A kirakatot Máté László (winner) állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Október 31, szerda, 08:01:21
Téma: 241. szám


EMLÉKEZZÜNK
Azt mondják, az ember addig él, amíg emlékeznek rá.
Egy korábbi kirakatban olvastam egy szerző versét, akkor fogalmazódott meg bennem a gondolat. Egy kirakat, azokról, akik nem azért hagyták el a Full-t mert ráuntak, vagy valakivel összevesztek.
Szentelhetnénk egy kirakatot azoknak a szerzőknek, akik szerették a portált. Egy kirakat azoknak, akik már nincsenek köztünk.

Amikor összeszámoltam őket, bizony nagyon rossz érzés fogott el. Két kirakatnyi szerző hagyott minket itt. És ezek csak azok az alkotók, akiket én ismertem, és tudom, hogy eltávoztak. Őket egy kivétellel volt szerencsém személyesen is ismerni, mi több némelyikkel jó barátságot ápoltam.
Teljes képet egy verssel nem lehet alkotni, kettővel sem, de talán könnyebb. Két alkotás, egy akkor került ki a portálra amikor még erőben-egészségben születtek, egy amikor tudatosan, vagy a tudat alatt írták meg azt a versüket amelyben már benne van az elmúlás az eltávozás érzése. Némelyik drámaian fájdalmas.

Kérem az olvasókat, hogy bocsássanak meg nekem, hogy kicsit visszaélve a lehetőségeimmel a szokottnál nagyobb terjedelmű ez a kirakat, de nem tudtam kihagyni közülük senkit.

Hiszen amíg emlékezünk rájuk, addig velünk vannak.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=1930