[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 68
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 68


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Rosszul kezdődik ...
Ideje:: 01-02-2007 @ 05:00 pm

Hát, rosszul kezdődik ez az év. Vagy inkább rosszul folytatódik az előző. Persze tudom, hogy nincs túl nagy jelentősége ezeknek az első napoknak, mivel az új évet, meg egyáltalán, hogy számoljuk az időt, csak kitalálta néhány ember, akinek nem volt jobb dolga. Mert pl. az új év a zsidók szerint már szeptemberben elkezdődött, a kínaiaknál meg majd csak februárban fog. És még mennyi mindenféle számítás lehet, amiről még nem is tudunk. Úgyhogy igazán nem az új évvel van bajom, sőt lehet, hogy az előzővel sem volt semmi. Az idő csak telik, nem kérdez semmit. Nyomasztó belegondolni, hogy még pár hét és 32 éves leszek. Mert nem is volna baj, ha értelmes munkám lenne, lennének gyerekeim. Jajj, annyira de annyira szeretnék már új problémákat magamnak. Annyira szeretném, ha egy régi barátom megkérdezi, hogy vagyok, egész mást mesélni neki, mint amit már évek óta válaszolok ezekre a kérdésekre.
Nagyon csapongó vagyok most, mert félek leírni, ami történt. Ma reggel megint összevesztem az anyukámmal, akivel életemben soha nem tudtam jól kijönni. Csakhát voltak korszakaim, amikor mindent megtettem, hogy megfeleljek neki. Úgy éltem, úgy öltözködtem, azt csináltam, amit mondott. De ekkoriban sem volt egyáltalán elégedett velem. Mivel, hogy ő úgy tudja, hogy egy anyának az a dolga, hogy gyermekét folyton kritizálja, így terelgetve a jó útra. Mit lehet ezzel kezdeni? Én már nem akarok a jó úton járni, hiszen az egyáltalán nem vezet sehova, sőt nem is út, csak álldogálás a nagy semmi közepén. De ma reggel is mondta, hogy annak, amit csinálok rossz vége lesz. Nyilván, jó vége nem is lehet. Mindezt abból szűrte le, hogy ma másként fésűltem meg a hajamat, mint ő szerette volna. Mondtam, hogy már nemsokára 32 éves leszek, de nem hatottam meg. Mivel van egy elmélete, hogy ha az ember az ellenkezőjét csinálja, mint amit a másik kér tőle, az annak a biztos jele, hogy az illető nem szereti azt az embert. (Mármint őt.) A baj csak az, hogy számtalan dolgot szeretnék másként csinálni, mint ő gondolja, vagy kéri. Pl. ha megtudná, hogy itt vagyok a fullon, hát kitörne otthon a világháború. Mikor mondtam, hogy van egy amerikai internetes barátom, egész éjszaka veszekedett velem. (Az internet minden bizonnyal az ördög szüleménye.) Csak az a helyzet, hogy ezt nem csak szórakozásból csinálom, hanem itt bent sokszor az az érzésem, hogy egyedül a net köt össze a többi emberrel, a világgal, ez az egyetlen lehetőség most és itt, ebben a helyzetben, amit ugye nem változtathatok meg, szóval az egyetlen lehetőség, hogy kifejezzem magam, megmutassam magam kicsit a világnak. Mondtam otthon, hogy én már nem bírok itt dolgozni, igaz még nem tudom, mit szeretnék helyette. De azt hiszem, hogy ezt is azért nem tudom, mert anyám még csak meg se hallgatta, hogy váltani akarok. Rögtön példákat hozott fel, hogy mindenkinek milyen nehéz most, meg a munkanélküliség. Csakhogy ez így nem jó senkinek. Ha lenne itt egy kamera a munkahelyen, és megnézné valaki, hogy mit csinálok, hát kiderülne, hogy az én foglalkoztatásom az igazi pénzkidobás. Nem is igazából a netezés lenne feltűnő, ami elvileg nem tilos, hanem az, hogy a munkámat már alig csinálom, ha csak lehet kerülöm. Mert hát az a dolgom, hogy adatokat írjak be egy űrlapba. Semmit nem ad neki. Semmi kihívás, néhány perc után egy gyerek is meg tudná tanulni, és gond nélkül csinálná.

Hát így kezdődik ez az év, és ki tudja még hogy fog folytatódni.

 



Utoljára változtatva 01-02-2007 @ 05:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 01-02-2007 @ 05:33 pm)

Comment: Jó út ,rossz út....egyik se létezik, csak az, amit úgy hívnak :A Te utad. :) A kérdés az, Te mit szeretnél? Vajon mindent megteszel érte? Sikeres és boldog új évet Neked!!!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-02-2007 @ 05:41 pm)

Comment: ez a szimbolum olyan okosat írt, hogy hirtelen úgy érzem, el is mondott mindent... ha szeret az ember, sok mindent megtesz a másikért, de azt hiszem, ha mindent csak a másikért tesz, akkor már nem is szeret, mert akkor már nincs aki szeressen. (rossz kezdet -esély a jó folytatásra:))) )


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 01-02-2007 @ 06:03 pm)

Comment: Kedves Wanderer! Sok momentuma ismerős számomra a problémádnak. Nekem is beleszól anyu a dolgaimba, pedig lassan én is 30 vagyok. De egyre erőteljesebben érzem azt, hogy ennek véget kell vetni, mert ha most nem, akkor már később nem fogom tudni megtenni. Le kell szakadni. A Te esetedben talán egy különköltözés, egy új munkahely megoldhatná a problémákat. Ne félj az újtól, és az ismeretlentől. Néha el kell rugaszkodni a szikla széléről, ha változásokat akarunk az életünkben. Rajtad áll minden. Hidd el, elég erős vagy hozzá, csak a fejedben kell eldöntened. És hát sokat segít, ha van egy jó párkapcsolatod, és van ki bíztasson, erőt adjon. :-))


Hozzászóló: sabbathsong
(Ideje: 01-02-2007 @ 06:14 pm)

Comment: Én is csatlakozom az előttem szólokhoz. Igaz nekem nincs anyukám, de valahogy egyre inkább úgy vagyok vele, hogy ha lenne hirtelen nem tudnék mit kezdeni a helyzettel. Csak annyit tudok mondani: Ne félj változtatni , hiszen akár hogy is alakul, anyud kicsi lánya marad mindig. Még ha meg is haragszik egy kicsit...semmi nem tart örökké. Én már csak tudom :D Boldog, változatos új évet kívánok!!!!! ^_^


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-02-2007 @ 06:36 pm)

Comment: Ilyenkor a távolság hoz megoldást. Egy új élet egy messzi településen.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-03-2007 @ 04:56 pm)

Comment: Szerintem 32 évesen el tudod dönteni, hogy mit szeretnél az élettől, valószínű, hogy nem anyu szoknyáján csücsülni és vele öregedni meg. Szülő-gyerek kapcsolatába mindig nehéz beleszólni vagy bármilyen tanácsot is adni, de én azt mondom, hogy tégy beletásod szerint. puszillak: gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds