[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 320
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 320


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

anyóspajti
Ideje:: 09-13-2004 @ 01:31 pm

Azt hiszem az anyós kategória is igaz, hogy megszoksz vagy megszöksz. Furcsa, olyat még nem nagyon láttam, hogy valaki jóban lenne az anyósával. Hallani hallottam, de hát legendák mindig is voltak meg lesznek is. Anyu is az eddigi huszonpár év alatt összesen talán 1 hetet ha jóban volt mamával, a többi időben meg vagy elvoltak egymás mellett, vagy szurka-piszkát játszottak. A másik mamám inkább nem is szól a menyéhez, nehogy véletlenül is veszekedés legyen belőle. Meg szokták kérdezni, anyósoddal jól kijössz? És még az a szerencse hogy igen, elég jól. (Nem is igazi anyós amúgy, mert ugye nem muszáj mindenkinek mindig házasodni.) Bár mostanában kezd pár dolog piszkosul zavarni, néha meg is jegyzem, persze csak viccesen, nehogy sértődés legyen belőle. Mostanában az interneten éli az életét, mást sem hallani tőle, csak hogy cset-cset. Hogy lehet naponta órákat ott pötyögni??? És közben hol marad kérem a gyereknevelés? Azt a napi pár "kaptál jegyet, tanultál, bepakoltál" dolgot nem igazán sorolnám oda. Azért az anyósok tanulságosak is. Megtanítják mit nem szabad csinálni, és miyennek nem ajánlott lenni. Azt hiszem az a legjobb, ha az anyóst legalább 100 km választja el tőlünk. :)


Utoljára változtatva 09-13-2004 @ 01:31 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-13-2004 @ 01:36 pm)

Comment: 70 is elég. Egyébként, ahogy öregszem, egyre jobban megértem az anyósomat, mert ugyanazokon a dolgokon megyek keresztül.


Hozzászóló: fuhur
(Ideje: 09-14-2004 @ 12:55 pm)

Comment: Az anyósok anyák, s innen ered a viszálykodások forrása. Hosszú évekig nevelnek egy gyermeket, annak minden felelősségével,munkájával. Naponta hoznak döntéseket, s próbálják alakítani gyermeküket, közben belül szorongnak, hogy mindent jól csinálnak-e. Az évek múlásával próbálnak megerősödni abbéli hitükben, hogy: "Igen, így kell ezt csinálni!". Mire a kisdedből felnőtt lesz, legtöbbjüknek sikerül elhitetnie önnmagával, hogy csak az a jó ahogy Ö csinálta, s Nála jobban nem törődhet gyermekével senki. Ezért van igazad a távolság említésében, hiszen ha nem lát nap mint nap, nem tud folytonosan ítélkezni, bírálni, versenyezni.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds