[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 165
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 166

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


Dolgozat

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

A magyar-osztrák határszakasz határjelzői
Suba

A határmegállapító bizottságok formailag tökéletesen interpretálták a békeszerződés szövegét. A szavazásnál a magyar és az osztrák fél ellene szavaztak, míg a csehszlovákok és a nem érdekelt hatalmak mellette...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Március 02, szombat, 10:40:50 (2478 olvasás)
(Tovább... | 24263 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Az írás és a könyv története
Tiszavirág

Praktikus módszert dolgoztak ki az okirat-hamisítás ellen: Az agyagtáblát a ráírt szöveggel, az összes aláírással beburkolták egy újabb agyagrétegbe, amibe...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 23, szerda, 12:25:02 (1153 olvasás)
(Tovább... | 2068 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Magyarország államhatárának határjelei 1.
Suba

Egy sorozatot indítok útjára, amely során bemutatom az olvasónak, hogy országunk határárán milyen határjelekkel találkozhat...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 12, szombat, 21:02:55 (3981 olvasás)
(Tovább... | 19236 betű van még | 19 hozzászólás | Pontok: 0)

Földi László: A szőrösi török
Lacoba

A piperkőc, urasdit játszó nyugatnak persze ez volt a legkényelmesebb: hullott az egykori őket nyilaikkal rettegésben tartó nép...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Március 13, kedd, 20:28:46 (1847 olvasás)
(Tovább... | 9537 betű van még | 13 hozzászólás | Pontok: 0)

Esélylatolgatás, rossz sejtésekkel
trendo

Mielőtt valaki a mostanában elharapódzó divatszóval „nyelvtannácinak” minősítene, szeretném elmondani, hogy eszemben sincs másokat lenéző fennsőbbséggel kioktatni, ha hibát ejtenek...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 27, szerda, 14:09:31 (2332 olvasás)
(Tovább... | 5859 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

Szerelem és szex az ősi kultúrákban és ma
Freya077

Szerelem és szex... Pikáns, mégis hálátlan téma.
Szex - ez a szó mindig vonzza a figyelmet, mégis hálátlan a téma, mert őszintén szinte lehetetlen beszélni róla.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 14, kedd, 22:50:43 (3590 olvasás)
(Tovább... | 11861 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Félelemeloszlató
Freya077

A világ nem egy rideg és ellenséges hely. Nem apró porszemek vagyunk a nagy homokviharban. A világ - az otthonunk. Szerető, biztonságot adó, átölelő.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 06, hétfő, 21:28:20 (1337 olvasás)
(Tovább... | 13728 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Az 1848-49-es magyar forradalom és szabadságharc
tuzeskaroly

Nemzeti ünnepünk - március 15.
Emlékezzünk küzdő lelkű őseinkre, és hajtsunk fejet előttük!
Adminisztrálta: mango Ideje: Március 10, szerda, 16:34:18 (5315 olvasás)
(Tovább... | 7481 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

A magyar út
zsoloo

A magyar út jelene, erről szerettem volna beszélni veletek, elfeledett alappilléreket kell kiásnunk, tiszta vizet önteni...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Március 17, kedd, 22:28:12 (2103 olvasás)
(Tovább... | 7199 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Joseph Mary Plunkett élete és költészete
Alcar

Joseph Mary Plunkett jószerivel ismeretlen a magyar olvasók előtt; noha számos, kitűnő ír költőt, írót ismerhetünk, Plunkett – méltatlanul – a háttérbe szorult, bár költészete, és rövid, ám tartalmas élete feltétlen megérdemli a figyelmet.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 30, vasárnap, 21:11:58 (2106 olvasás)
(Tovább... | 8296 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Egy örök klasszikus
crucifix

Higgadt, kötelességtudó katona volt, többször is megmentette bajtársait, mígnem egy támadáskor gránátszilánk sebesítette meg...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 27, péntek, 09:58:41 (1219 olvasás)
(Tovább... | 11338 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Szent József és a Munka ünnepe
...meglepetéssel vesszük tudomásul, hogy az adott ünnep gyökerei sokkal-sokkal régebbről datálódnak, mint a legmerészebb álmainkban gondolnánk.
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: április 30, szerda, 11:58:13 (6080 olvasás)
(Tovább... | 4392 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

1900 körüli iskolai tankönyvek III. rész
Lacoba

Ne lepődj meg Kedves Olvasó! Ez egy 1908-as Földrajz tankönyv a magyar elemi iskolák III-VI. Osztályosainak.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Március 19, szerda, 19:43:39 (2352 olvasás)
(Tovább... | 8154 betű van még | 10 hozzászólás | Pontok: 0)

1900 körüli iskolai tankönyvek II. rész
Lacoba

Aztán megszakad a láncolat az akkor még egészen friss sebeken. Szabadságharc néhány oldalon. Szó sincs az eszméről, a szabadság lehetőségéről, hőstettekről...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 25, hétfő, 17:59:37 (2118 olvasás)
(Tovább... | 7665 betű van még | 20 hozzászólás | Pontok: 0)

