A kirakatot felkérésünkre műveiből H.Gábor Erzsébet (hzsike) állította össze
Dátum: Január 24, vasárnap, 09:17:02
Téma: 286. szám


Nagy megtiszteltetésnek érzem, és nagy örömmel tölt el, hogy én rendezhetem be a "Kirakatot", a saját verseim és prózáim anyagából.
Őszintén megmondom, hogy nem volt könnyű dolgom (négyszázhuszonhárom vers-és prózából) kiválasztani azt a néhányat, amikre végül is a választásom esett.
Azokkal a versekkel (és prózával) rendeztem be a Kirakatot, amelyek számomra, valamiért a legkedvesebbek.

2011.október 18-án regisztráltam erre az irodalmi oldalra, és ezen a napon tettem fel ide, az első versemet. Azóta is folyamatosan jelen vagyok a verseimmel, ha nem is olyan gyakorisággal, mint régen, de ugyanolyan nagy szeretettel.
A közel tíz év alatt nagyon megkedveltem a FULLEXTRA szellemiségét, szerkesztőcsapatát, és Annát, aki ezt az egészet hosszú évek óta összefogja áldozatos, értő, és alázatos munkájával. Mindezért ezer köszönet itt is!
A közel tíz év alatt volt alkalmam személyesen is találkozni jó néhány kedves alkotótársammal, (a FULLEXTRA találkozókon) s közülük, több alkotóhoz, azóta is, szoros barátság fűz.
Nagyon sokat tanultunk egymástól, és a jószándékú, segítőkész kritikákból is. Imádtam a Próza-és Verspályázatokat, amit a FULLEXTRA hirdetet meg, és amióta itt vagyok, szinte mindegyiken részt vettem én is. Itt mindig történik valami, zajlik az élet, és gyűlnek a szebbnél szebb versek, novellák, amikből az olvasók naponta kedvükre csemegézhetnek.
Remélem, hogy az én Kirakatom sem okoz csalódást, és mindenki talál benne valami kedvére valót, egy sort, egy gondolatot, amiért érdemes volt belelapoznia a Kirakat anyagába.

Nagy szeretettel, és hálás köszönettel a lehetőségért:
H.Gábor Erzsébet (Zsike )









Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2261