[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 175
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 175


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Isten segítő keze - Epilógus

Epilógus





A katolikus egyház a rákövetkező héten a megromlott egészségi állapotára hivatkozva felmentette az egyházmegye püspökét. Egy kolostorba került, ahol ötödik éve a mosdók és illemhelyet tisztántartásáért felel.





Dr. Varjassy és Dr. Kováts ügyvédek továbbra is a püspökség jogi képviseletét látják el.





Vali rablásának ügyében a rendőrség lezárta a nyomozást. Meglepetésére egy reggel, mikor kilépett a házából, egy majdnem hasonló Suzuki állt a kapu előtt. Vali hiába tiltakozott Máriánál, hogy ezt nem fogadhatja el. Kenyéradó gazdája közölte, hogy ez a legkevesebb, amit megérdemel, hiszen nélküle ő is, és a vállalkozás is darabokra hullott volna. Különben is, ez csak egy öreg rozoga járgány.





Barbarának sikerült eladni a lakását és vásárolni egy lakást közel a kertészethez. Férje ugyan kiheverte Gyula bácsival történt találkozását, azonban, azóta is az magyar igazságszolgáltatás vendégszeretetét élvezi.





Az ügyvédnő Dr. Németh Enikő ázsióját nagyban emelte, hogy túljárt a két a püspökséget képviselő neves szakember eszén. Bár pontosan senki nem tudta mi is volt szerződő felek közötti nézetkülönbség, azonban ha valaki peren kívül sarokba tudja szorítani a két országos hírű ügyvédet, az biztosan érti a dolgát. Azóta annyi új ügyfele akadt, hogy önálló ügyvédi irodát nyitott.





Zsuzsa továbbra is segíti az arra rászoruló, bajbajutott lányokat és nőket is. Azzal, hogy ő is kikeresztelkedett és felvette az evangélikus hitet, nagy támadási felületet zárt ki a katolikus egyházzal szemben, de így is gyakran éri elvtelen támadás. Máriával szoros barátságot ápolnak. Ha csak tehetik, találkozik a két család, hiszen ő Marcika keresztanyja.





Mária szülei legnagyobb meglepetésükre egy nap levelet kaptak az új püspöktől, melyben elnézést kért a lányukat korábban ért minden atrocitásért. Bár nehezen tudták feldolgozni, a történteket, de egy nap váratlanul mégis meglátogatták lányukat és unokájukat. Az idő minden sebet begyógyít elve itt is érvényesült, és mára helyreállt a családi béke.





János atya továbbra is lelkiismeretesen vezeti a rá bízott parókiát.





Mária ötödik éve szállítja a kertészet árút a megyei püspökségnek. Egy éve megkapta a kiemelt beszállítói címet. Az új püspökkel egyszer találkozott, miután az átvette a hivatalát. A jeles egyházi személy közölte, hogy nem érdekli mi volt korábban, ha a szállított virágokkal nincs minőségi panasz. A nőnek az óta bővítenie kellet mindkét kertészetét. Jelenleg tizenöt embernek ad munkát. Élettársi kapcsolatban él egy városban élő jó nevű íróval. Kapcsolatukból egy kislány született. A férfi egy éve nevére vette Mária első gyerekét Marcit is, aki persze mit sem tud élete kezdetét körbefonó kálváriáról. Boldogan készül arra, hogy ősszel iskolába menjen.




Cím: Isten segítő keze - Epilógus
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Máté László (winner)
Beküldve: December 27th 2020
Elolvasva: 409 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds