[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 77
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 77


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Bátortalan hősök 01.
Ideje:: 11-25-2019 @ 08:08 pm

Előszó

Ezennel egy különleges világba kalauzollak el, mely tán nincs is messze a miénktől, ahol részben emberi módra, csak rókák és nyuszik élnek.
Tehát képesek gondolkodásra, két lábon járnak, sőt kunyhókat is építenek maguknak.
„Az Apró Erdőben telnek napjaik szeretetben, és békességben.”
Nos, ha tényleg így lenne, már véget is érhetne történetem, de erre sajnos kevés esély van, mivel a rókáknak szemernyit sem érdekük, hogy egyetlen eledel forrásukkal jóban legyenek. Hiszen amennyiben egy ravaszdi úgy dönt bármiféle lelki indíttatásból, hogy nem fogyaszt el több „nyuszi hamit”, sajnos éhen hal, bár a nyuszik nem osztanák bizonyára sajnálatomat.
Még egy fontos dologban hasonlítanak az emberekhez.
Mindannyian más-más személyiséggel bírnak, s a lapok előrehaladtával megismerheted mind őket, mind a világukat egyre jobban, és, ha az egyik, vagy akár több szereplő is ismerős lenne majd, nem a véletlen műve.
Induljon a történet látszólag hétköznapi eseménnyel, miszerint egy róka, ki a Róki nevet kapta szüleitől, már csaknem elkapja NyuszTonit a nyuszik nemzetségéből, ám az események váratlan fordulatot vesznek a tapsifülesnek hála.

Kezdődjék hát a történet a szeretetről, a barátságról, az önfeláldozásról, és persze a hősiességről még akkor is, ha valaki bátortalan.

01.

- Ugye ma nem eszel meg? - kérdezte Karácsony napján NyuszToni reményteljes, tágra nyílt szemekkel Rókit, miután már érezte, hogy nincs esélye kereket oldani.
A vörösbundás már csak egy szökkenésnyire volt a „fincsi ebédtől”, ám a kérdés béklyóval sújtotta testét-lelkét, mert életre kelt benne a Karácsony szelleme.
Megpróbált csak simán átnézni rajta, de mindhiába. Ha ez a „szellem” megérinti a lelket, nincs mese, menthetetlenül hatása alá kerül az adott személy. Jelen esetben róka.
- Engem nem szeret senki, így nem tartok Karácsonyt.
- szipogta könnyeivel küszködve, s habár kis híján győzedelmeskedett felettük, de egy apró mégis előbukkant szeméből, s lassan, magányosan gördülni kezdett lefele.
NyuszToni persze rögtön kiszúrta, hogy nyerésre áll a róka éhkoppon maradását illetően, de azért rátett még egy lapáttal.
- Ha nem eszel meg, lehet megkedvellek, sőt talán jövő Karácsonyra barátok leszünk. - keltette életre a Remény lángját a rókalélekben.
- Ó az csudajó lenne! - vágta rá Róki lelkendezve, tehát a nyuszihúsnál jobban vágyott a szeretetre.



Utoljára változtatva 11-27-2019 @ 06:02 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds