[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 77
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 78

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Alice vagyok, beestem a Nyúl üregébe
Ideje:: 12-16-2020 @ 11:58 pm

Még most is, hónapok eltelte után is, elfelejtem néha feltenni a maszkot, ha indulok valamerre, pedig már jó ideje kénytelen vagyok ezzel együtt élni valahogy, akár akarom, akár nem. Persze, van nálam több is, malőr esetekre, hogy ne kelljen nélküle lennem. Mégis, bosszantó, ha már a liftnél állok, bezártam a lakás ajtaját, és akkor jut eszembe, nem tettem fel maszkot! Előbányászom a hátizsákomból, felteszem, addigra megérkezik a lift a szintre, beszállok, megnyomom a földszint gombot, utazok, maszkban. Közben azon töprengek, mi lehet az oka annak, időnként elfelejtem feltenni indulás előtt, de nem lelek rá, mi okozhatja ezt. Csípőből tagadja elmém a torzulást? Nem látom magam a tükörben, jócskán takarja arcomat ez a fura izé, ami leginkább sebészt kreál belőlem. Cenzoráljuk arcunkat, megtagadjuk a kilégzést-belégzést. Mondjuk, én idén nem voltam náthás, egyszer sem! Futó pillantások egymásra, mert nem igazán van mit nézni, van mit látni a másikból sem. Ugyanakkor, most kiemelkedik a lélek tükre, úgy ám! Be van keretezve a gondolat eredete, forrása, de nincs mimika, csak taglejtés, hangsúly, gesztikuláció, testtartás, szemöldök ficánkolás, esetleg árulkodó mozdulat. Most nincs más ráutaló jel, csak álarcos maszkabál.
Olvastam az Alice csodaországban című könyvet, és átérzem most mit érzett ő, mikor leesett (álmában) a Nyúl üregébe. Deformált mese a kalandról, ami semmihez sem hasonlít. Nyugtalanító, idegesítő, zavaró, érthetetlen, soha véget nem érő történet, de ez az életünk, mostanság.
Nemrég volt alkalmam megnézni több érdes tartalmú videót, ami cseppet sem fest bizalomgerjesztő képet az oltással kapcsolatban bennem. Úgy látszik, még mélyebbre estem mint Alice. Kótyagos vagyok, dörzsölöm a szemem, hátha álmodok, levegő után kapkodok, de csak nem szűnik meg a valóság, marad ugyanolyan. Nem álom, ez a rideg, éles realitás! Egyelőre nem lettünk betegek, nem teszteltettünk, maszkot viselünk, félünk a kórháztól, félünk a vakcinától, félünk a változástól! És, a Nap sem sütött ki már napok óta! Olyan gyorsan elszaladtak a hónapok, nemrég még felhördültünk, mi van, vírus, az meg mi, ja, hogy igen, és máris év vége van! De, már semmi nem ugyanaz, legalább is számomra nem, és nem is lesz soha ugyanolyan, mint azelőtt lehetett!
Mindig, mindenhol ez jár a fejemben, nem tudom kiverni belőle, meghatározza az életemet, behálózza az érzéseimet, belerondít a gondolataimba, a nyakamban lóg, mint a fáradtság, kétszer olyan nehéz lett a gravitáció, keserű a számban a szó!
Valakik, valahol, mert hatalmukba állt, megnyitottak egy új dimenziót, és elnevezték FÉLELEMNEK, szétosztották az emberek között, azóta cipeljük. Súlyos teher, mert elhagyja magát, lóg rajtam, csimpaszkodik, hátráltat, gorombán zaklat, egy perc nyugtot sem ad.

Alice végül felébred a történet, az álombeli kaland végén, és minden jóra fordult. Vajon nekünk is megadatik ez a fajta, szerencsés ébredés?



Utoljára változtatva 12-17-2020 @ 02:28 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-17-2020 @ 02:36 pm)

Comment: Sajnos, biztos vagyok abban, hogy az ami volt, ahogy egy évvel ezelőtt éltünk, már soha nem jön vissza. Talán sok-sok év múlva lehet. Még gyermek voltam, amikor a nagymamám mesélt a múltszázad elején bekövetkezett spanyolnátháról. Igen, több millió halott volt. Talán most előbb vége lesz. :(((( Kis szerencsével. :(((


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 02-22-2021 @ 12:23 pm)

Comment: Nagyon jó ez az írás, ugyanígy érzek én is. Pedig két hónappal később vagyunk. Nagyon rossz irányba halad a világunk, persze reménykedjünk, de azt is egyre nehezebb.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds