[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 155
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 155


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Gondolkodó: A kritikus szint
Artur-Brun

Tudjuk, hogy a kimondott szavaknak súlya van. A leírt szavaknak úgyszintén.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 22, kedd, 17:29:53 (1541 olvasás)
(Tovább... | 7456 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Gondolkodó: 2008. a Biblia éve
fényesi

A „Biblia” név a görög biblion többes száma. Jelentése: könyvtekercs. A Biblia jelentése tehát: Könyvek.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 14, hétfő, 09:45:16 (4311 olvasás)
(Tovább... | 10804 betű van még | 25 hozzászólás | Pontok: 0)

Gondolkodó: Meghalt Tipary László
stako

Tegnap késő délután csörgött a telefon, és a lánya közölte, hogy Laci bácsi meghalt az ipolysági kórházban.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Október 27, szombat, 09:31:58 (1472 olvasás)
(Tovább... | 2627 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Gondolkodó: Irgalom
bogumil

János harmincéves korára már elvált emberként és egy tízéves kamaszfiú apjaként élte életét az anyai házban.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 04, szombat, 00:50:55 (891 olvasás)
(Tovább... | 9027 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Gondolkodó: Itt van Amerika...
Tiszta Amerika!
Másfél évtizede lassan, hogy megszületett kies hazánkban is a hõn várt és annyira óhajtott „Nagy Demokrácia”.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 30, kedd, 07:48:28 (801 olvasás)
(Tovább... | 7779 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Gondolkodó: Egy cseresznyefa halálára
A hétvégének esti órájában, a házvégében álló fenséges, kipattanó rüggyel teli, négy - öt éve a lakosság gyönyörködtetésére ültetett kb. három méteres sudár kis cseresznyefának ütött a végórája.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 07, vasárnap, 21:59:08 (789 olvasás)
(Tovább... | 2491 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Gondolkodó: Csecsemő, kék reklámszatyorban
Úgy osont be a hajnali szürkületben a panelház bűzös, sötét patkánylyukhoz hasonló szeméttárolójába, mint egy vedlett patkány.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 02, kedd, 19:19:08 (737 olvasás)
(Tovább... | 7442 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Gondolkodó: 1984
"Aki uralja a múltat, az uralja a jövőt is; aki uralja a jelent, az uralja a múltat is"
Adminisztrálta: Paulus Ideje: április 21, csütörtök, 20:16:44 (1382 olvasás)
(Tovább... | 4578 betű van még | 11 hozzászólás | Pontok: 0)

Gondolkodó: Lelkes Miklós: Szinte ember állatkáim II.
BÍBIC
Látszólag kis bikfic madár, de korántsem az, mert melegebb országokban telel és nálunk csinos fészket épít.
Adminisztrálta: lelmik Ideje: április 10, vasárnap, 19:24:17 (775 olvasás)
(Tovább... | 10071 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Gondolkodó: Lelkes Miklós: Szólások és közmondások - némi kiegészítéssel II.
A TOLVAJ RENDŐRÉRT KIÁLT.
Előfordul, de nem általában rendőrért, hanem saját rendőréért.
Adminisztrálta: lelmik Ideje: április 09, szombat, 19:08:21 (2399 olvasás)
(Tovább... | 4836 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 5)

Gondolkodó: A PÁPÁÉRT IMÁDKOZIK A VILÁG
Róma a Pápáért imádkozik tegnap 19 órától. A Lateráni Szent János bazilikában, amely a Pápának, mint Róma püspökének a székesegyháza, a római egyházmegye hívei gyűltek össze szentmisére.
Adminisztrálta: stelltesor Ideje: április 02, szombat, 11:49:25 (817 olvasás)
(Tovább... | 6961 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Gondolkodó: A Pápa lassan halad Isten országába
Ne sírjatok, a Pápa hamarosan Istennél lesz!
Adminisztrálta: stelltesor Ideje: április 01, péntek, 12:41:02 (805 olvasás)
(Tovább... | 1854 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 5)

Gondolkodó: Lelkes Miklós: Félig-tréfás Életbölcsességek II.
PÉNZTELENSÉG az az állapot, amely sok gondot okoz ugyan, de megóv a pazarlástól, valamint megtanít a takarékosságra.
Adminisztrálta: lelmik Ideje: Március 30, szerda, 17:55:24 (859 olvasás)
(Tovább... | 5406 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 5)

Gondolkodó: Rátaláltam: Wass Albert
Sokáig rágtam magam azon, hogy milyen keveset olvasok. Mert aki ír, annak olvasnia kell! Aztán rájöttem: itt is a minőség számít.
Adminisztrálta: ukume Ideje: Március 30, szerda, 17:50:54 (1228 olvasás)
(Tovább... | 2861 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 4)

Gondolkodó: Lelkes Miklós: Foglalkozások II.
KUTATÓ: ha tudományos és Hungaryban van, akkor az a személy, aki erősen kutatja, mint kereshetne, és egyúttal találhatna, elég pénzt sajátmaga és családja megélhetéséhez.
Adminisztrálta: lelmik Ideje: Március 27, vasárnap, 18:14:51 (741 olvasás)
(Tovább... | 6030 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Gondolkodó: Gondolatok
Gabriel García Marquez 13 gondolata az életről. Érdemes rajtuk elgondolkodni ...
Adminisztrálta: Myra Ideje: Március 21, hétfő, 07:41:36 (883 olvasás)
(Tovább... | 1729 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 5)

