A kirakatot a moderátorok állították össze és ajánlják figyelmetekbe
Dátum: November 18, hétfő, 10:35:49
Téma: 260. szám


Portálunkat az indulása óta eltelt 16 év alatt, 86 883 456-szor látogatták meg eddig a pillanatig. Ez egy hatalmas szám, főleg azért, mert az irodalom, benne a költészet, sajnos nem oly népszerű mint a popzene, vagy a ma divatos netes játékok. Így szerintem ez a legnagyobb elismerés, amit kaphatunk.

Sokszor felmerül bennem a kérdés, van-e értelme üzemeltetni manapság egy ilyen oldalt. Az évek sokakat lemorzsoltak mellőlünk, egyszerűen csak azért, mert más utakat találtak, vagy mert a közösségi oldal vonzóbbá vált, és sajnos sok baráttól is el kellett búcsúznunk utolsó útjukon. Mégis, minden évben úgy érzem, van értelme. Kevés idő, sok költség, de sok boldog pillanat is. Amikor Titeket olvaslak - mert szinte mindent elolvasok és bár az időhiány miatt tudom, kevésszer szólok a művekhez - melegség tölt el, és jólesik éreznem a rezdüléseteket, érezni a tehetségek formálódását, fejlődését. Vannak, akik évek múltán látogatnak vissza, és jó érzés látni, hogy ott folytatják, ahol abbahagyták. A barátságok sem szünnek meg, hiszen annyi emlék, alkotótáborok, találkozók, antológiák kovácsolták az itt született kapcsolatokat. Jó érzés visszaemlékezni.
Remélem a választott művek olvasása, nektek is örömet okoz, mert nagy szeretettel tesszük elétek.
Lőrinczi L. Anna





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2071