[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 62
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 62


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


rolleyes.gif
Igenis létezik!
Ideje:: 12-05-2011 @ 05:34 pm

Igenis létezik...

     Emlékszel? Mennyire nem értetted, hogyan nyitja ki az ablakot kívülről,  hiszen csak belülről volt rajta kilincs. Honnan tudja vajon, hogy jó voltál-e, vagy rossz? Izgultál, és reménykedtél, talán mégsem szerzett arról tudomást, hogy évközben elkövettél néhány apró csínytevést.  Abban reménykedtél, hogy  mindenről, talán, még Ő sem tudhat. Erősen szurkoltál, hogy ne virgácsot hozzon, és  soha nem sikáltad annyira fényesre a csizmádat, mint akkor este.

     Később már tudtad, hogy van valami csalafintaság a dologban, de még mindig nagyon akartad hinni, hogy létezik... És hitted. Utáltad a reggeli felkelést, de ezen a reggelen kipattant a szemed, és elsőként az ablakot nézted. A szíved majd kiugrott a helyéről, mert mindig ott volt. Piros zsák, és benne a sok finomság. Nem voltak nagy dolgok, s bár évközben is kaptál ezekből az édességekből, mégis...
Aztán kerested a nyomait az ablak alatti hóban, mert akkor még mindig volt hó.  Tudtad, hogy nagy csizmában jár, és szarvasok röpítik a szánkóját.  Igaz, azt is tudtad, hogy a szarvasok nem repülnek, és mégis elhitted. Mert annyira jó volt hinni a csodákban, mint amennyire gyereknek lenni volt jó.

     Tudod mit! Én most megsúgom Neked. A Mikulás igenis létezik! Gyönyörű fehér szakálla, kék szeme, hatalmas piros csizmája, repülő szánja és csoda-bátor rénszarvasai vannak...! Csak hozzánk, már nem mindig jut el...



Utoljára változtatva 12-05-2011 @ 05:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 12-06-2011 @ 05:10 am)

Comment: Pipacska! Amiben hiszünk az mindig létezik!...Tetszett a monológod...:))))Puszim: Lyza


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 12-06-2011 @ 06:47 am)

Comment: Ki fogtok nevetni, de én gyerekkoromban rettegtem a Mikulástól! Micsoda dolog éjnek évadján gyanútlan emberek otthonába betörni?! :))))) Akkori érzéseimet talán ez a kis kétsoros kínrím fejezi ki: "Házamra egy Vén ront / szánon, mit egy rén vont!" Ezt nem én találtam ki, de bizonyíték arra, hogy vannak/voltak rokonlelkek! Le a morózus nagypapával (vö. Gyedmoróz)!:)))))))


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 12-06-2011 @ 05:23 pm)

Comment: Én ne tudnám, drága Lyza! Hiszen oly sok minden, már csak a képzeletemben létezik. :)))) Monológ? Igen, miért is ne? :))) Ölellek. pipacs


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 12-06-2011 @ 05:37 pm)

Comment: Megértelek kedves Gyula. :)) Én is voltam ám berosálva, amikor igazán ott álltam előtte. Mindaddig félve néztem, a vattapamacs szakállára (Jujj, de ócsak vóóóót!) amíg fel nem ismertem benne, Jutka ovónénit. Akinek egyébként szerényen ugyan, de jól láthatóan fekete szakállszerű szőrlálak voltak az állán. :))) Mocsok vagyok, hogy ezt most kibeszélem. Húúúúúúúúú.... Azt hiszem, én is addig szerettem igazán, amíg csak sejtettem, hogy titokban belopódzik, nagy csalódás volt a hamis mikulás. Ráadásul sovány is volt, mint egy ropi. Mindig is, olyan pocakos, mackónak képzeltem el az igazit. :)))) Hiába, a valóság gyakran megöli az álmokat... Köszönöm, hogy elmesélted emlékeid egy részét. Ölellek, pipacs :)


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 12-06-2011 @ 07:04 pm)

