A kirakatot Máté László (winner) állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Szeptember 29, szerda, 10:53:39
Téma: 309. szám


Visszatérés a gyökerekhez…
Régi igazság, hogy a sikerhez időről-időre meg kell újulni. Ezt a régi igazságot szem előtt tartva, úgy gondoltuk, hogy a kirakatra is ráférne egy kis újítás.
Nekem jutott az a nemes feladat, hogy a megújuló kirakat első, amúgy a sorba a 309. számát megszerkesszem. Bizony nagyon nagy szám ez. Törtem hát a fejem, hogy mivel tudnék valami mást, újat hozni, hogy azután belássam, a legjobb megújulás lehet a gyökerekhez történő visszatérés.


Amikor útjára indult a kirakat (akkor még Főporta néven) bizony rang volt felkerülni a főoldal tetejére. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy most nem az, de tudom, sokan lesték egy-egy új szám megjelenésekor vajon kinek az alkotását válogatják be. Most ezekhez a gyökerekhez nyúltam vissza, és olyan alkotóktól válogattam, akik a kezdetektől (vagy legalább is elég rég óta) sokat tettek azért, hogy a Full portálon rang legyen publikálni. Bizony az Ő alkotásaik is nagyban hozzájárultak a ma is meglévő tisztelethez a portál iránt.
Olyan alkotók, akik most is itt vannak az oldalon és rendszeresen publikálnak.
Ezeknek a szerzőknek kerestem meg és hoztam ide azt a művét, amit regisztrálásuk után elsőnek tettek fel a portálra. A most bekerülő szerzők és alkotóik sorrendje nem rangsor, hanem szigorúan az akkori megjelenés szerint kerültek ide, hiszen mindegyikük kiérdemelheti az 1. számot. Azt is tudom, hogy még legalább három tucat olyan szerző van akik méltán szerepelhetnének itt, de hát a lehetőségek és a terjedelem véges. Tőlük ezúttal kérek elnézést.
Végül pedig, bár tudom, hogy tiltakozni fog, de az itt megjelenő hat szerző mellé hoztam egy hetediket is, aki nélkül a portál nem létezne. Hiszem és vallom, hogy itt az Ő helye is ebben a sorban.
Fogadjátok szeretettel ezt a megújuló régi-új kirakatot.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2423