Jogok és kötelességek
AngyaliAndi

Jogai. Valahogy ezzel mindenki tisztában van. De a jogokkal kötelességek is járnak. Csak érdekes módon erről senki nem beszél.
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Február 14, csütörtök, 12:45:31 (2472 olvasás)
(Tovább... | 3571 betű van még | 33 hozzászólás | Pontok: 0)

1900 körüli iskolai tankönyvek I. rész
Lacoba

El tudod képzelni, hogy egy olyan történelem tankönyv van a kezedben, amelyben még nincs I.-II. Világháború, még nincs kommunizmus, szocializmus?
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 02, szombat, 07:43:10 (3165 olvasás)
(Tovább... | 10046 betű van még | 30 hozzászólás | Pontok: 0)

Hadak útján III.
gomolya

Éjszakai támadás? Éjszakai ütközet? Mit vár ettől Karancs? Mi jó jöhet ki ebből? Nem értették.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 07, hétfő, 10:01:12 (1291 olvasás)
(Tovább... | 12591 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Az istenek halnak, az ember él
persecuted

"Nekünk az igazságból mindig csak annyi kell, amennyi elég arra, hogy a jövő felé igazítás nagy feladatát elvégezze"(Szabó Dezső)
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 06, vasárnap, 21:11:34 (1587 olvasás)
(Tovább... | 4142 betű van még | 18 hozzászólás | Pontok: 0)

Az olvasásról
A fontos, hogy tudjuk, még most is van létjogosultsága a leírt szavaknak, a valódi irodalomnak.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 25, kedd, 17:43:34 (3985 olvasás)
(Tovább... | 4377 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Régmúlt magyar nyomok Itáliában - I. (Kivonat) ©
stelltesor

Az olasz–magyar kapcsolatok kezdetei a IX/X. századig nyúlnak vissza, s akkoriban még korántsem nevezhetők barátinak.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 23, péntek, 07:30:39 (3081 olvasás)
(Tovább... | 35944 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

A mesterséges nyelvek és az irodalom: I. rész.
Alcar

"...Nagyon sokan akarnak megtanulni „tündéül”, ám itt meg kell, hogy jegyezzem: az nem fog menni… "
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Október 01, hétfő, 06:13:58 (3987 olvasás)
(Tovább... | 13823 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Egy tulipán életrajza
Anonymous

"Amikor először tettem említést arról, hogy megírom az életrajzomat, a környezetemben lévő tulipánok mind nevetésben törtek ki, ...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 15, szombat, 20:59:55 (926 olvasás)
(Tovább... | 3383 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Kiabálj, ha fáj
Anonymous

"Úgy érezte, muszáj valamit mondania, különösen azért, hogy ilyen otrombán kilesett valakit, belegyalogolt a magánszférájába...."
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 28, kedd, 12:51:48 (1063 olvasás)
(Tovább... | 3822 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Elveszett idő
andrass

Miről is jutott eszembe a téma? Tulajdonképpen gyerekkorom óta foglalkoztat az elmúlás, a mulandóság témaköre.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 27, hétfő, 21:54:51 (1463 olvasás)
(Tovább... | 6659 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Író, írás, érték
andrass

Vajon szükséges-e definiálnunk, hogy kit nevezünk költőnek avagy írónak, illetőleg honnan, milyen határvonalat követően lehet-e valakit ilyetén megnevezéssel illetni…?
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 09, csütörtök, 23:35:18 (1512 olvasás)
(Tovább... | 6646 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Az évszázad nyelvvitája 2.
Tithonos

Sayce egy esztendővel később az általa akkádnak nevezett nép nyelvéről határozottan állítja, hogy nem indogermán és nem sémi, hanem egy harmadik ősi dialektus...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 08, vasárnap, 16:12:08 (2064 olvasás)
(Tovább... | 8830 betű van még | 13 hozzászólás | Pontok: 0)

Az évszázad nyelvvitája 1.
Tithonos

A közel hetven évig tartó sumér nyelvvita a forradalmakat gúzsba kötő évektől az első világháború világégéséig tartott.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 07, szombat, 12:37:18 (3150 olvasás)
(Tovább... | 7248 betű van még | 20 hozzászólás | Pontok: 0)

Néhány gondolat a finnugor rokonság kérdéséhez
Tithonos

A nagyközépkor kialakulásának évszázadai alatt a török etnikumú bolgár nemzet odahagyta korábbi nyelvét, s alkalmazkodott a szláv közeghez


Megjegyzés: A Magazinban a finnugor nyelvelmélettel kapcsolatban megjelent írásokhoz...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 04, szerda, 19:50:44 (3588 olvasás)
(Tovább... | 6028 betű van még | 27 hozzászólás | Pontok: 0)

Húsvéti vidámságok
Lacoba

Szép tavaszban reménykedünk. Mindannyiunk ébredésében, s talán falunkéban is.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 09, hétfő, 20:48:23 (1096 olvasás)
(Tovább... | 5533 betű van még | 10 hozzászólás | Pontok: 0)

Húsvét
Lacoba

A Húsvét a keresztény világ egyik legnagyobb ünnepe. Jézus feltámadását ünneplik mindenhol a templomokban...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 07, szombat, 13:27:41 (3447 olvasás)
(Tovább... | 8715 betű van még | 41 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds