[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 82
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 83

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze
a_leb

Fullextra.
2007. december 31-én regisztráltam az oldalra mint a_leb, és az első vers, amit feltöltöttem ide, a Holle anyó feldolgozás volt 2008.01.01. 6 óra 17 perckor, pontosan emlékszem... ja, nem, megvannak az adatok, megkerestem. :-)
Sosem felejtem el, milyen nyitottsággal, kedvességgel fogadtak a "régiek", hogyan váltunk szinte napok alatt kedves ismerősökké.

Aztán a 2008. februári talira el is mentem nagy bátran. Azt a névsort de idetenném...
...és mennyi barátság alakult akkor, és az azt követő évek alatt a FULLosokkal. 13 év telt el, vagyis telik el hamarosan itt, köztetek, veletek, és minden perce - lehetett az tábor, tali, egy közös vacsora valahol, rádiófelvétel, vagy versek alatti polemizálás, éjszakába nyúló pengeváltás az oldalon - élmény volt, mindig öröm volt, mindig öröm most is itt a FULLon akár olvasni, akár publikálni.
Nem is tudom, hány versem került fel ide: az Olvasóteremben százharminc, a pillanatnyiban nem tudom mennyi van, de minden egyes vers alatt jókat beszélgettünk, tanulhattunk egymástól, és nem csak a verselésről. Szeretek itt.
Milyen verseket válogassak ide, miben tudnám magam megmutatni egy Kirakatban? Minden versemben, amit itt olvashattok, ezt teszem :-), de azért igyekszem találomra párat, remélem, tetszik majd.
Ja, és van 429 016 pontom, jelentsen ez bármit is. :-)
aLéb


Ideje: December 15, kedd, 11:26:29 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze" | Belépés/Regisztráció | 20 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: December 15, kedd, 14:08:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Érték alázatos mértékkel. Tiszteletem! Üdv. fTJ



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: December 17, csütörtök, 13:45:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Béla!
Mindig örömmel olvaslak, mert verseid igazi remekek. Akár technikailag, akár a témák, mind elismerést érdemelnek. Nagyon örülök, hogy oly sok éve már (mintha tegnap lett volna) itt vagy közöttünk, és külön köszönöm a hatalmas segítséget, amelyet adminisztrátorként is teszel ezért a portálért. Véleményeid, hozzászólásaid, sokat adnak az alkotóknak.
Nehéz időket élünk, mintha a Múzsák is kerülnék a költőket, írókat.
Nem említetted a bevezetődben a könyvedet, amely olyan, hogy egy szuszra olvassa el az ember.
Verses kötetnél ez bizony ritka.
További jó alkotást, alkotókedvet kívánok.
Ölellek:
Anna :))



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- janus Ideje: December 17, csütörtök, 20:12:04
(Adatok | Üzenet küldése)
Ahogyan az itt eltöltött éveim mutatják, nem vagyok egy szószátyár, ritkán írok hozzászólást, és ha mégis megteszem többnyire a verseid alatt pergetem a betűimet....Ennek két oka van, az egyik, hogy jól írsz, a másik, hogy hasonlóan látod a világot, mint én....
Igen, kicsit magamnak való vagyok..... de most rólad van szó :) Örülök, hogy megismertelek a verseiden keresztül és jó dolog az, amiikor a szavaid a szememmé lesznek.

Üdv.

Janus



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: December 18, péntek, 09:09:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szeretettel gratulálok szép kirakatodhoz és csodás verseidhez...



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- Joelty Ideje: December 18, péntek, 18:56:57
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Béla!

Gratulálok ehhez a munkásságodhoz is! Valóban nehéz néhány versben megmutatni önmagad. De mindegyikben benne vagy hamisítatlanul. Személy szerint külön élmény ez számomra!
Maradok tisztelettel nagyságod előtt!



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: December 19, szombat, 08:03:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagy öröm a verseidet olvasni és igazán talán te segítettél hozzá hogyan lehet tisztelni egy olyan embert akivel teljesen ellentétesen gondolkodunk bizonyos dolgokról. Az egyik kedvenc költőm vagy, nem akarlak zavarba hozni ezért csak egyet írok ide : József Attila. Jobbom!



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- winner Ideje: December 19, szombat, 10:06:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Béla!
Nagyon is emlékszem a regisztrációdra, hiszen azzal, hogy az év utolsó napján regisztráltál, jogot is szereztál arra, hogy a következő évi antológiába bekerülhess.
Arra is emlékszem amikor az első talira eljöttél, hiszen kíváncsian vártuk ki az, aki ilyen nagyszerű alkotásokat rak fel a Fullra.
A rádiófelvételeknél a második Origó rádióst és a szentbékállai Tilos rádiósra emlékszem szívesen. Az Első Origósra nem annyira mert egy oltári nagy bakit vétettem, ami élő adásba ugye nem túl jó. Az után ott vannak a táborok és talik végnélküli dumái és tréfálkozása. Hogy a könyvheti részvételt ne is említsem.
Ez az év ugyan nem is kicsit leültette a portál, hiszen pont egy jó kis tavaszi talira készültünk amikor beütött a koronázás. Remélem egy év késsel összejön.
Hogy mit válogattál ide a kirakatba? Bármit, biztos, hogy nagyszerű alkotás. Én talán az „Elnök urat” hiányolom, de ez egyéni.
Mindenesetre baráti jobbom, annak reményében, hogy még nagyon sok új verset olvashatok tőled.
Szeretettel: Laci



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: December 20, vasárnap, 08:56:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó volt eltölteni ezt a kis időt a Kirakat verseid olvasásával!



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: December 21, hétfő, 09:56:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia aLéb! :)
Jó volt egy kis időutazást tenni összefoglalóddal és a verseiddel.
Örülök, hogy találkozhattam veled itt és más irodalmi színtereken. Felnézek rád, nagyra értékellek.
Megtiszteltetés, hogy verstani ismereteidből, tudásodból, versek (szonettek) iránti elkötelezettségedből én is részesülhettem.
Nagyszerű költő vagy és kiváló tanár. :)
Köszönöm a sok önzetlen segítséget, amit tőled kaptam. Bízom benne, hogy az olvasók számára is érzékelhető eredménye van. :)
A legszebbeket kívánom neked minden területen! :)
Szeretettel: Kankalin



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Hepp Béla (a_leb) állította össze (Pontok: 1)
- hzsike Ideje: December 22, kedd, 19:04:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves a_leb!

Nagy szeretettel gratulálok a csodás Kirakathoz.
Imádom a verseidet, nagy nagy örömmel időztem itt.
Szeretettel ölellek. Zsike :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds