[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


Ország Világ

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

Az ukrán háború eseményei 2022.04.26-án
Az amerikaiak szerint Ukrajna megnyerheti a háborút, az ENSZ evakuálná Mariupolt
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 26, kedd, 20:58:42 (47 olvasás)
(Tovább... | 38232 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Hatalmasat bukott a szlovén illiberalizmus
Jansa először is a pártjához hű személyeket ültetett a kormánytól független szervek élére, majd közbeszerzésekkel nekikezdett egy hozzá hűséges klientúra építésének a gazdaságban.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 25, hétfő, 17:57:46 (53 olvasás)
(Tovább... | 4216 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Odesszai támadásban három hónapos lányával meggyilkolt édesanya.
Ördöghöz hasonlította Putyint a nyolc áldozatot követelő odesszai támadásban három hónapos lányával meghalt anya.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 24, vasárnap, 10:02:20 (95 olvasás)
(Tovább... | 1485 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Freedom House: már Albánia és Montenegró is megelőzi Magyarországot
FH mutatói szerint a demokratikus normák Albániában, Észak-Macedóniában, Montenegróban, sőt még Szerbiában is jobban érvényesülnek, mint Magyarországon.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 21, csütörtök, 09:50:10 (50 olvasás)
(Tovább... | 3705 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

A NATO-nak kell döntenie Európa biztonságáról az ukrajnai háborún túl
Robert Pearson is osztja azokat a gondolatokat, melyek szerint Putyin az egykori Szovjetunió határaihoz akar visszatérni, amihez több európai ország feletti ellenőrzést kellene megszereznie.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 19, kedd, 10:10:24 (66 olvasás)
(Tovább... | 6580 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Van rá esély, hogy Putyint elítéljék háborús bűnök miatt?
Joe Biden a bucsai tömegsírok felfedezése után ismét háborús bűnösnek nevezte Vlagyimir Putyint. Az USA elnöke szerint az orosz vezetőnek nemzetközi bíróság elé kellene állnia, de ez korántsem lenne egyszerű.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 18:09:20 (52 olvasás)
(Tovább... | 4332 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Megindítja a jogállamisági mechanizmust az Európai Bizottság a magyar kormánnyal
A – régi, új – kormány nem tett, illetve ígért érdemi lépéseket az uniós pénzekkel való magyarországi visszaélésekkel szemben. Várható volt, mégis súlyos csapás lehet ez a koronavírust, illetve az orosz agressziót megszenvedő magyar gazdaságnak.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 17:58:00 (61 olvasás)
(Tovább... | 10482 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

A magyar Indiana Jones?
Anna1955

Röviden számokban: 5 kontinens, 91 ország, több mint 500 utazás és 1000-nél is több szálloda! Elegáns hotelek, vagy hátizsákos turizmus? Körutak, felfedezés vagy üdülés, pihenés? Hogyan és miért utazik Dr. Almásy Gyula, a magyar Indiana Jones?
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Augusztus 21, kedd, 14:22:54 (622 olvasás)
(Tovább... | 737 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Felfedeztük a balkánt 3.rész
winner

Az elnyomás alól 1878-ban szabadult fel orosz csapatok segítségével, aminek tiszteletére a középkori orosz hadvezér, Alekszandr Nyevszkij nevét ma is viseli székesegyház.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 20, péntek, 21:07:23 (1124 olvasás)
(Tovább... | 16533 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Ahogy Te vagy, úgy vagyunk mi is!
fényesi

Hiába minden szép ívű dal, míves mondat, rímek, könnyek, és fénnyel teli lélek! Jézus nem érkezik a tömjénfüsttel terhes arany templomokba, mert nincs cipője!
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 20, péntek, 20:31:13 (1169 olvasás)
(Tovább... | 3502 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Péntek 13.-a és Luca nap
Anna1955

Luca nap alkalmából kedvet kaptam egy kicsit számolgatni. Utána nézni az elmúlt századtól, ez a nap mikor esett ugyancsak péntekre.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 13, péntek, 15:46:03 (947 olvasás)
(Tovább... | 6997 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Felfedeztük a balkánt 2. rész
winner

Észre sem vettük és már elmúlt dél. Ezt nem csak a gyomrunk jelezte, hanem a temérdek kerthelység, étterem utcai terasza, elengedhetetlen kellékként előtte a vendégfogóval, mely olyan ékesszólóan ecsetelte miért hozzájuk érdemes betérni.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 01, vasárnap, 20:10:19 (1054 olvasás)
(Tovább... | 12826 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Felfedeztük a balkánt 1. rész
winner

...kíváncsiak voltunk mi van a folyó túlpartján így hát átkelve az időtlen „kőhídon” valóban olyan érzés kerítet hatalmába mintha visszarepültünk volna az időben.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Október 24, csütörtök, 20:59:02 (1046 olvasás)
(Tovább... | 7312 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

Végkiárusítás
MZ_per_X

Részt vettem az ország kiárusításában, sőt mindezt szervezetten tettem...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Június 15, szombat, 22:01:44 (964 olvasás)
(Tovább... | 6525 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Elrepültem Egyiptomba! 2. rész
Eroica

A sírkamrák bejárata fölött kartusok, azaz hieroglifákból kialakított névtáblák láthatók. A barlangsírok falát gyönyörű freskók dekorálják.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Május 14, kedd, 10:41:54 (1071 olvasás)
(Tovább... | 8985 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

