[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 52
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 52


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Lurdy ház - Okmányiroda
Ideje:: 02-27-2008 @ 09:21 pm

A sikeres vizsgán felbuzdulva ma végre fiam eljutott odáig, hogy ha már lehet jogsija, akkor miért ne legyen. Elintézi. Gondolta, hogy az olyan egyszerű.

Elmegy az okmányirodába, meg visszajön, két hét múlva meg küldik a jogsiját.

Én meg közben csak mosolyogtam magamban, hiszen én már többször voltam ügyet intézni fent nevezett intézményben.

Gondoltam elkísérem, úgy is arra felé van dolgom, ne hogy nagyon a szívére vegye, amit ott fog tapasztalni.

Okmányiroda. Előtte padok. A padokon emberáradat. Ajtóban biztonsági őr. Kényelmesen ül egy széken, ölbetett karokkal.

Nézek jobbra, nézek balra, de mivel nem találtam, amit kerestem, nevezetesen a sorszámadó automatát, odafordultam a biztonsági őrhöz, aki már egyébként is elég szúrós szemmel méregetett bennünket.

- Hol tudunk sorszámot kérni?

- Ohum, ohum, ohum, ohum. - dörmögte az orra alá, úgy hogy szája alig mozdult.

- Elnézést nem értem. Megismételné egy kicsit hangosabban? (Mivel azt nerm mertem neki mondani, hogy érthetőbben.)

- Üjjenek a padra! - hangzott egy kicsit érthetőbben az utasítás.

- Miért is üljünk a padra? Sorszámot szeretnénk kérni.

- Üjjenek oszt várjanak a sorszámra. - mondta megrökönyödve, mert ez neki teljesen világos volt és nem értette, hogy nekünk mi ebben a sötét.

Nem akarom szóról szóra elismételni ezt a fennkölt eszmecserét, ezért csak a lényeget mondom el.

Tehát várjuk meg, amíg végez valaki valamelyik ügyintézőnél, és akkor kérhetünk egy időpontot, amikor vissza lehet menni ügyintézés céljából.

Ok. Mondtam a fiamnak, hogy akkor várjon, én addig elugrok a Pannonba és ott találkozunk, ha végzett.

Igaz, hogy a Pannonnál sem kapkodják el a dolgokat, de ott legalább volt sorszámadó automata, viszont nem volt primitív, bunkó biztonsági őr, várni sem kellett sokat.

Már vagy fél órát töltöttem a telefonosoknál, amikor habzó szájjal, tajtékozva megjelent a fiam.

Itt megint nem részletezném, hogyan tájékoztatott félre bennünket az "értelmes" biztonsági őr, és élelmes fiam, ezt hogyan derítette ki.

A dolog lényege a következő.

Üljél vagy álljál türelmesen, vagy türelmetlenül addig, míg az előtted várakozó emberek el nem fogynak (akik vagy azért vannak ott, hogy szintén időpontot kérjenek, de lehet, hogy nekik már van időpontjuk és ténylegesen ügyet intéznek), és ha rád kerül a sor, akkor kérhetsz egy időpontot, de csak a mai napra, amikor is vissza kell menned.

Tehát, két-három órát csak arra vársz, hogy közöljék veled, három, négy, vagy öt óra múlva tudják ténylegesen ügyintézni, amiért éppen ott vagy.

Gondoltam, hogy nem lesz egyszerű menet, de ez a gördülékenység még engem is meglepett!



Utoljára változtatva 02-27-2008 @ 09:21 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-28-2008 @ 10:03 am)

Comment: A hivatok már csak ilyenek.


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 02-28-2008 @ 08:51 pm)

Comment: Javaslom egy másik kományiroda felkeresését. Szerencsére mindegy, h melyikben adja be :) És esetleg utána lehetne érdeklődni, hogy hol is lehet ez a bánás mód miatt panaszt tenni! Esetleg, ha gondolod, megpróbálok utána nézni :) Niki


Hozzászóló: melissa
(Ideje: 02-28-2008 @ 09:32 pm)

Comment: Tudom blue, hogy ilyenek, csak még a 19 éves fiam akad ezen ki:-) Köszi Niki aranyos vagy:-) Másikba megyünk, de ott sem sokkal jobb a helyzet. Esetleg a biztonsági őr ember és nem állat:-)


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 02-29-2008 @ 09:03 pm)

Comment: Na igen... ha egy kicsit is normálisabban áll a dologhoz, már akkor csak jobb lehet a helyzet! Mindenesetre felháborító tényleg :(


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds