Heti ajánló
Dátum: Október 30, kedd, 19:52:50
Téma: 26. szám


Mondanám, hogy "araszol az év a vége felé"..., vagy "lassan közelít az év vége"..., de sajnos, inkább azt mondhatom, rohan, évről évre gyorsabban. Lám, ránk köszöntött a november, és a Kirakat is 26. számával jelentkezik idén.




Bár hihetetlen tempóban múlik az idő, mégis mennyi minden belefér egy esztendőbe: benne van a négy évszak, ünnepek, szerelmek, születések, halálok, ezernyi öröm és bánat, fény és árnyék, bukások és diadalok, bölcs és kevésbé bölcs döntéseink. S mindez nyomot hagy a lelkünkön.
Egy alkotó embernek talán még inkább. Aki fest, palettája minden színét vászonra viszi; a szobrász két kezével lehel életet a kőbe; a zenész dallamot csal elő a mindennapokból. És ott a költő, az író ember, aki a megélt érzéseket, fájó és örömteli élményeket a számára legkézenfekvőbb módon jeleníti meg: szavakkal fest, szavakkal formáz alakot, szavakkal komponál melódiát.
Fantasztikus kincs birtokában vagyunk mi mind, akik bármilyen módon képesek vagyunk odaadni magunkat, magunkból az egyébként nem láthatót, a lényeget. Mert hiszem, hogy alkotni csak őszintén lehet - pőrére vetkőzve a közönség előtt.
Íme, e heti számunkban is megmutatja néhány alkotó önmagát. Olvassátok őket olyan szeretettel, ahogy mi válogattuk ezeket a szépségeket Nektek.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=321