De Erdélybe visszatérek
nemtom

Kényelmesen odabilincseltek valami radiátorcsőhöz. Elkezdődött a kérdezősködés. Kézzel is, lábbal is. Elkapott a vallásos hevület. Istenem, milyen igaza volt valamelyik szentnek, mikor arról prédikált, hogy jobb adni, mint kapni!
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 24, szerda, 20:17:05 (1164 olvasás)
(Tovább... | 14480 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Elrepültem Egyiptomba! 1.rész
Eroica

...döntöttünk néhány perc gondolkodás után, hiszen már úgy fel voltunk ajzva, hogy semmiképp sem akartunk itthon maradni. Ez történt kedden, a repülő pedig péntek hajnalban indult Ferihegyről...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 24, szerda, 19:56:28 (1090 olvasás)
(Tovább... | 8256 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Bácsi, nem akarok meghalni...
Teru

Azután bement az óvoda szobába, lelőtte az anyját és mind a húsz apró pici óvódást bent a szobában...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 17, hétfő, 03:55:55 (2257 olvasás)
(Tovább... | 6876 betű van még | 28 hozzászólás | Pontok: 0)

Sandy - szemtől szembe...
Teru

...amíg élek, azokat a kétségbe esett szemeket sohasem fogom elfeledni...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 04, vasárnap, 06:54:32 (2181 olvasás)
(Tovább... | 12267 betű van még | 42 hozzászólás | Pontok: 0)

Kurultaj találkozó- ahogy én láttam
AngyaliAndi

Ismét beigazolódott az az örök igazság, hogy a vélt és a valós dolgok köszönőviszonyban sincsenek egymással...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Augusztus 21, kedd, 12:13:42 (2288 olvasás)
(Tovább... | 13509 betű van még | 17 hozzászólás | Pontok: 0)

Luxembourgról néhány szót
haaszi

Napjainkban olyan útelágazáshoz érkeztünk, mely sorsdöntően befolyásolja további életünket. Aki ezt nem látja, végzetes vakságban szenved!...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 04, szombat, 20:57:56 (1561 olvasás)
(Tovább... | 8841 betű van még | 10 hozzászólás | Pontok: 0)

Irány Mexikó
thomba

...és én el sem tudok képzelni szebbet, mint egy luxushotel úszómedencéjében ülve, jeges margarítát szürcsölve várni a pusztulást. Miért is ne?
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 08, vasárnap, 18:27:54 (1105 olvasás)
(Tovább... | 4335 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Emlékezzünk! 1956 Forradalom és Szabadságharc
Attila61

Emlékezzünk és gondolkodjunk el...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Október 22, szombat, 18:47:22 (1034 olvasás)
(Tovább... | 10625 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Már akkor lehetett tudni...
MZ_per_X

Sem akkor, sem azóta nem kapott megfelelő teret a médiában ez az ember, vajon, miért ? . . .
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Október 07, péntek, 21:51:27 (1251 olvasás)
(Tovább... | 15733 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Ami a WikiLeaks-ből kimaradt
thomba

Ha netán nem tudnák, tisztességes embernek nem illik titkolózni. Figyelmükbe ajánlanám még a titok pontos meghatározását. Titok csak az, amit egy ember ismer és az is már régen meghalt...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 14, kedd, 19:44:48 (1315 olvasás)
(Tovább... | 3991 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Erdélyi útinapló 3.
winner

Mindezt fokozni tudta, mikor megérkeztünk. Megköszönte a fuvart, és a táskájában kotorászva elővett néhány gépelt lapot. Mint kiderült, kolléga, azaz amatőr költő.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Október 19, kedd, 22:15:36 (1841 olvasás)
(Tovább... | 10939 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Marsbéli táj - avagy: nem kell ide háború...
naiva

Kettőszáz forint az SMS díja.
Egy tábla csoki, egy fél doboz cigi ára. Nem sok, de sok kicsi sokra megy. Én már tárcsáztam a számot! …és te?
Adminisztrálta: winner Ideje: Október 09, szombat, 21:32:56 (1752 olvasás)
(Tovább... | 5855 betű van még | 30 hozzászólás | Pontok: 0)

A TIZENHÁROM ARADI VÉRTANÚ
Taltos

Az 1848-49-es szabadságharc végét jelentő világosi fegyverletétel után a császári haditörvényszék ítélete alapján Aradon kivégezték a magyar honvédsereg 12 tábornokát és egy ezredesét.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Október 07, csütörtök, 09:54:31 (1287 olvasás)
(Tovább... | 6982 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Erdélyi útinapló 2.
winner

Sok mindenre számítottam egy sóbánya kapcsán, csak arra nem, ami várt. Több ezer ember, rengeteg gyerek mindenütt...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 23, csütörtök, 12:48:51 (3891 olvasás)
(Tovább... | 9519 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

Erdélyi útinapló 1.
winner

...a híres kolozsvári főtér, a Szent Mihály templom, és természetesen Mátyás király szobra, amit meglepetten kerestünk, de nincs a helyén. Helyette egy lábakon álló hatalmas bádog kocka „díszelgett”...
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 13, hétfő, 16:37:51 (2057 olvasás)
(Tovább... | 8912 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds