A kirakatot Lacoba szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Február 20, péntek, 18:50:56
Téma: 65. szám


Mindenki másképp áll egy kirakat elé, és az is természetes, hogy másként is nézi. Vannak akik szeretik a csillogását, mások a realitást vélik ott felfedezni, és persze legtöbben vágyakozva szemlélik az üveg mögötti világot.

Másként is volt ez. Én még emlékszem a moszkvai kirakatokra, és még ma is előttem van a katowicei húsbolt utcafrontja... Különös volt az ideológiát szemlélni ezekben a kirakatokban, de valamiképpen senki sem lakott jól vele. Aztán emlékszem az egyik szomszédos ország magyar gyermekeinek arcára, akik először jutottak túl az édennek kikiáltott országuk határán, és a tarjáni üzletház kirakata előtt bizony nagyon rácsodálkoztak, hogy az atlétatrikó nem csak fehér vagy keki színű, vagy a csokoládénak felirat is lehet a csomagolásán...

A mi kirakatunk más... Belegondolni is rémes, hogy milyen lehetett volna akkoriban a Fullextra Kirakata?

Szerencsére, ma már elképzelhetetlen az irányított szépség tündöklése. Én is így vagyok vele. Most én állíthattam össze néhány szépet - nektek - portálunkról.

Remélem tetszeni fog.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=637