Gondolkodó: MÁRCIUS IDUSA
Egy nappal a forradalom előtt, 1848. március 14-én hangzottak el Vasvári Pál szavai: «Egész Európa tengere forr, s a népek újjászületésének meg kell történni!
Adminisztrálta: stelltesor Ideje: Március 14, hétfő, 21:53:54 (876 olvasás)
(Tovább... | 10466 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Gondolkodó: A “cree” indiánok írása
Alkalmazkodni és újat adni - ebben a tanulmányomban ezt a (sokszor feloldhatatlan ellentétnek látszó) kérdést egy igen érdekes szemszögből vizsgálom.
Adminisztrálta: steller Ideje: Március 01, kedd, 19:24:14 (10032 olvasás)
(Tovább... | 15703 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Gondolkodó: Hátborzongató…,
Azaz a kommunizmus áldozatainak emléknapja apropójából ... A Kádár-érában hazánkban a széles spicli-hálózatban egy egész csoportot állítottak egy emberre, ha el akarták tenni láb alól.
Adminisztrálta: stelltesor Ideje: Február 26, szombat, 20:29:11 (2450 olvasás)
(Tovább... | 5437 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Gondolkodó: A kommunizmus áldozataira emlékezzünk!
Emlékezz Te is, külföldön élő Testvérem! Lehet, hogy szüleid, nagyszüleid épp azért hagyták el gyönyörű hazánkat, mert itt a "kommunizmust" építettük.
Adminisztrálta: csuszem Ideje: Február 26, szombat, 16:22:52 (1339 olvasás)
(Tovább... | 3727 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 5)

Gondolkodó: A kommunizmus áldozatainak emléknapja
A küldött szöveg 1976-ban hangzott el a Kossuth Rádióban Magyarországon.
Most írom a folytatást, ha készen leszek, feladom Nektek.
Adminisztrálta: csuszem Ideje: Február 26, szombat, 15:56:32 (832 olvasás)
(Tovább... | 25877 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Gondolkodó: Az Evolúció bokszmeccse
Gondolkodjunk együtt!
Adminisztrálta: Stako Ideje: Január 13, csütörtök, 22:23:15 (864 olvasás)
(Tovább... | 3209 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 4.5)

Gondolkodó: NAPJAINK HŐSEI
Annakidején a háborúban, amikor fiaink életüket vesztették hazájukért, könnyebb volt megszerezni a hős címet.
Adminisztrálta: csillamocsai Ideje: Október 28, csütörtök, 21:49:58 (4293 olvasás)
(Tovább... | 4133 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 5)

Gondolkodó: természetfeletti
Mit is takar ez a szó, --- fogalom? A fogalom második felét tekintve, mindenképpen olyan benyomása van az embernek, hogy valami fölött álló.
Adminisztrálta: Norvi Ideje: Október 07, csütörtök, 11:00:08 (969 olvasás)
(Tovább... | 7026 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 4.5)

Gondolkodó: A Bácsfi Diána-ügy
A Bácsfi Diána-üggyel nem azért foglalkozik annyit a sajtó, mert olyan érdekes. Hanem mert egy jelenség.
Adminisztrálta: Halogen Ideje: Szeptember 17, péntek, 06:35:28 (3605 olvasás)
(Tovább... | 2662 betű van még | 13 hozzászólás | Pontok: 4.16)

Gondolkodó: Egy perc csend a beszláni áldozatokért
Ma délben minden iskolában megállt egy percre az élet. A diákok csendben emlékeztek az észak-oszétiai túszdráma áldozatául esett kortársaikra.
Adminisztrálta: kabboca Ideje: Szeptember 15, szerda, 06:35:54 (814 olvasás)
(Tovább... | 1498 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 5)

Gondolkodó: Megváltoztathatatlan változatlanság
Előrebocsátom: tudatomnál vagyok, érzem és tudom állításaim súlyát, bárki, aki analógiát vél felfedezni az alábbiakban leírtak, illetve valóságunk bizonyos jól meghatározható tér- ....
Adminisztrálta: andrass Ideje: Szeptember 06, hétfő, 22:51:12 (1015 olvasás)
(Tovább... | 3997 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 5)

Gondolkodó: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek.
Ezzel a verssel sikerült megnyerni egy "parnasszus" c. költészeti versenyt. Vajon másoknak mi a véleménye?
Adminisztrálta: Halogen Ideje: Augusztus 04, szerda, 20:33:10 (1542 olvasás)
(Tovább... | 974 betű van még | 24 hozzászólás | Pontok: 3.66)

Gondolkodó: Vitatható -e a Tandori-reakció?
Egy örök kérdés: a költő hagyja -e magát elemezgetni, boncolni, skatulyába dugni és egyáltalán megérteni?
Adminisztrálta: Halogen Ideje: Július 15, csütörtök, 07:50:03 (1104 olvasás)
(Tovább... | 4183 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Gondolkodó: Valaki mondja meg....
Valaki mondja meg nekem, legyen szíves, hogy miért nem tud kihalni a bratyizás és miért vannak olyanok, akik összevissza kamuznak a kultúrában is?
Adminisztrálta: Halogen Ideje: Július 02, péntek, 21:40:15 (1234 olvasás)
(Tovább... | 1225 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 4.57)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds