A kirakatot winner rendezte és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Július 12, szombat, 13:02:11
Téma: 49. szám


Ez a kirakat más, mint az előzőek voltak? Nem, nem más. Szándékom szerint míves, arra érdemes alkotásokat kerestem. A válogatás soha nem könnyű és nem hálás feladat.

Természetesen, aki kiválasztott az elégedett, de aki kimaradt, az vajon érdemtelen lenne? Nem! Csupán a terjedelem véges. Szívem szerint még vagy két tucat művet ideraknék és aztán még kéttucatot, mert tudom mennyi kiváló írás, költemény és prózai mű található a Fullextrán. Ezzel különösen akkor szembesültem, amikor a Fulltükör 2 ajánlásait rendszereztem, és csak ámultam a nagyszerűbbnél nagyszerűbb alkotásokat olvasván.
Még egy dolog történt a mostani kirakatnál. Az üveget egy speciális foncsorral vontuk be, így az olvasó egy tükörben, egyszerre látja önmagát és a kirakatot. Mindegyik alkotás egyben egy tükör, mely megmutatja milyenek is vagyunk.

102: Tükörnaprendszer oda és vissza - Ez a vers nagy teret fog át. Mit nagyot, az egész naprendszert, és rögtön tükrözi is azt. Nagyon szuggesztívnek érzem.

LEKA: Tükörkép - Mosolyogtatva mutatja meg milyen kegyetlen is a tükör. Pedig csak a valóságot láttatja, ahogy ez a vers is.

Kismezei Töredékek a múltból 2. - Ez a vers tulajdonképpen egy visszapillantó tükör. Visszaemlékező tükör, melyben az elvesztett szeretteinket kereshetjük meg. Mindnyájunknak van ilyen tükre, Önmagunkban hordozott tükör.

Stando: az én csendem - Ez a csend valahogy nagyon fájdalmas csend. Valamint olyan csend, amit egyetlen tükör sem képes megmutatni. Beleborzongtam az olvasáskor.

Naiva: Fejezetek a "Nagy írónő" életéből 2 - Egy görbe tükör melyben önmagunkon mosolyoghatunk. Rólunk, amatőr írókról szól. Zsuzsi egy Fultalálkozón felolvasta, ha jól emlékszem Pécsett. Annyi bólogató embert, mint amennyi ott volt...

Artur-Brun : A kincs - Egy jövőbe tekintő tükör, mely tulajdonképpen groteszk fricska a mának. Csak remélni tudjuk, hogy Artur jóslata nem válik be.

Ennyi a mostani kirakat. De hiszen ebben benne van minden. Múlt jelen jövő. Szeretet, elmúlás, és ami összeköt minket, az alkotási vágy.

Fogadjátok hát szeretettel és olvassátok el mindegyik alkotást. Higgyétek el, megéri.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=503