Comment: :)))) Nagyon jót derültem a monológodon és eszembe juttattad, hogy valóban, hasonló kérdések jártak az én agyamban is Mikulás napján és bizony szurkoltam, hogy ne tudjon minden rosszaságomról, mert négyen voltunk tesók és biz'a én voltam a kis feketebárány. :) Érdekes viszont, hogy csak egy Mikulás napi emlékem maradt, persze valószínűleg azért, mert ennek az emléke, elnyomta az összes előző évekbelit. --- Akkor 6 éves voltam és hozzánk este jött Mikulásbá', nagy csendben ültünk a konyhában és vártuk, mikor halljuk már az udvaron a lépteit az udvaron, ahogy közeledik. Igen ám, csak hogy mint legkisebb és cserfes szájú, no és nagyon kíváncsi, odaosontam az ajtóhoz, elhúzva a függönyt leskelődtem kifelé. Közben anyám szólt, hogy majd kapok a Mikulástól, ha nem ülök szépen az asztal mellé, közéjük! --- Épp háttal voltam az ajtónak, amikor egy hatalmasat kopogott a Mikulás, annyira megijedtem, hogy 6 éves létemre egy hagyományos méretű konyhaasztalon szinte keresztülrepültem, be, anyám és egyik tesóm közé és reszkettem mint nyárfalevél :) meglehet, a billentyűim is akkor akadtak ki hallod :)) (na jó, ez nem is vicces) --- és ez még nem volt minden, mert ráadásul még oda is hívott magához az öreg és beszélt, beszélt, de én csak a kezét néztem, egyszerűen nem tudtam a szemem levenni róla, mert ráismertem apám kezére! --- A többi már nem lényeges, mert én hiába mondtam anyámnak, mikor kiment végre a Mikulás, hogy: "ez apuka volt! megismertem a kezét!" ... ők váltig állították, hogy: nem! az a Mikulás volt .... hát ennyi emlékem van róla, mit mondjak? ez mindig eszembe is jut ezen a napon, annyira betojtam tőle. :)


Hozzászóló: Summer
(Ideje: 12-06-2011 @ 07:21 pm)

Comment: Igen, jó volt hinni a csodákban, habár azok most is vannak, csak nem ilyen értelemben. Ölellek: Zsu :)


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 12-06-2011 @ 08:37 pm)

Comment: Izike, annyira örülök, hogy ennyi emléket megosztottál velem. Már ezért is megéri blogba írni, itt mindenki sokkal szószátyárabb. :)))) Egyszer a testvéremmel, mi is rájöttünk, hogy Apu osont ki az előszobából, valami piros lebernyegben, már csak azért is, mert csak Ő nem volt jelen a szobában. :))) Nagyon köszönöm, hogy jöttél! Ölellek, pipacs :)


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 12-06-2011 @ 08:38 pm)

Comment: Tudod, Zsu, azért van abban valami csodálatos, hogyha tudunk hinni, mert segít. Az apró csodák is csodák, pillanatoknak nevezzük őket. :)) Ölellek: pipacs


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 12-06-2011 @ 09:23 pm)

Comment: Pipacs, naugye!!! nem is olyan lebuknia egy Télapónak! :))) Igen, amúgy valóban a blog egy jó kis hely, itt aztán lehet szómenése is az embernek, akár! :))) Köszönöm a válaszodat és a blogodat, jó itt :)) ölellek: izike


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 12-06-2011 @ 09:25 pm)

Comment: :))) na most meg a "nehéz" valahogy kimaradt, de tudom, hogy tudod, hogy ... szóval hogy hová való !! :))


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 12-06-2011 @ 09:39 pm)

Comment: Tuuuudom hát! :))) Örülök, hogy visszajöttél. Hiába, még Te is hiszel a mesékben! :))) Én is! Bizonyáááááááááám! Ölellek, pipacs :)


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 12-06-2011 @ 10:16 pm)

Comment: :)))))))))))))))))))))) na még jó hogy hiszek!!! :)))


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 12-07-2011 @ 10:01 pm)

Comment: Amikor még, gyerek voltam én is hittem benne. A virgács suhintásaira is emlékszem (mert nem voltam mindíg szfogadó:))))


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 12-08-2011 @ 02:28 pm)

Comment: Nocsak Évi, hát nem voltál jó gyerek? Te sem? :))) Mégis tudhat valamit a mikulás, mert itt mindenki őszintén bevall mindent. :))) Köszönöm, ölellek: pipacs :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds