A kirakatot winner szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Február 02, csütörtök, 19:51:10
Téma: 123. szám


Depresszió ellen ajánlom a telet. Ezzel a meglepő címmel nyújtom át nektek a mostani kirakatot. Most amikor beköszöntött az igazi tél.
Nem vártuk, reméltük, hogy mostanra már talán nem is jön. De sajnos megjött.

Sarkvidéki hideg söpör végig Európán, megmutatva könyörtelen arcát. Emberéleteket követelve, megkínozva minket.
Mint fentebb írtam, „nem vártuk”, de ha már eljött, kézenfekvő, hogy egy téli irodalmi csokor kerüljön a kirakatba.

Mielőtt neki látnátok a „tél színei”-t megcsodálni, ajánlom nektek a borongós, depressziós hangulatot elűzendő, „borókával ízesített, narancsos vörösborban posírozott körték”-et készítsetek, vagy gyönyörködjetek a „fejre állt üveghegyek”-ben. Esetleg lessétek meg, milyen az amikor „Jégcsizmában jár a tél”. Ha ez sem elég csodáljátok meg milyen az amikor „hótakaró ül a domb tetején”.
Na persze tudom, vannak telhetetlenek. Várják a tavaszt. Nekik mondom: „Bár télben vánszorog még az ájult világ,” de nemsokára a „kis madaraknak otthona várja,” őket és jön a tavaszi zápor, ami után elmondhatjátok: „Minden mi rajtam volt nedves lett”.
Ennek reményében a kirakat végére be is csempésztem ezt a tavaszi verset.

Kérlek, fogadjátok szeretettel a télnek ezt a szebbik versekbe, prózába és képbe szőtt arcát.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1078