[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 331
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 331


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Birkák legelnek a térben
Ideje:: 02-20-2010 @ 11:29 pm

 

Körüzenetek sarkosítva

(Kockából nem lesz parabola)

1.
Ez a hét a világ legjobb barátainak hete. Küld el ezt minden barátodnak. Nekem is. Akkor is ha nem vagyok a barátaid között.
Figyeld mennyien válaszolnak vissza. Ha többen mint hárman, akkor mázlista vagy, mivel ezt a körlevelet már mindenki utálja. Szóval küldd tovább, mert én várom. Ha nem teszed meg, akkor nagyon rossz dolgok fognak történni veled. Ha megteszed, még rosszabbak.

2.
Ez egy szerencselevél. Ha elküldöd legalább tizenöt ismerősödnek, akkor egy órán belül nagy szerencse ér téged. Ha nem küldöd tovább, akkor huszonnégy órán belül szerencsétlenség fog történni veled.

Balfék Gábor nem küldte tovább ezt a levelet. Először csak köhögött kicsit. Később már rosszabbul is érezte magát. Este a tévé előtt pedig kis híján infarktust kapott, amikor a lottósorsoláson kihúzták a számait.

Remek Elemér azonnal továbbította ezt a levelet, méghozzá több, mint ötven ismerősének. Mikor befejezte a küldözgetést, megszólalt a bejárati csengő. Ajtót nyitott a szerencsének. Szerencséné Bimbózó Amália állt az ajtóban, vagyis az anyósa. Nem csak látogatóba jött, hanem két hónapra oda is költözött. Micsoda szerencse! Milyen jó, hogy nem fél évre.

Kotlós Jolán megrögzött antiszingli továbbította a levelet az összes rokonának. Ezek után elkezdett készülődni a délutáni összejövetelre. Hajfixáló helyett figyelmetlenségből uborkás-tejfölös éjjeli alapot rakott a fejére. A fésű emiatt beleragadt a hajába. Megpróbálta kiszedni, de letörött vagy három szépen manikűrözött körme. Idegességében, hogy el fog késni, megnézte az óráját a karján, amitől kávéfoltok keletkeztek az új nadrágkosztümön. Kapkodva ugrott bele magas sarkú cipőjébe, de ezt nem bírta a bal cipő sarka, és elvált a felső résztől. A bíróság megállapította, hogy örökre megromlott a kapcsolat. Jolán még ekkor sem adta fel, hogy elinduljon, de felszaladt a Sam a harisnyáján. Estig le sem mászott róla. Micsoda szerencse! Nem ment el. Biztosan leégette volna magát ezzel a megjelenéssel.

Pláz Anita nem küldte tovább ezt a levelet senkinek. Nem is történt vele semmi.

3.
Ez egy karitatív levél. Mindenki, aki megkapja és felbontja, egy forinttal segít a szegény, testileg lelkileg összeroppant, nyomorgó, szellemi és fizikai hiányban szenvedő, érzelmileg összetört, értelmi fejlődésben visszamaradt, hiányszakmában szűkölködő politikusokon. Ezért minél több embernek add tovább. Ha nem küldöd tovább, akkor nincs szíved, de eszed annál több.

4.
Vigyázat! Ha olyan levelet kaptok, aminek a tárgya FÉLCÉDULÁS, esetleg SZAMÁRRÖHÖGÉS, ne nyissátok fel! Akkor sem, ha teljesen idegen küldte. Ha megteszitek, akkor a monitor kivilágosodik, vagy meg. A számítógép kerregni kezd. Önmagától megkeresi a Youtube-on és lejátssza az „ehej uhnyem” kezdetű világslágert, majd zümmögés kíséretében kirepül az ablakon és Föld körüli parkolópályára áll.

5.
Gratulálunk!
A Közép-Ázsiai Baalek Tours utazási iroda kisorsolta az ön e-mail címét. Fogalmunk sincs hogyan, de nyugodjon bele. Ön nyert. Ingyen az Öné 1001 éjszaka, méghozzá ingyen. Otthon. A nappali fogyasztásait azonban magának kell finanszíroznia. Ha tovább élne, mint 1002 nap, akkor már az éjszakáit is. Használja ki az egyedülálló lehetőséget, és ne utazzon el sehová! Ahhoz azonban, hogy ez a csodálatos nyeremény valóban az Öné legyen, meg kell rendelnie 20 kg mosószappant és öt csomag gázzal is feltölthető vízágyat.

Üdvözlettel: Bimba Al Kapaliba Himba a Halabrak szállodalánc vezérigazgatója.

Chit-chat

(Káposztás kecske)

Susi: Eltűnt a kedvenc kiskutyám. Egészen kicsi kutyusról van szó. A főutca és két nyári szellő között veszett el, amikor befordultunk a sarkon. Nagyon cuki, és a szemei is olyan igézőek. Ismertetőjelei, hogy négy lába van, szőrös, és ha valamit közölni akar akkor ugat. Nem látta valaki?

Pi Cha: Lenni neki kicsi kutyus nyakán apró öv? Azon aranytallér, benne neki neve kutyának Buksi?

Susi: Az! Az! Ő az! Merre van? Hová mehetek érte?

Pi Cha: Őöö! Kutyuska volt nagyon finom. Holnap vissza ad, ha jön el sarki mosoda. Kicsit változ kutyus. Már nem lenni rajta szőr. Lesz holnap barna kis kupac.

A végére pedig egy szlogen. Ne csodálkozz, hogy nem tudsz aludni! Ahhoz nem birkákat kell számolni, hanem bárányokat.



Utoljára változtatva 02-20-2010 @ 11:29 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 02-20-2010 @ 11:38 pm)

Comment: Végre egy szórakoztató humor! Ez most nagyon jól esett! Nagyon jó! Grat :)


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 02-20-2010 @ 11:52 pm)

Comment: Nekem is nagyon tetszett írásod, kedves Zoli!


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-21-2010 @ 11:13 am)

Comment: A négyes pont, meg a kutyuszka, aki átváltozott, most ezek vitték nálam a pálmát. :-)))))) Én is rengeteg ilyen továbbküldős levelet kapok. Persze, sosem küldöm tovább. Még élek. És egyre jobban érzem magam. :-) Az utazási izé is kisorsolt a héten már kétszer, és Norbit is. Utánanyomoztunk egy kicsit. Hát, megérne egy külön blogot. Meg az is, ahogy egyesek az állástkeresek hirdetéseimre reagálnak! :-))) Na, annál nagyobb vicc nem kell!


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-21-2010 @ 02:38 pm)

Comment: :-) Józsi


Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 02-22-2010 @ 11:45 am)

Comment: :))) Krisztina


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 02-24-2010 @ 11:05 am)

Comment: Köszönöm, hogy itt jártatok! Kicsit besokalltam ezekből a továbbküldős levelekből. :-) Örülök, hogy az én változataim tetszenek nektek.


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 02-25-2010 @ 09:47 pm)

Comment: Ilyesmit mindig küldhetsz, rityogok itt magamban mint a hülye:-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds