nem egymás mószerolásából áll. Az irodalom a mű, sokan egyszerűsitik ezt le csupán az alkotóra, és ebből adódik a sok-sok összecsapás. Nem az alkotóknak kellene viaskodniuk itt, hanem a jobbnál jobb műveknek. Az én véleményem már sokszor leírtam: amikor egy írást védeni, magyarázni, tunkolni, púderozni, pátyolgatni stb kell, az megérett arra, hogy újra gondolják.


Hozzászóló: prince60
(Ideje: 02-16-2010 @ 08:43 pm)

Comment: Hej Laci bátyám, ezen filóztam, mielőtt olvastam a hsz-det, hogy miként fogalmazzam meg, amit Te lazán leírtál! Így van! Most már a jobbnál-jobb írásokkal vívjunk ki ekkora figyelmet, mint sem egy ilyen bloggal.


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 02-16-2010 @ 09:58 pm)

Comment: Cinizmus, és gúny nélkül köszönöm nektek a sok hozzászólást, a negatívakat éppúgy, mint a még negatívabbakat:)) Többször átolvastam valamennyit. Tanultam, sokat tanultam belőlük. Ígérem, a jövőben ezt pozitív irányban hasznosítani fogom. Úgy érzem, amíg a dolgok le nem ülepszenek, míg magamban át nem értékelek több mindent, célszerű, ha nem publikálok a Fullon. Aztán talán egy idő után visszajövök, mint a régi közkedvelt, humoros Nefi. Addig is bocsánatot kérek mindenkitől, akit ok nélkül megbántottam. Szeretettel: Nefi


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-16-2010 @ 10:00 pm)

Comment: ÁMEN!


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 02-16-2010 @ 10:04 pm)

Comment: Persze, menj csak! Van hol publikálnod nem? Üdv a "jobbító szándékú" brigádnak!:-)


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 02-16-2010 @ 11:33 pm)

Comment: Kedves Nefi! Én is gúny és cinizmus nélkül szólok Hozzád! Személyed és cselekedeteid nekem mindig alkalmat adtak arra, hogy megerősödjek. Megerősödjek abban, amit hiszek, és irányomnak, Utamnak gondolok. Kesergésre azonban nincs okom, hiszen az elmúlt órák eseményei reménykeltőek! Van itt olyan az oldalon, aki átveszi szerepedet! Jut eszembe! Megkaptad kérdésedre a választ? Az irány, az helyes? Üdvözöllek, és Igaz Utat kívánok!


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 02-18-2010 @ 10:14 pm)

Comment: Szia Nefelecs! Eléggé a sor végére értem ide. Ez csak azért van, mert mostanában ritkán jövök az oldalra. Miért? Majd mindjárt rátérek. Hogy miről szól a blogod? Fogalmam sincs. Körülbelül az ötödik mondat után elvesztettem a fonalat, és a tizedik mondat után nem is tudtam tovább olvasni. Azonban végig olvastam az összes hozzászólást. Kaptam némi képet a tartalmáról. Ez baj, ha valami csak akkor érthető, ha a hozzászólások segítik az olvasót a megértésben. Képzeld el, hogyan mutatna ez a helyzet egy vers, vagy egy novella alatt. Blogodhoz nincs sok hozzáfűzni valóm, viszont elárulom, hogy azért járok mostanában kevesebbet az oldalra, mert egy másik irodalmi portálon felkértek segédszerkesztőnek. Tehát a problémát, amit megpróbáltál a blogoddal megfogalmazni, belülről ismerem. Sok irodalmi oldalt kipróbáltam, de a legtöbbje olyan hangulattal töltött, ami elűzi az igazán alkotni vágyó amatőröket. Tudod miért? Mert ott mindent szabad. Mert ott demokrácia van. Ma már csak három olyan irodalmi portálon vagyok regisztrálva, amelyiket igazán közösségnek érzek. És most kapaszkodj meg. Mind a három helyen a tulajdonos mondja meg, mit lehet, és mit nem lehet. Az említett oldalon, ahol segéd vagyok sok a munkám, pedig nem vagyok tulajdonos. Nem kapok érte egy árva fityinget sem, de szívesen teszem. Néha nem könnyű. Ezért nagyon is értem, mennyi munkája lehet a tulajdonosnak. Ezt a munkát becsüljük meg mi itt mind azzal, hogy betartjuk a szabályokat. Az adminok, segítők szerkesztők pedig betartatják a tulajdonos akaratát, és a szabályzat pontjait. Csak ennyit szerettem volna neked üzenni, bár még sosem találkoztunk. Üdv.: Artúr


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds